Asokotien Iltatuulentie 4:n automaatiourakka Assemblinille

Asokodit rakentaa Hyvinkäälle Metsäkaltevaan Iltatuulentie 4:ään uutta kerrostaloa. Assemblin toteuttaa kohteeseen rakennusautomaatiourakan.

Kuva: Asuntosäätiö 2017

Asokodit rakentaa Hyvinkäälle Metsäkaltevaan Iltatuulentie 4:ään uutta kerrostaloa. Metsäkalteva on yksi Hyvinkään kehittyvistä kaupunginosista, joka sijaitsee noin reilut kolme kilometriä Hyvinkään keskustasta etelään päin. Assemblin toteuttaa kohteeseen rakennusautomaatiourakan, jonka tilaajana on UVL Talotekniikka Oy. Iltatuuleen rakennetaan 45 huoneistoa.

Kohde rakentuu kortteliin, jossa pyritään edistämään asukkaiden kohtaamista arjessa mm. yhteisellä aktiivipihalla viereisen kiinteistön kanssa. Lue täältä lisää kohteesta.

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Kuva: Asuntosäätiö 2017

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?