Arjen hyviä tekoja: Suur-Seudun Osuuskauppa palauttaa asiakasomistajilleen yli 0,5 miljoonaa euroa

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n edustajisto on kevätkokouksessaan 6.4.2022 vahvistanut 0,25 % ylijäämänpalautuksen maksamisen asiakasomistajilleen. Vuoden 2021 osalta SSO:n asiakasomistajille palautuu ylijäämänpalautuksen muodossa yhteensä yli 0,5 miljoonaa euroa.

”Meille on tärkeää pitää huolta siitä, että paikalliset palvelut pysyvät lähellä ihmisiä. Näin tuotot palautuvat luonnollisesti myös takaisin oman seudun ihmisille hyvinä palveluina sekä pienempinä että isompina hyvinä tekoina. Ostojen keskittäminen omaan lähikauppaan on esimerkki arjen hyvistä valinnoista, joka konkretisoituu asiakasomistajalle kuukausittain maksettavan Bonuksen lisäksi myös ostojen keskittämisestä palkitsevan ylijäämänpalautuksen muodossa. Kun omistetaan yhdessä, palautuvat hyödyt ihan rahallisestikin takaisin oman seudun ihmisten hyväksi”, kertoo toimitusjohtaja Tapio Finér.

”Tänä vuonna uudistamme strategiaamme, johon olemme osallistaneet mukaan myös asiakkaamme erilaisten kyselyjen muodossa. Haluamme uudistua asiakkaidemme toiveita kuunnellen sekä alati muuttuvan toimintaympäristömme huomioiden, jotta varmistamme oman seudun elinvoimaisuuden myös tulevaisuudessa. SSO täyttää ensi vuonna 120 vuotta ja tarkoituksemme on tehdä töitä oman seudun onneksi vielä seuraavatkin 120 vuotta”, kertoo Finér.

Ylijäämänpalautus maksetaan Suur-Seudun Osuuskaupan asiakasomistajien S-Pankissa olevalle S-Tilille 20.5.2022. Ylijäämänpalautusta maksetaan SSO:n omistajille 0,25 prosenttia vuoden 2021 aikana Suur-Seudun Osuuskaupan toimipaikoista tehdyistä bonukseen oikeuttavista ostoista. Alkoholi, tupakka sekä ostot yhteistyökumppaneilta ja tytäryhtiöistä (PP-Auto Salo ja Lohja, Lohjan Autokeskus, Tammisaaren Autokeskus sekä lämmitysöljyostot ) eivät kerrytä ylijäämänpalautusta. Pienin palautettava ylijäämänpalautussumma on 0,50 €.

Venner ja SSO herättävät kasvisten supervoimat eloon hedelmä- ja vihannesosastoilla15.6.2022 09:00:00 EEST | Tiedote

Ravitsevan ruuan puolesta toimiva yhteiskunnallinen yritys Venner sekä Suur-Seudun Osuuskauppa SSO aloittavat innovatiivisen yhteistyön. Yhteistyö tuo ruokakasvatuksen kaikkien ulottuville, osaksi myymäläkokemusta Vegemi-sovelluksen avulla. SSO haluaa varmistaa, että alueensa lapsiperheet inspiroituvat pitämään huolta itsestään kasvisten kautta. Venner on olemassa, jotta ravitseva ruoka kuuluisi kaikille. Yhteistyö SSO:n kanssa mahdollistaa sovelluksen veloituksettoman käytön kuluttajalle.