Assemblinille Nordean Campuksen ruokalan rakennusautomaatiourakka

Nordea Campuksen ruokalaan toteutetaan saneeraus, jossa uusitaan muun muassa koko rakennusautomaatio.

Nordea Campuksen ruokalaan toteutetaan saneeraus, jossa uusitaan muun muassa koko rakennusautomaatio; automaatiourakan toteuttaa Assemblin.

Nordea Campus sijaitsee Aleksis Kiven kadulla Vallilassa Helsingissä. Rakennusautomaatiourakka alkoi lokakuussa 2017 ja se valmistuu nyt marraskuussa 2017.

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

2500 kilometriä, 130 päivää ja 2 kaverusta – työntekijän matkassa Japanissa20.9.2018 09:12Tiedote

Assemblinin rakennusautomaatiourakoinnissa projektinhoitajana työskentelevä Tomi Lukkaroinen päätti lähteä pienelle kävelylle yhdessä kaverinsa Pekka Pönkäsen kanssa– 2 500 kilometrin kävelylle Japanin päästä päähän. 130 kävelypäivän jälkeen he saavuttivat tavoitteensa ja samalla ylittivät itsensä. Kuinka jätkien reissu sujui ja miten kaikki asiat saatiin järjestettyä?