Assemblin Automaatiourakointiin uusia kasvoja

19.6.2017 07:49 | Assemblin Oy

Helsingin Assemblinin automaatiourakointiin on nimitetty uusia kasvoja. Rakennusautomaatiourakoinnissa suunnitellaan ja toteutetaan rakennusautomaation energiatehokkaita kokonaisratkaisuja.

Thomas Åström (s. 1981) on nimitetty projektisuunnittelijaksi Helsinkiin Assemblinin Automaatiourakointiin  15.5.2017. Åström suoritti Assemblinilla 10 viikkoa kestävän työnharjoittelun ja hän valmistuu syksyllä 2017 automaatioinsinööriksi.

Antti Nieminen (s. 1987) on nimitetty projektinhoitajaksi Helsinkiin Assemblinin Automaatiourakointiin  2.5.2017. Nieminen on aikaisemmin työskennellyt projektinhoitaja Bravida Finland Oy:ssä.

Mika Leinonen (s. 1975) on nimitetty Helsinkiin Assemblinin Automaatiourakointiin  projektipäälliköksi 15.5.2017 alkaen.  Leinonen on aikaisemmin työskennellyt muun muassa Schneider Electric Finland Oy:ssä energiatehokkuusprojektien projektipäällikkönä sekä projektipäällikköryhmän esimiehenä energiatehokkuushankkeissa.

Liiketoimintajohtaja
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Thomas Åström
Mika Leinonen
Antti Nieminen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi

Harppuunakorttelin parkkihallin ja N-rakennuksen talotekniikkatyöt ovat päässeet vauhtiin8.8.2017 13:23Tiedote

Assemblin on rakentamassa yhdessä Merimieseläkekassan ja muiden allianssikumppaneiden kanssa aivan uudentyyppistä asuinkerrostalokohdetta Turkuun. Uudiskohteessa rakennetaan eri vaiheissa 13 rakennusta käsittävä asuintalokortteli autohalleineen ja piha-alueineen. Allianssihankkeessa talotekniikkatyöt ovat päässeet vauhtiin ja tällä hetkellä rakentuu autohalli ja siihen liittyvä N-rakennus.