Assemblinin Turun toimipisteessä urakoidaan

Assemblin Turun-toimipisteen automaatiourakoinnilta on tilattu kolme rakennusautomaatiourakkaa Turun alueella.

Tilatut kohteet ovat rakennusautomaatiourakoita: As Oy Turun Kuunarinpiha,  As Oy Turun Rauninpuisto 1  ja As Oy Skanssin Avain.

Assemblin suunnittelee ja toteuttaa rakennusautomaation energiatehokkaita kokonaisratkaisuja. Autamme myös kiinteistöautomaation muutostöissä ja modifioinneissa sekä teollisuusautomaatioratkaisuiden suunnittelussa ja käyttöönotossa, aina tarpeiden mukaan.

Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Timo Meri
timo.meri@assemblin.fi

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.

Assemblin-urapolulla kohti unelmia6.6.2018 07:44Tiedote

Talotekniikka-alasta vallitsee monenlaisia ennakkokäsityksiä työnteosta työntekijöihin. Ulkopuolisin silmin ala näyttää erittäin miesvaltaiselta ja kenties hiukan jämähtäneeltä. Tällä hetkellä rakennusala elää kuitenkin erittäin kovassa murroksessa, missä digitalisoidutaan, etsitään uusia työmenetelmiä ja paneudutaan vahvasti työturvallisuuteen. Assemblinin tahtotilana on myös tasoittaa ennakkokäsityksiä alasta, kannustaa kaikkia kiinnostuneita hakemaan alalle ja kasvamaan rautaiseksi talotekniikan ammattilaiseksi.