Automatkailijat messuilevat Turussa jatkossa keväisin

Tiedote 25.4.2019. Caravan Show, automatkailun messutapahtuma Turun Messukeskuksessa, järjestetään jatkossa keväisin. Tammikuusta huhtikuuhun siirryttiin sekä alan kauppiaiden että järjestäjien, SF-Caravan ry:n ja Turun Messukeskuksen, toiveesta. Uusi ajankohta tuo lisää mahdollisuuksia mm. leirintämatkailun kasvattamiseen, jota myös messukävijät ovat toivoneet tapahtumaan lisää.
Kuva: Turun Messukeskus

Jatkossakin tapahtuman tavoitteena on vauhdittaa matkailuautojen ja -vaunujen kaupankäyntiä sekä tuoda harrastusta tunnetuksi. Tärkeä ulottuvuus tapahtumassa on myös yhteisöllisyys, johon kevät tuo uuden ripauksensa.

-Odotamme, että jatkossa Turussa nähdään paljon treffiläisiä, eli alueelle majoittuvia messukävijöitä. Heitä on tammikuussakin saatu liikkeelle noin 250 vaunukuntaa, mutta keväällä määrä voi olla merkittävästi enemmänkin, arvelee projektijohtaja Tiina Heiskari.

Treffitapahtuman on alueella järjestänyt SF-Caravan Turku ry.

Messujen yhteistyökumppani SF-Caravan ry uskoo tapahtuman kiinnostavuuden kasvavan, kun ajankohta on tammikuuta myöhäisempi:

-Keväällä ajatus kääntyy jo kesäaikaan ja elämyksiin siellä. Monilla on ehkä alla jo kesärenkaat. Uskomme myös, että treffitapahtuma messujen yhteydessä ja Turun matkailullinen vetovoimaisuus tuovat kävijöitä uuteen ajankohtaan, kertoo SF-Caravan ry:n puheenjohtaja Olli Rusi.

Tapahtuman osastopaikoista on myyty jo noin 90 prosenttia.

Caravan Show 24.-26.4.2020 Turun Messukeskuksessa

www.caravanshow.fi