Assemblin laajentaa toimintaansa Tampereelle

Assemblin laajentaa toimintaansa Pirkanmaalle avaamalla uuden toimipisteen Tampereelle. Assemblin kasvaa tällä hetkellä aktiivisesti Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa, ja kasvua on varmistamassa vakavarainen omistaja.

- Olemme seuranneet Pirkanmaan talotekniikan ja rakentamisen suhdanteita sekä kuunnelleet asiakkaidemme tarpeita. Koska haluamme täyttää asiakkaidemme vaatimukset ja olla luotettava sekä kustannustehokas kumppani, olemme päättäneet avata toimipisteen myös Tampereelle. Paikallisuus tulee antamaan meille mahdollisuuden parantaa ja laajentaa palveluitamme, niin vanhoille kuin uusille asiakkaillemme, toteaa Assemblinin toimitusjohtaja Magnus Eriksson.

- Osaltaan kiinteistöjen energiatehokkuus on ollut se kulma, jonka avulla olemme lähteneet kasvattamaan ja kehittämään liiketoimintaamme Pirkanmaan alueella. Pekka Semi vastaa Energiatehokkuushankkeiden myynnistä ja toimii yhteyshenkilönä myynnissä myös muiden liiketoimintojen osalta, jatkaa Assemblinin Energia- ja elinkaaripalveluiden liiketoimintajohtaja Isto Hietanen.

Assemblin tarjoaa asiakkailleen talotekniikan kokonaisvaltaisia ratkaisuja talotekniikkaurakoinnista teknisiin palveluihin, kaikki yhdeltä luukulta. Assemblin haluaa kasvattaa liiketoimintaansa ja aikaisemmat jo olemassa olevat hankkeet Tampereella vaikuttivat vahvasti päätökseen. Tampere on yksi Suomen suurimmista yliopistokaupungeista, missä rakennetaan paljon. Tällä hetkellä Assemblinilla on Pirkanmaan alueella puitesopimusprojekteja muun muassa Tampereen kaupungin kanssa sekä useita rakennusten energiatehokkuuteen ja rakennusautomaatioon liittyviä projekteja.

- Laajentumisen myötä lähdemme myös luonnollisesti rekrytoimaan uusia osaajia Tampereen toimipisteeseen. Tero Perkiönmäki, joka työskenteli meillä aikaisemmin, palaa takaisin riveihimme Tampereen yksikköömme elokuun alusta alkaen, kertoo Assemblinin automaatioyksikön liiketoimintajohtaja Kari Kumpulainen.

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.