Assemblin myy Assemblin Pohjois-Suomi Oy:n

Assemblinin pitkäaikainen työntekijä Juha Kaarretkoski ostaa Assemblinilta Assemblin Pohjois-Suomi Oy:n.

Kauppa toteutetaan osakekauppana, jossa Assemblin Pohjois-Suomi Oy:n osakkeet myydään toimivalle johdolle ja yritys jatkaa toimintaansa RTO Sähkö Oy:nä. Osakekauppa ei aiheuta henkilöstömuutoksia ja jokainen yksikkö jatkaa toimintaansa nykyisissä toimipisteissään.

Yrityksen uusi toimitusjohtaja Juha Kaarretkoski on työskennellyt Assemblinilla vuosikymmenien ajan ja hän lähtee innolla kohti yrittäjyyden polkua.

- Nämä vuodet Assemblinilla ovat menneet erittäin nopeasti ja nyt on uuden aika. Jatkamme yhteistyötä Assemblinin kanssa jatkossakin, kertoo Juha Kaarretkoski

- Toivotan Juhalle ja koko Pohjois-Suomen väelle oikein huikeita jatkoja. Yritys on hyvissä käsissä ja töitä riittää, toteaa Assemblin Oy:n toimitusjohtaja Magnus Eriksson

Eriksson kertoo, että Pohjois-Suomen yksiköllä on hyvät tulevaisuuden näkymät, mutta välimatkan ja strategisten tavoitteiden vuoksi myynti tuli ajankohtaiseksi. Assemblin keskittyy jatkossa Pääkaupunkiseudun lisäksi Turun ja Tampereen alueen toimintojen kehittämiseen.

Assemblin kiittää työntekijöitään sekä toivottaa uudelle omistajalle ja yrittäjälle onnea ja menestystä. Assemblin ja RTO Sähkö Oy jatkavat yhteistyötään myös tulevaisuudessa.

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 917 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Opus Business Parkissa panostetaan energiatehokkuuteen ja tilojen olosuhteisiin9.6.2020 09:25:11 EESTTiedote

Opus 2 Business Park on osa kolmen toimitilakiinteistön kokonaisuutta Helsingin Herttoniemessä. Kiinteistössä on valmistunut keväällä 2019 kokonaisvaltainen energiaremontti, jonka tavoitteena oli kehittää kiinteistön energiatehokkuutta ja parantaa vuokralaisviihtyvyyttä sekä modernisoida talotekniikkaa. Hankkeen suunnittelusta, toteutuksesta ja nyt käynnissä olevasta seurantavaiheesta on vastannut Assemblin Oy.