Attendo panostaa henkilöstö- ja asiakaskokemuksen kehittämiseen

Attendo vahvistaa henkilöstö- ja asiakaskokemustyötä kahdella nimityksellä. Terhi Lindgren on nimitetty Attendon henkilöstökokemusjohtajaksi ja Susanna Paloheimo asiakaskokemus- ja viestintäjohtajaksi. Sekä Lindgren että Paloheimo liittyvät osaksi Attendo Suomen johtoryhmää.

Henkilöstökokemusjohtajaksi nimitetty Terhi Lindgren vastaa henkilöstöhallinnon toiminnasta ja kehityksestä sekä toimii henkilöstöhallinnon asiantuntijatiimin esimiehenä. Hän siirtyy Attendolle HUONE Internationalista henkilöstöjohtajan tehtävästä. Aiemmin Lindgren on työskennellyt vastaavissa johtotehtävissä muun muassa Intrumilla ja SSP Finlandilla. Hän aloittaa tehtävässään 7.1.2020.

– Olen todella innoissani tilaisuudesta päästä johtamaan Attendon henkilöstökokemusta. Parikymmentä vuotta henkilöstöasioiden parissa on antanut minulle tilaisuuden tehdä sitä, mikä on suurin intohimoni – varmistaa loistavan henkilöstökokemuksen kautta loistava asiakaskokemus. Ja kun vielä pääsen tätä tekemään äärimmäisen mielenkiintoiselle, murroksessa olevalle alalle, ja niin merkittävään yritykseen kuin Attendo, en voisi olla enempää innoissani, Lindgren sanoo.

Asiakaskokemus- ja viestintäjohtajana aloittava Susanna Paloheimo vastaa asiakaskokemuksen sekä viestinnän ja markkinoinnin kokonaisvaltaisesta kehittämisestä ja johtamisesta. Hän on työskennellyt aiemmin muun muassa Fredman Groupin muutoksen vetäjänä, muutostoimisto Flowssa konsulttina sekä yrittäjänä omassa viestintätoimistossaan. Paloheimo aloittaa tehtävässään 1.1.2020.

– Omat omaiskokemukseni herättivät minut jo vuonna 2011 unelmoimaan työstä paremman vanhuuden parissa. Aika ajoin olen toivonut pääseväni mukaan parantamaan kollega- ja asiakaskokemuksia sekä esimiespalveluita tälle alalle. Olen innoissani tulevasta ja hyvin kiitollinen mahdollisuudesta liittyä Attendo Suomen tiimiin, Paloheimo sanoo.

Lisäksi Attendo vahvistaa työsuhdeosaamistaan ja nimittää Sirpa Piiroisen uuteen työsuhdejohtajan tehtävään. Hänen vastuullaan ovat liittoyhteistyö, yhteistoiminta, työehtosopimuksiin liittyvät asiat sekä palkkahallinto. Lisäksi hän vastaa työperäisten maahanmuuttajien rekrytoinnista ja kouluttamisesta.

Ilona Sammaljärvi
Viestintäpäällikkö