Assemblin avaa uuden huoltoliiketoimintayksikön Tampereelle

Jatkossa Assemblin Oy tarjoaa Pirkanmaalla automaatiopalveluiden lisäksi myös teknisiä huolto- ja ylläpitopalveluita. Assemblin kehittää liiketoimintaansa jatkuvasti ja toteutetut projektit sekä merkittävät paikalliset huoltoasiakkuudet Tampereella vaikuttivat vahvasti päätökseen laajentaa Teknisten Palveluiden toimintaa myös Pirkanmaalle.

Assemblin Oy tarjoaa asiakkailleen talotekniikan kokonaisvaltaisia ratkaisuja talotekniikkaurakoinnista teknisiin palveluihin, kaikki yhdeltä luukulta. Tampere on yksi Suomen suurimmista yliopistokaupungeista, ja siellä myös rakennetaan paljon. Assemblinilla on ennestään Pirkanmaan alueella Tampereella rakennusautomaation liiketoimintayksikkö, joka palvelee asiakkaitaan automaatiohuoltojen ja -urakoiden parissa.

Tampereen Teknisten Palveluiden yksikönpäällikkönä aloittaa 3.5.2021 Olli Mäkynen. Mäkynen siirtyy Assemblinille Lassila & Tikanojalta ja hänellä on laaja-alainen kokemus huoltoliiketoiminnasta sekä erityisosaamista sähköhuolloista ja – urakoista.

- Haluamme olla asiakkaidemme ensisijainen valinta. Olemme pidemmän aikaa kartoittaneet huoltopalveluyksikön avaamista Tampereelle. Paikallisuus antaa meille mahdollisuuden palvella nykyisiä ja uusia asiakkaitamme kokonaisvaltaisemmin, kertoo Assemblin Oy:n Teknisten Palveluiden liiketoimintajohtaja Mirka Vesaniemi.

Assemblin Oy:n Tekniset Palvelut tarjoaa Helsingissä koko Uudenmaan alueella putki-, ilmanvaihto-, sähkö-, jäähdytys-, palo- ja turva- sekä sprinkleripalveluita. Tekniset Palvelut työllistää 70 asentajaa ja toimihenkilöä. Tampere käynnistää rekrytoinnit Mäkysen aloitettua tulevan kesän aikana. Assemblinin Tekniset Palvelut tarjoaa asiakkailleen laaja-alaista osaamista omien asentajien voimin.

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Me, asennamme, suunnittelemme ja huollamme LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa ja asunnoissa kuin teollisuudessakin. Liikevaihtomme on noin 1 MRD euroa, ja meillä työskentelee 5 900 työntekijää sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa.

Tekniset Palvelut
Etelä-Suomi
Mirka Vesaniemi
mirka.vesaniemi@assemblin.fi

Tekniset Palvelut
Pirkanmaa
Olli Mäkynen
Yksikönpäällikkö
Puh. 050 599 1925

Rakennusautomaatio
Pirkanmaa
Markku Kivilähde
markku.kivilähde@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 1 MRD euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Assemblin toteuttaa Finnish Design Shopin Turkuun rakentuvan logistiikkahallin LVI-urakat15.4.2021 07:41:56 EEST | Tiedote

Turun lentokentän läheisyyteen nousee uusi iso logistiikkakeskus pohjoismaista designia myyvän Finnish Design Shopin käyttöön. Reilun 12 000 neliön kokoiseen logistiikkakeskukseen tulee varastojen lisäksi yhtiön toimisto, noutopiste sekä showroom. Rakennuksen rakentamisesta vastaa NREP Logicenters, kohteen päätoteuttajana toimii YIT. Assemblin Oy toteuttaa kohteeseen ilmavaihto- ja putkityöt.