Av-käännöstoimistojen työriidassa sovintoesitys

Suomen Journalistiliitto ja Akavan Erityisalat vastaavat valtakunnansovittelijan esitykseen 14.2. klo 14 mennessä.

Av-käännöstoimistojen sovittelu jatkui tänään valtakunnansovittelijan toimistolla.

Av-käännöstoimistojen työehtosopimusta koskeva sovittelu jatkui tänään. Valtakunnansovittelija Vuokko Piekkala antoi osapuolille työriitaa koskevan sovintoesityksen.

Työntekijöitä edustavien Suomen Journalistiliiton ja Akavan Erityisalojen sekä sen jäsenyhdistyksen Kieliasiantuntijat ry:n hallitukset käsittelevät esitystä tänään ja huomenna. Sovintoesitykseen vastataan torstaihin 14.2. klo 14 mennessä.

Anna Joutsenniemi, viestintäpäällikkö, Akavan Erityisalat, puh. 040 525 8582, anna.joutsenniemi@akavanerityisalat.fi

Akavan Erityisalat on kulttuurin ja hallinnon sekä viestinnän ja hyvinvoinnin aloilla asiantuntija- ja esimiestehtävissä toimivien ammattiliitto, johon kuuluu 22  jäsenyhdistystä.