Basam Booksin asiantuntijoita TerveysSummitissa

Basamin Books on tänä vuonna näkyvästi mukana hyvinvointitapahtuma TerveysSummitissa. Basam Booksin kirjailijat puhuvat tapahtumassa mm. vähähiilihydraattisesta ruokavaliosta, konstailemattomasta ihonhoidosta, hengityksen tärkeydestä ja kvanttifysiikasta.

Ravitsemusbloggaaja Satu Sjöholm esittelee TerveysSummitissa uunituoretta kirjaansa VHH ruoka- ja herkkuohjeita.

22. – 29. 11. 2020 järjestettävä TerveysSummit on sarja terveysaiheisia luentoja ja haastatteluja, jotka julkaistaan verkossa päivittäin tapahtuma-aikaan. Luentoja ja haastatteluja seuraamaan voi ilmoittautua ilmaiseksi osoitteessa terveyssummit.fi.

Basam Books esittelee TerveysSummitissa kirjailijoidensa asiantuntemusta ja ajankohtaisia teoksiaan:

• Ravitsemusbloggaaja Satu Sjöholm esittelee uunituoretta kirjaansa VHH ruoka- ja herkkuohjeita, joka sisältää helppoja ohjeita niille, jotka haluavat vähentää ravintonsa hiilihydraattipitoisuutta.
  • Kokonaisvaltaisen ihonhoidon pioneerit Veera Brückler, Anna Francioso ja Kati Partanen esittelevät keinoja saada pienellä rahalla näkyviä ja tuntuvia tuloksia ihonhoidossa. Heidän kirjansa Iho jota rakastat ilmestyi Basam Booksilta tänä syksynä.
  • FT, fyysikko Johanna Blomqvist luennoi TerveysSummitissa suositusta uudesta kirjastaan Hypertodellisuus – olet olemassa ja merkittävä.
  • Neurologian fysioterapeutti, kulttuuriantropologi ja joogaopettaja Malla Rautaparta esittelee hyvän hengityksen anatomiaa saman nimisen kirjansa pohjalta.

Aiemmasta tiedosta poiketen Iloa ja terveyttä -kirjan kirjoittaja Maija Kajan ei esiinny tämän vuoden TerveysSummitissa.

Pitkän historian omaava Basam Books on profiloitunut Suomen johtavana hyvinvointikustantamona.  Kustantamon valikoimasta löytyy laaja kattaus elämäntaidon ja filosofian klassikoita, sekä kirjallisuutta terveellisestä ruokavaliosta, joogasta, hengityksestä, naiseuden voimasta, seksuaalienergian vaalimisesta ja monista muista hyvän elämän rakennuspalikoista.

Arvostelukappaleet, haastattelupyynnöt:
Aino Salminen
aino@basambooks.fi

Myynti:
Jarkko Mali
jarkko@basambooks.fi

Basam Books on riippumaton yleiskustantamo. Meidät tunnetaan erityisesti kaunokirjallisten klassikoiden, unohdettujen kielialueiden, hyvinvointi- ja elämäntaitokirjallisuuden sekä runouden kustantajana.

Basam Books on Suomen Kustannusyhdistyksen jäsen.