Assemblinin Pohjois-Suomen työnjohtoon lisävahvistusta

Assemblin on nimittänyt uusia tekijöitä Oulun ja Rovaniemen toimipisteisiin.

Insinööri AMK Toni Javarus on nimitetty Assemblinin Teknisiin Palveluihin työnjohtajaksi. Javarus (s. 1980) on aloittanut työtehtävässään syyskuussa 2019 ja hän työskentelee Assemblinin Rovaniemen toimipisteessä. Javarus on työskennellyt aikaisemmin talotekniikkaurakoinnin puolella työnjohtajana sekä sähkösuunnittelijana. Tällä hetkellä Javarus työskentelee Rovaniemen lentokenttä laajennuksen parissa.

Markus Karppinen on nimitetty Assemblinin Teknisiin Palveluihin työnjohtajaksi. Karppinen (s. 1983) on aloittanut työtehtävässään elokuussa 2019 ja hän työskentelee Assemblinin Oulun toimipisteessä. Oulun Tekniset Palvelut toteuttavat pääasiassa sähkötöitä huolto- ja urakkakohteisiin. Karppinen on aloittanut Assemblinilla jo vuonna 2007 sähköasentajan työtehtävissä. Hän on työskennellyt useiden projektien parissa meillä yli 10 vuoden ajan. Tällä hetkellä Karppinen opiskelee työteknikoksi ja hänen vastuualueinaan ovat huolto- ja urakkatyökohteet Oulun seudulla.

Toni Javarus
Markus Karppinen

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 917 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 900 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla. Lue lisää osoitteesta assemblin.fi.

Opus Business Parkissa panostetaan energiatehokkuuteen ja tilojen olosuhteisiin9.6.2020 09:25:11 EESTTiedote

Opus 2 Business Park on osa kolmen toimitilakiinteistön kokonaisuutta Helsingin Herttoniemessä. Kiinteistössä on valmistunut keväällä 2019 kokonaisvaltainen energiaremontti, jonka tavoitteena oli kehittää kiinteistön energiatehokkuutta ja parantaa vuokralaisviihtyvyyttä sekä modernisoida talotekniikkaa. Hankkeen suunnittelusta, toteutuksesta ja nyt käynnissä olevasta seurantavaiheesta on vastannut Assemblin Oy.