Asiantuntijoiden kirja kertoo, kuinka yritys singautetaan kasvuun

Yritykset elävät kassavirrasta. Siksi niiden täytyy osata myydä. Ja nimenomaan myydä kannattavasti.

Jussi Karppisen (vas.), Antti Paussun ja Timo Sorrin kirja Valitse myynnin kasvu – 10 kohdan polku kasvun johtamiseen julkaistaan 29.3.2022.

Myynti ymmärretään aivan liian usein tähtimyyjien yksilösuoritukseksi. Se on virhe!

Myynti ei vaadi onnistuakseen tähtimyyjiä, vaan selkeät työnkuvat, vaiheittaiset ohjeet ja ryhdikästä johtamista. Tähän kiteytyy kirjamme ydinsanoma.

Myynti on prosessi siinä missä tuotanto ja tuotekehityskin. Kun myynnin jäsentää prosessiksi, sitä voi myös johtaa prosessina. Tässä kirjassa käymme läpi askel askeleelta, miten onnistunut myyntiprosessi rakennetaan ja miten myyntiä johdetaan.

Suomi on täynnä pieniä ja keskisuuria yrityksiä, jotka ovat saattaneet kasvaa hienosti – tiettyyn pisteeseen asti. Kun perustajien aika ei enää riitä kaikkeen, täytyy yrityksen myynnin kasvua alkaa johtaa järjestelmällisesti. Kirjamme kertoo, miten se tehdään.

On aika kääriä hihat. Valitse myynnin kasvu.

Jussi Karppisella, Antti Paussulla ja Timo Sorrilla on vuosikymmenien kokemus myynnistä ja myynnin johtamisesta Suomessa ja globaalisti. Heidän yrityksensä, myynnin suunnittelutoimisto Kasvu Partners Helsinki Oy rakentaa tavallisista ihmisistä voittavia myyntijoukkueita.

Kirjailijoiden terveiset kaikille yrittäjäkollegoille:

”Kerromme kymmenen asiaa, joita kannattaa pohtia, ennen kuin alkaa palkata omaan yritykseen myyjiä. Jos kirjamme pystyy tarjoamaan lukijalleen edes yhden oivalluksen, kirjan kirjoittaminen oli vaivan väärti. Myynnin kasvu on pohjimmiltaan todella yksinkertaista, kunhan asiat tekee oikeassa järjestyksessä.”

Jussi Karppinen, Timo Sorri, Antti Paussu: Valitse myynnin kasvu – 10 kohdan polku kasvun johtamiseen (Docendo 2022), sidottu, 152 sivua. Kirja julkaistaan 29.3.2022.

Tekijöiden yhteystiedot
Jussi Karppinen, jussi@kasvupartners.fi