Rockway Oy

Arja Koriseva ja huippuluokan teatteriesityksiä striimattuna

Maaliskuussa perustettu Keikalla.fi on striimannut kuluvan vuoden aikana jo yli 120 erilaista esitystä ja yhteensä tapahtumiin on myyty yli 30 000 lippua. Loppuvuodesta koronarajoitusten kiristyttyä yhä useampi taho on päätynyt toteuttamaan joulunajan musiikki-, tanssi- ja teatteriesityksensä striimin välityksellä.

Joulukuussa Keikalla.fi-palvelussa

Keikalla.fi striimaa joulukuussa 4 teatteriesitystä 6 joulukonserttia ympäri Suomea. Tampereen teatterin kestosuosikki, Saiturin joulu, lähetetään suorana jopa 4 kertaa, joista kaksi HybridiTV:n välityksellä. Myös Suomen Kansallisteatterin ja Tampereen Työväenteatterin ylistetty Hitler ja Blondi on katsottavissa Keikalla.fi-alustalla. Joulukonsertteja puolestaan on tarjolla mm. Arja Korisevalta, Pepe Willbergiltä ja Club for Fivelta.

Lista kaikista keikoista osoitteessa https://www.keikalla

Lisätietoja:

Niklas Lindholm
Rockway
niklas.lindholm@rockway.fi

Kuvat

Rockway Oy
Ilmalankatu 2 A

Rockway Oy on vuonna 2006 perustettu musiikki- ja tuotantoalan yritys. Yrityksen palveluja ovat mm. tapahtumastriimauspalvelu Keikalla.fi ja musiikinopetuksen verkkopalvelu Rockway.fi.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Rockway Oy