Battery PLUS – lisää fokusta, immuniteettia ja nesteytystä

Suomen ensimmäinen ja suosituin energiajuoma Battery uudistaa markkinaa jälleen lanseeraamalla kolme hyvänmakuista juomauutuutta, jotka auttavat keskittymään, parantamaan vastustuskykyä ja pitämään kehon nestetasapainon kunnossa.

Battery PLUS Focus, Battery PLUS Immunity ja Battery PLUS Hydrate tuovat plussaa aktiivisen ihmisen päivittäiseen elämään. Focus ja Immunity tulevat Batteryn pysyvään valikoimaan, Hydrate on Billebeino-tuotemerkin kanssa yhdessä luotu Limited Edition. Hydrate on vähäkalorinen, Focus ja Immunity ovat täysin sokerittomia.

”Energiajuomia kulutetaan paljon aivan uusissa käyttötilanteissa, ja kuluttajat haluavat useita hyötyjä yksittäisiltä tuotteilta. Battery PLUS -konseptin keskiössä on raikas ja moderni tapa käsitellä hyvinvointia sekä aktiivisuutta. Battery PLUS -juomat ovat erottuvia, raikkaita ja ne myös näyttävät maukkailta”, kertoo Anni Lehtinen, Batteryn tuotepäällikkö Sinebrychoffilla.

Battery PLUS Focus on sokeriton granaattiomenan ja mustikan makuinen energiajuoma. Niasiini, B6, B12 ja biotiini edistävät normaaleja psykologisia toimintoja.

Battery PLUS Immunity on sokeriton sitruunan ja yuzun makuinen energiajuoma. Vitamiinit C, B6 ja B12, sekä sinkki edistävät immuunijärjestelmän normaalia toimintaa.

Battery PLUS Hydrate Limited Edition on isotoninen sitruunanmakuinen juoma, joka on kehitetty yhteistyössä Billebeinon kanssa. Hiilihydraatti-elektrolyyttiliuos parantaa veden imeytymistä fyysisen suorituksen aikana. Magnesium edistää lihasten normaalia toimintaa. Juomassa on vähemmän hiilihappoa ja kofeiinia verrattuna muihin Battery PLUS -juomiin.

Billebeino on suomalaisen ex-NHL-pelaajan ja taiteilijan Ville Leinon vaate- ja lifestyletuotemerkki.

Battery PLUS -juomien jakelu alkaa 2.1.2023. Immunity & Focus on pakattu 0,33 litran tölkkeihin, Battery PLUS Hydrate Limited Edition 0,4 litran kierrätysmuovipulloon. Tuotteet soveltuvat vegaaneille.

Tuotetiedot:

Battery PLUS Focus
Granaattiomenan- ja mustikanmakuinen energiajuoma.

Ainesosat: Vesi, happamuudensäätöaineet (E330, E331), hiilidioksidi, porkkanauute, makeutusaineet (E950, E951), kahviuute (kofeiini 320 mg/l), säilöntäaine (E202), vitamiinit (niasiini, B6, B12, pantoteenihappo, biotiini), luontainen aromi.

Sisältää makeutusaineita. Sisältää aspartaamia (fenyylialaniinin lähde). Korkea kofeiinipitoisuus (32 mg/100 ml). Ei suositella lapsille eikä raskaana oleville tai imettäville. VAROITUS: Vältettävä juomasta ennen nukkumaanmenoa.

Energia per 100 ml: 8 Kj/2 kcal
Hiilihydraatit g/100 ml: 0,1
josta sokereita g/100 ml: 0
Rasvaa g/100 ml: 0
Suolaa g/100 ml: 0,06

Niasiini mg/100 ml: 4,8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,4
B12-vitamiini µg/100 ml: 0,8
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) g/100 ml: 1,8
Biotiini: µg/100 ml: 15,1
kofeiini: mg/100 ml: 32

Battery PLUS Immunity
Sitruunan- ja yuzunmakuinen energiajuoma.

Ainesosat: Vesi, happamuudensäätöaineet (E330, E331), hiilidioksidi, luontainen sitrusaromi, makeutusaineet (E950, E951), kahviuute (kofeiini 320 mg/l), vitamiinit (C, niasiini, B6, B12, pantoteenihappo), säilöntäaine (E202), sinkkiglukonaatti, stabilointiaine (E414).

Energia per 100 ml: 11 kJ/2 kcal
Rasva g/100 ml: 0

Hiilihydraatit g/100 ml: 0,1
josta sokereita g/100 ml: 0

Suola g/100 ml: 0,06

C-vitamiini mg/100 ml: 24,3
Niasiini mg/100 ml: 4,8
B6-vitamiini mg/100 ml: 0,4
B12-vitamiini µg/100 ml: 0,8
Pantoteenihappo (B5-vitamiini) g/100 ml: 1,8
Sinkki mg/100 ml: 1,5
kofeiini: mg/100 ml: 32

Battery PLUS Hydrate

Isotoninen sitruunanmakuinen juoma. Sisältää sokeria ja makeutusaineita.

Ainesosat: Vesi, inverttisokeri, happamuudensäätöaine (E330), kivennäisaineet (kaliumsitraatti, natriumkloridi, natriumsitraatti, magnesiumkarbonaatti, kalsiumlaktaatti), hiilidioksidi, luontainen aromi, säilöntäaine (E202), luontainen kofeiini (100 mg/l), hapettumisenestoaine (E300), makeutusaine (stevioliglykosidit), stabilointiaineet (E414, E445).

Hiilihydraatti-elektrolyyttiliuos edistää kestävyyssuoritusta pitkäkestoisen kestävyysharjoittelun aikana. Magnesium edistää elektrolyyttitasapainoa.

Sisältää sokeria ja makeutusaineita.

Energia per 100 ml: 70 kJ/16 kcal
Rasva g/100 ml: 0