Asiakkaiden tuotetoiveet esiin: Uusi palvelu helpottaa tuotetoiveiden esittämistä S-market-myymälöihin SSO:n alueella

S-marketeissa on aina voinut esittää tuotetoiveita myymälässä, mutta nyt toiveiden esittäminen tehdään entistäkin helpommaksi uudella Sinuntoive-palvelulla. Sinuntoive on osa uudistuvien S-markettien tavoitetta tarjota entistäkin paremmin paikallisesti osuvia valikoimia kunkin myymälän asiakkaiden tarpeisiin.

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:lla on kaikkiaan 11 S-marketia, jotka uudistuvat parin vuoden sisällä. Uudistusten yhteydessä myymälämiljööt muuttuvat väljemmiksi, valoisammiksi ja modernimmaksi. Mikä tärkeintä, samalla valikoimia räätälöidään mahdollisimman hyvin paikallista kysyntää vastaavaksi ja nyt Sinuntoive-palvelu valjastetaan tähän avuksi.

Sinuntoive-palvelussa tuotetoiveita varten on luotu oma verkkosivu sinuntoive.fi helpottamaan toiveiden esittämistä. Lisäksi toteutettuja toiveita merkitään myymälöissä entistä selkeämmin. Sinuntoive on palvelu, jossa asiakkaat voivat esittää tuotetoiveita S-marketin valikoimaan. Toiveet ovat myymäläkohtaisia ja niitä toteutetaan mahdollisuuksien mukaan.

”Palvelun taustalla on S-marketin tahtotila vastata myymäläkohtaisesti lähialueen asiakkaiden tarpeisiin mahdollisimman hyvin. Tavoitteena on tuoda kaupan hyllyyn tuotetoiveita, jotka sitten myyntimäärien perusteella pystytään myös pitämään jatkossakin valikoimassa. Asiakkaat kun kaipaavat hyvinkin eri asioita alueemme eri S-marketeissa”, kertoo toimialajohtaja Heikki Vottonen SSO:sta.

Sinuntoive-palvelua on pilotoitu reilun vuoden ajan muutamissa S-marketeissa eri puolilla Suomea.

Sinuntoive onkin käytössä nyt kaikissa alueemme myymälöissä.

”Toivomme, että asiakkaat ottavat Sinuntoiveen innolla käyttöön. Vaikka tunnemmekin kunkin alueen asiakastarpeet hyvin, on aina mielenkiintoista kuulla mitä erityistoiveita asiakkailla saattaisi olla. Verkkopalvelun lisäksi meitä saa tuttuun tapaan myös jututtaa myymälöissä ja esittää tuotetoiveita henkilökunnalle - kuten ennenkin”, Vottonen muistuttaa.

Heikki Vottonen, toimialajohtaja
heikki.vottonen@sok.fi

Nuorten arkeen hyviä hetkiä Hope ry:n kautta – SSO tukee toimintaa17.2.2021 14:02:40 EETUutinen

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO:n hyväntekeväisyyskampanjan avulla tuetaan paikallista lasten ja nuorten syrjäytymistä ehkäisevää työtä. Yhteistyössä asiakasomistajien kanssa etsittiin paikallista, lasten ja nuorten hyvinvointia edistävää tukikohdetta. Asiakasomistajien ehdottamien kohteiden joukosta valittiin tukikohteeksi Hope Lohja, jonka toimintaa SSO tukee 1000 euron lahjoituksella. Tempaus oli yksi muiden joukossa, sillä SSO tekee vuosittain vahvasti työtä paikallisten toimijoiden kanssa tehdäkseen missionsa mukaisesti kotiseudusta yhdessä paikallisten ihmisten kanssa parempaa paikkaa elää.

SSO tarjoaa kesätyötä 300 nuorelle - Tavoitteena tarjota yhtä monta positiivista työkokemusta22.1.2021 09:45:15 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO työllistää kesällä 2021 noin 300 nuorta. Kaksi kolmannesta SSO:n kesäpesteistä on yli 18-vuotiaille ja tämän lisäksi tarjolla on noin sata S-Kesis-paikkaa 15-17-vuotiaille, joissa nuoret tutustuvat työelämään vähintään parin viikon mittaisella jaksolla. Haku kesätöihin on käynnissä nyt. S-ryhmä on tänäkin vuonna yksi Vastuullinen kesäduuni -kampanjan pääyhteistyökumppaneista.

SSO keskittyy ruokaravintoloihin – Rikala Night Club lopettaa toimintansa5.1.2021 12:07:14 EETTiedote

Suur-Seudun Osuuskauppa SSO on viime vuosien aikana uudistanut asiakastoiveita tarkasti kuunnellen kaikki ruokaravintolansa: Salossa Rikala Bar & Grillin sekä Antonion, Lohjan, Halikon ja Nummelan Prismakeskusten ravintolamaailmat sekä Lohjalla täysin uusina palvelevat ravintola Antonio sekä Toasti. SSO:n ravintolaperhe palvelee aamuvarhaisesta iltamyöhään ja kokonaisuus on suunniteltu siten, että ravintoloista on mahdollista löytää syötävää niin aamiaiselle, lounaalle, päivälliselle kuin iltamyöhäisellekin. ”Uudistettu ravintolaperhe on saanut paljon hyvää palautetta hyvistä mauista sekä viihtyisistä sisustuksistaan. Saadun palautteen perusteella päädyimme keskittymään jatkossakin ennen kaikkea hyviin makuihin ja leppoisaan viihtymiseen. Samalla päätimme luopua ainoasta yökerhostamme, Salon Rikala Night Clubin toiminnasta”, kertoo SSO:n asiakkuuspäällikkö Elina Pakkanen. Rikala Nicht Clubia on pidetty pandemia-ajan suljettuna. ”Halusimme toimia vastuullisesti ja pidimme yökerhon kevää