Asuntosalkunrakentaja.fiAsuntosalkunrakentaja.fi

Asuntosijoittaminen kiinnostaa yhä useampaa, palveluiden tarve kasvussa – Suomeen syntymässä uusi kiinteistövarallisuuden manageri

Asuntosijoittaminen on yhä useamman ihmisen keino kasvattaa varallisuutta. Erityisesti Covid 19 -pandemian aiheuttama osakemarkkinoiden heilunta on lisännyt ihmisten kiinnostusta vakaampaa asuntosijoittamista kohtaan.

Kasvaneen palvelutarpeen vuoksi sijoitusasuntoja tukkuhintaan tarjoava Asuntosalkunrakentaja sekä asuntojen vuokrausta, myyntiä ja huolenpitopalvelua tarjoava Asuntopehtoori LKV ovat sopineet yhteistyöstä. Asuntosalkunrakentaja on hankkinut vähemmistöosuuden Asuntopehtoorista.

Lisääntyneen kysynnän vuoksi Asuntopehtoori avaa uudet toimistot Ouluun ja Turkuun, myöhemmin muihin suurimpiin kaupunkeihin. Asuntopehtoori rekrytoi myös pääkaupunkiseudun ja Tampereen toimistoon lisää välittäjiä.

Covid 19 -pandemia on osaltaan vauhdittanut alan digiloikkaa ja yhä useampi asiakas arvostaa täysin digitaalista palvelua. Myös ihmisten ylimääräistä kohtaamista halutaan välttää ja näin ulkoistaa asuntojen vuokraus ja hoito kolmannelle taholle.

- Näemme selkeän tarpeen uudelle toimijalle kiinteistövarallisuuden hoidossa. Olemme luomassa modernia mallia, joka pystyy yhdeltä luukulta täyttämään kaikki asuntojen ja kiinteistöportfolioiden omistajien tarpeet nopeasti ja joustavasti. Tulemme luomaan maanlaajuisen yhteistyöverkoston isännöitsijöiden kanssa mikä tulee täydentämään palvelukokonaisuuden. Asuntosalkunrakentaja on tähän yhteistyöhön täydellinen kumppani, sillä heillä on kattavat verkostot ja yhteensopivat arvot, kertoo Asuntopehtoorin yrittäjä Miika Vuorensola.

Yhteistyön myötä pystymme palvelemaan niin aloittelevia kuin isompiakin asuntosijoittajia:

• Asuntojen myyminen kauttamme. Myyntivälittäjämme voivat auttaa yksittäisen asunnon myynnissä. Lisäksi sijoitamme itse ja meiltä löytyy verkostoista sijoittajia, joten meidän kautta onnistuu isommankin asuntomäärän myynti nopeasti. Pystymme siis olemaan erinomainen kumppani esimerkiksi rakennusliikkeille.
  • Sijoitusasuntojen osto kauttamme. Hyödynnämme tukkualennuksia, joten kauttamme pystyy ostamaan yhden tai useamman asunnon edullisesti, enimmillään jopa kymmeniä asuntoja tai kokonaisia kohteita kerralla.
  • Asuntojen hallinnan ulkoistaminen. Huolenpitopalvelun avulla asuntojen manageerauksen voi jättää ammattilaisen huolehdittavaksi. Asuntopehtoori tarjoaa palvelua niin yksittäisen sijoitusasunnon kuin isompien asunto- tai kiinteistöportfolioiden omistajille.

- Aloitamme Asuntopehtoorin kanssa nyt täysin uudenlaisen toimijan rakentamisen ja tulemme haastamaan alan vanhentuneet käytännöt niin asunto- ja kiinteistövarallisuuden hoidon suhteen. Kovan kasvun, erinomaisen palvelun ja hyvän maineen ansiosta Asuntopehtoori on meille loistava kumppani. Olemme innoissamme sillä yhteistyön myötä pystymme tarjoamaan kokonaisvaltaista palvelua kaikenkokoisille asuntosijoittajille”, kommentoi Asuntosalkunrakentajan Pekka Väänänen.

Miika Vuorensola, yrittäjä, Asuntopehtoori LKV
040 7772 808, miika@asuntopehtoori.fi

Pekka Väänänen, yrittäjä, Asuntosalkunrakentaja
044 2300 694, info@asuntosalkunrakentaja.fi

Asuntosalkunrakentaja.fi

Asuntopehtoori LKV on vuonna 2018 perustettu viiden tähden palvelua asuntojen omistajille, asuntosijoittajille sekä vuokralaisille tarjoava tamperelainen laillistettu kiinteistönvälitysliike.

Asuntosalkunrakentaja on asuntosijoittajille sijoitusasuntoja tukkuhintaan ostettavaksi tarjoava toimija, jonka taustalla toimii vuonna 2014 perustettu perheomisteinen kiinteistösijoitusyhtiö Sibvest Oy.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Asuntosalkunrakentaja.fi