Asokotien Iltatuulentie 4:n automaatiourakka Assemblinille

Asokodit rakentaa Hyvinkäälle Metsäkaltevaan Iltatuulentie 4:ään uutta kerrostaloa. Assemblin toteuttaa kohteeseen rakennusautomaatiourakan.

Kuva: Asuntosäätiö 2017

Asokodit rakentaa Hyvinkäälle Metsäkaltevaan Iltatuulentie 4:ään uutta kerrostaloa. Metsäkalteva on yksi Hyvinkään kehittyvistä kaupunginosista, joka sijaitsee noin reilut kolme kilometriä Hyvinkään keskustasta etelään päin. Assemblin toteuttaa kohteeseen rakennusautomaatiourakan, jonka tilaajana on UVL Talotekniikka Oy. Iltatuuleen rakennetaan 45 huoneistoa.

Kohde rakentuu kortteliin, jossa pyritään edistämään asukkaiden kohtaamista arjessa mm. yhteisellä aktiivipihalla viereisen kiinteistön kanssa. Lue täältä lisää kohteesta.

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Kuva: Asuntosäätiö 2017