Atomirotta, Tuomari Nurmio, Jesse Markin, Sir Elwood Trio, Jarkko Tamminen, Tuure Kilpeläinen ja yli 20 muuta esiintyjää nähdään Logomon Terassikesässä!

Keskiviikosta 1.7. alkaen joka keskiviikko, torstai, perjantai ja lauantai Logomon Teatron laajennetulla terassilla nähdään keikkoja ja tapahtumia aina lauantaihin 8.8. asti.

Teosto- ja Emma-palkinnot tänä vuonna saanut Jesse Markin esiintyy Logomon Terassikesässä torstaina 6.8.

Turkulaiset saivat viime viikolla ilouutisia, kun Logomon Terassikesä syntyi paikkamaan vajetta ja palauttamaan livemusiikin yhteen Suomen eläväisimmistä kesäfestivaalikaupungeista. Tänään julkistettavien artistien joukossa on mm. Tuomari Nurmio, Samae Koskinen, Tuula Amberla Trio, Kauriinmetsästäjät, Melo, Younghearted, Tuure Kilpeläinen & Kaihon Karavaani, Atomirotta, Michal Monroen, Sami Yaffan & Costello Hautamäen Trio, Sir Elwood Trio, Jesse Markin, Maarit Hurmerinta, Martti Servo & Napander sekä Stand Up, Terde -tapahtuma ja koko Logomon Terassikesän päättävä Jarkko Tammisen imitaatioshow.

“Konseptin vastaanotto on ollut äärimmäisen positiivinen. Keikkoja on selkeästi ehditty kaivata. Logomon Teatron laajennettu terassi tarjoaa loistavat puitteet toteuttaa monipuolisia ja laadukkaita live-elämyksiä vastuullisesti. Torstaina 2.7. esiintyvän Olavi Uusivirran sanoin - ollaan tämä kesä näin”, promoottori Pietu Sepponen sanailee.

Logomon Terassikesän ohjelmisto on kahta iltaa vaille julkistettu. Rajatulla alle 500 hengen kapasiteetilla operoiva terassialue on rakennettu turvallisuus edellä. Kaikilla asiakkailla on istuma- ja pöytäpaikka sekä riittävät turvavälit on huomioitu. Alueelle pääsee lipulla vain kerran sisään, jotta ylimääräistä jonotusta ei pääsisi muodostumaan. Sunborn Catering on loihtinut sisä- ja ulkobaarin lisäksi maukkaita ruoka-annoksia myyntiin tapahtumailtojen yhteyteen. Mukavuuden takaa myös Teatron siistit sisävessat. Ennen ja jälkeen keikkojen terassin taustamusiikista vastaa monipuoliset turkulais-DJ’t. Keikat päättyvät klo 22.00 mennessä, jonka jälkeen alueella on vapaa pääsy.

LOGOMON TERASSIKESÄ 1.7.-8.8.2020:

1.7. GASELLIT

2.7. OLAVI UUSIVIRTA (duo)

3.7. VESTERINEN YHTYEINEEN (akustinen)

4.7. DIVET – Tähdistä tähdenlentoihin

8.7. SUTELA & SALMINEN - STAND UPPIA!

9.7. RITARIKUNTA + YAKUZI PATO

10.7. STEVE ‘N’ SEAGULLS

11.7. MAUSTETYTÖT

15.7. TUOMARI NURMIO