Smile Henkilöstöpalvelut Oyj

Banssi Henkilöstöpalvelut ja Smile Henkilöstöpalvelut toimivat jatkossa yhteisen Smile-brändin alla

Smile Henkilöstöpalvelut Oy osti Banssi Henkilöstöpalvelut huhtikuussa 2017 ja syksyn aikana Banssi-yhtiöiden yhtiönimet muuttuivat Smile-brändin mukaisiksi. Samanaikaisesti myös kaikki Smile Henkilöstöpalvelut -konsernin yhtiöt siirtyvät yhteisen brändin alle.
Kulunut vuosi on ollut Smilelle menestyksekäs. Yhtiö on vahvistanut asemaansa niin orgaanisen kasvun kuin yritysostojenkin myötä. Kuva: Jonathan Melartin

Käytännössä muutos tarkoittaa jokaisen Banssi-yhtiön saavan nimeensä etuliitteen ”Smile”. Yhtiöiden Y-tunnukset säilyvät ennallaan eikä muutos tarkoita, että yhtiö perustettaisiin uudestaan.

- Muutos ei vaikuta yhtiöiden toimintaan tai näy muualla kuin virallisissa dokumenteissa, kuten laskuissa ja palkkakuiteissa sekä yhtiötiedoissa. Jatkamme suunnitellusti Banssin integrointia Smile-brändin alaisuuteen loppuvuoden 2017 aikana, Smile Henkilöstöpalveluiden toimitusjohtaja Sami Asikainen kertoo.

Smile Banssi -yhtiöt ovat jatkossa:

Banssi Oy > Smile Banssi Oy 2423129-2
Banssi etelä Oy > Smile Banssi etelä Oy 2520496-6
Banssi pohjoinen Oy > Smile Banssi pohjoinen Oy 2520508-8
Banssi häme Oy > Smile Banssi häme Oy 2564984-2
Banssi uusimaa Oy > Smile Banssi uusimaa Oy 2585895-1
Banssi itä Oy > Smile Banssi itä Oy 2582181-7
Banssi länsi Oy > Smile Banssi länsi Oy 2617879-8
Banssi keski Oy > Smile Banssi keski Oy 2617762-1
Banssi lappi Oy > Smile Banssi lappi Oy 2632846-9
Banssi Helsinki Oy > Smile Banssi Helsinki Oy 2647688-3
Banssi Safety Oy > Smile Banssi Safety Oy 2719952-3
Banssi kaakko Oy > Smile Banssi kaakko Oy 2759020-7
Banssi Hoiva Oy > Smile Banssi Hoiva Oy 2782899-1

Lisätiedot:
Sami Asikainen, toimitusjohtaja, sami.asikainen@smilepalvelut.fi, 040 700 9915
Riku Rahikainen, toimialajohtaja, riku.rahikainen@smilepalvelut.fi, 040 530 0426

Smile Henkilöstöpalvelut Oy on vuonna 2002 perustettu henkilöstöpalveluyritys, joka tarjoaa henkilöstövuokrauspalveluja mm. ravintola-alan, rakentamisen, teollisuuden, logistiikan, kunnossapidon, ICT:n ja toimiston sekä terveydenhuoltoalan tarpeisiin. Yhtiö on yksi Suomen suurimmista henkilöstöpalveluyrityksistä. Se välittää työvoimaa yli neljälle sadalle asiakkaalle ympäri Suomen ja työllistää kuukausittain noin 8 000 osaajaa. Smile haluaa Ilon kautta töihin -sloganinsa mukaisesti parantaa suomalaista työelämää ja kehittää koko henkilöstövuokraustoimialaa. Smile Henkilöstöpalvelut Oy on ravintola-alan pörssiyhtiö Restamax Oyj:n tytäryhtiö ja sen liikevaihto tilikaudella 2016 oli 34,1 miljoonaa euroa. smilepalvelut.fi

Smile Henkilöstöpalvelut Oyj
Satakunnankatu 24 A

Lue lisää julkaisijalta Smile Henkilöstöpalvelut Oyj

VMP ja Smile yhdistyvät henkilöstöpalvelualan suunnannäyttäjäksi5.7.2019 08:32:00 EEST | Tiedote

Smilen vähemmistöosakkaat ja NoHo Partners ovat allekirjoittaneet 5.7.2019 kauppakirjan VMP:n kanssa Smilen osakekannan myymisestä VMP:lle osakevastiketta vastaan. Järjestely tuo yhteen kaksi henkilöstöpalveluiden kärkiyritystä, jolla on yhdessä vahvempi markkina-asema ja entistä parempi kyky uudistaa työelämää. Yhdistyminen on strategisesti tärkeä askel molemmille yhtiöille, joka mahdollistaa panostukset digitalisaatioon ja uusien palveluiden kehittämiseen. Yhdistymisen odotetaan luovan lisäarvoa yhtiön asiakkaille, työntekijöille ja osakkeenomistajille.