Assemblinille Nordean Campuksen ruokalan rakennusautomaatiourakka

Nordea Campuksen ruokalaan toteutetaan saneeraus, jossa uusitaan muun muassa koko rakennusautomaatio.

Nordea Campuksen ruokalaan toteutetaan saneeraus, jossa uusitaan muun muassa koko rakennusautomaatio; automaatiourakan toteuttaa Assemblin.

Nordea Campus sijaitsee Aleksis Kiven kadulla Vallilassa Helsingissä. Rakennusautomaatiourakka alkoi lokakuussa 2017 ja se valmistuu nyt marraskuussa 2017.

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Ansatie 3:ssa panostetaan kiinteistön olosuhteisiin ja energiatehokkuuteen21.5.2018 08:32Tiedote

KOy Ansatie 3 on vuonna 1980 rakennettu teollisuus- ja toimistokäytössä oleva kiinteistö Kehä 3 varrella Vantaalla. Kiinteistöön toteutetaan mittavaa energiatehokkuushanketta, jossa modernisoidaan kohteen taloteknisiä järjestelmiä kuten kiinteistöautomaatiojärjestelmää, ilmanvaihtojärjestelmää sekä valaistusta. Assemblin on kohteeseen toteutettavan palvelupaketin päätoteuttaja. Nyt sinä pääset tutustumaan, miten työmaamme etenee ja mitä kaikkea energiatehokkuushanke pitää sisällään.