Asiantuntijapalvelut-liiketoimintayksikön johtajaksi Pekka Koivula 1.6.2019 alkaen

Destian Asiantuntijapalvelut-liiketoimintayksikön johtajaksi on nimitetty Pekka Koivula 1.6.2019 alkaen.

Rakennustekniikan insinööri Pekka Koivula on työskennellyt Destiassa vuodesta 2004 alkaen useissa eri tehtävissä. Viimeisimpinä hän on vastannut yksikön päällikkönä siltojen- ja rakenteiden suunnittelusta vuodesta 2013 alkaen sekä lisäksi geosuunnittelusta vuodesta 2016 alkaen. Koivulan tavoitteena on yhdessä henkilöstön kanssa avoimesti ja osallistaen kehittää suunnittelupalveluiden kilpailukykyä.

Koivula raportoi Palvelukonseptit ja kaupunkikehitys -liiketoimintaryhmän johtajana 10.6.2019 aloittavalle Timo Räikköselle.

Arto Ruotsalainen on päättänyt jättää Destian ja siirtyy uusiin haasteisiin yhtiön ulkopuolelle.

– Infran tajuun perustuvien konseptien luomisessa Destian suunnittelu- ja asiantuntijapalveluilla on ratkaiseva rooli. Kiitän Arto Ruotsalaista hänen tekemästään hyvästä työstä Asiantuntijapalvelujen kehittämisessä. Uskon vahvasti, että dynaamisena, avoimena ja innostavana johtajana tunnettu Pekka Koivula on jatkossa oikea henkilö kehittämään asiantuntijapalveluiden liiketoimintaa, suunnittelunohjausta sekä yhteistyötä Destian muiden liiketoimintojen sekä asiakkaidemme kanssa, toteaa toimitusjohtaja Tero Kiviniemi.

Lisätietoa: toimitusjohtaja Tero Kiviniemi, p. 020 444 11

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyhtiö. Toteutamme asiakkaillemme, yhteiskunnalle ja ihmistä varten huomisen infraa. Luomme kestävälle perustalle kaupunkirakentamisen innovaatioita ja älykkäitä infraratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten, tavaroiden, palveluiden ja energian liikkumisen luontevana osana pohjoista elämää. Yli 1 600 tositoimijamme ainutlaatuinen infran taju tekee huomisen infrasta totta. Palvelumme kattavat infran koko elinkaaren suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon. Vuonna 2018 yhtiön liikevaihto oli noin MEUR 550. www.destia.fi

Maanteiden talvihoitokausi on alkanut – reaaliaikainen tieto ja ennakointi onnistumisen ytimessä3.10.2019 14:50:00 EESTTiedote

Hämärät pakkasaamut käynnistävät maanteiden talvihoitokauden suurimmassa osassa Suomea. Destia hoitaa omilla urakka-alueillaan auraukset, liukkauden torjunnan ja valaistuksen vuorokauden ympäri. Alkavissa urakoissa otetaan nyt käyttöön uusi urakointimalli, uusia digitaalisia ratkaisuja ja tienkäyttäjille avoimet WhatsApp-ryhmät tiedonjakoa varten. Väylän määrittelemät laatuvaatimukset ohjaavat kunnossapitotyötä.