Attendo osti Pielaveden Palvelukoti Oy:n

Pielaveden Palvelukoti Oy on myynyt koko osakekantansa Attendolle 1.3.2019. Pielaveden Palvelukoti Oy:n henkilökunta työsopimuksineen ja asiakkaiden palvelusopimukset siirtyvät sellaisenaan Attendolle.

”Pielaveden palvelukoti on tuottanut asumispalveluita itsenäisenä palvelukotina 27 vuotta. Liittyminen osaksi suurempaa valtakunnallista kokonaisuutta mahdollistaa, että pystymme tuottamaan edelleen asiakkaillemme parhaan mahdollisen palvelun”, sanoo Pielaveden Palvelukodin yrittäjä Aku Saastamoinen.

Saastamoinen jatkaa palvelukodin johtajana.

”Meistä on hienoa päästä jatkamaan Pielaveden palvelukodin laadukasta työtä asukkaiden hyvän arjen puolesta heille tutun henkilöstön kanssa”, sanoo Attendon palvelupäällikkö Eija Hyvönen.

Aku Saastamoinen
Palvelukodin johtaja
p. 0400 834 316
aku.saastamoinen@attendo.fi

Eija Hyvönen
Palvelupäällikkö, Attendo
eija.hyvonen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoivapalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Meillä on yli 24 000 työntekijää yli 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Attendo keskeyttää tehostetun palveluasumisen hoivakoti Vänrikissä toistaiseksi12.3.2019 15:15:48 EETTiedote

Attendo on päättänyt keskeyttää tehostetun palveluasumisen toiminnan Siilinjärvellä sijaitsevan ikäihmisten hoivakoti Vänrikissä henkilöstöpulan takia. Järjestelystä on sovittu yhdessä Siilinjärven kunnan ja Kuopion kaupungin kanssa, joiden asumisyksiköihin tehostetun palveluasumisen asukkaat siirtyvät hallitusti. Hoivakodissa on lisäksi kevyemmän tuen tarpeessa olevia asukkaita, joiden osalta arki Vänrikissä jatkuu normaalisti.

Attendo Pelimannin toiminta keskeytetty väliaikaisesti – korjaavat toimenpiteet on jo aloitettu8.2.2019 22:44:19 EETTiedote

Länsi-Suomen aluehallintovirasto on antanut tänään 8.2.2019 päätöksen, jolla Attendo Pelimannin toiminta on väliaikaisesti keskeytetty. Asukkaat jäävät Attendo Pelimanniin siten, että Kuussote-kuntayhtymä vastaa toistaiseksi toiminnasta ja Attendo vuokraa koko henkilöstön kuntayhtymän käyttöön. Lisähenkilöstöä vuokrataan tarvittaessa myös Kuusiolinna Terveys Oy:ltä, jonka alihankkijana Attendo on toiminut. Korjaavat toimenpiteet on käynnistetty ja Attendo pyytää anteeksi virheitä toiminnassaan.