Attendo osti Pielaveden Palvelukoti Oy:n

Pielaveden Palvelukoti Oy on myynyt koko osakekantansa Attendolle 1.3.2019. Pielaveden Palvelukoti Oy:n henkilökunta työsopimuksineen ja asiakkaiden palvelusopimukset siirtyvät sellaisenaan Attendolle.

”Pielaveden palvelukoti on tuottanut asumispalveluita itsenäisenä palvelukotina 27 vuotta. Liittyminen osaksi suurempaa valtakunnallista kokonaisuutta mahdollistaa, että pystymme tuottamaan edelleen asiakkaillemme parhaan mahdollisen palvelun”, sanoo Pielaveden Palvelukodin yrittäjä Aku Saastamoinen.

Saastamoinen jatkaa palvelukodin johtajana.

”Meistä on hienoa päästä jatkamaan Pielaveden palvelukodin laadukasta työtä asukkaiden hyvän arjen puolesta heille tutun henkilöstön kanssa”, sanoo Attendon palvelupäällikkö Eija Hyvönen.

Aku Saastamoinen
Palvelukodin johtaja
p. 0400 834 316
aku.saastamoinen@attendo.fi

Eija Hyvönen
Palvelupäällikkö, Attendo
eija.hyvonen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoivapalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Meillä on yli 24 000 työntekijää yli 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Attendo jatkaa Kirkkopuiston toimintaa Valviran päätöksellä4.12.2019 14:15:09 EETTiedote

Attendo, Valvira, Pohjois-Suomen aluehallintovirasto ja Oulunkaaren kuntayhtymä ovat sopineet, että Attendo jatkaa ikäihmisten hoivakoti Kirkkopuiston toimintaa Utajärvellä 16.12. alkaen. Toiminta keskeytettiin viime keväänä Valviran päätöksellä, mutta nyt valvontaviranomainen katsoo, että tehtyjen toimenpiteiden johdosta hoivakodin toiminta voidaan siirtää takaisin Attendolle. Siirtymä ei vaikuta asukkaiden tai henkilöstön arkeen.