Assemblinille Nordean Campuksen ruokalan rakennusautomaatiourakka

Nordea Campuksen ruokalaan toteutetaan saneeraus, jossa uusitaan muun muassa koko rakennusautomaatio.

Nordea Campuksen ruokalaan toteutetaan saneeraus, jossa uusitaan muun muassa koko rakennusautomaatio; automaatiourakan toteuttaa Assemblin.

Nordea Campus sijaitsee Aleksis Kiven kadulla Vallilassa Helsingissä. Rakennusautomaatiourakka alkoi lokakuussa 2017 ja se valmistuu nyt marraskuussa 2017.

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa. Assemblin suunnittelee, asentaa ja huoltaa LVISAK-järjestelmiä niin toimistoissa, urheiluhalleissa, kauppakeskuksissa, asunnoissa kuin teollisuudessakin. Assemblinin tukena on monipuolisen konsernin voimavarat ja paikallisen yrityksen henkilökohtainen läsnäolo. Liikevaihto on yli 750 miljoonaa euroa, ja meillä työskentelee yli 5 000 työntekijää yli sadalla paikkakunnalla Pohjoismaissa. Katso lisätietoja: www.assemblin.fi