BearIT Oy avaa toimiston Helsinkiin

BearIT Oy avaa uuden toimipisteen Helsingin Eteläesplanadille elokuun alusta alkaen. 25 henkilöä työllistävän yrityksen päätoimipiste sijaitsee Tampereen Tulli Business Parkissa, ja nyt avattavan toimiston myötä yritys laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudulla.

– Kasvuvauhtimme on jatkunut hyvänä, ja kasvua on odotettavissa myös pääkaupunkiseudulla. Uusi toimisto on meille tärkeä askel kohti tavoitteitamme, BearIT:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa.

BearIT Oy on pilvi- ja web-kehitykseen keskittynyt ohjelmistoyritys, joka lisäksi valmentaa alan osaajia ja kehittää työllistymistä edistäviä ratkaisuja. Vuonna 2018 yrityksen liikevaihto oli 1,8 miljoonaa euroa. Tänä vuonna BearIT Oy rekrytoi niin Tampereelle kuin Helsinkiin uusia työntekijöitä ohjelmistokehityksen ja valmennushankkeiden pariin.

Olemme kokenut ja asiantunteva ohjelmistotalo ja työllistämme yli 20 henkilöä Tampereella ja pääkaupunkiseudulla. Autamme asiakkaitamme vaativissa ohjelmistoprojekteissa - ydinosaamistamme ovat pilvi- ja web-kehitys. Lisäksi valmennamme ohjelmistoalan osaajia ja kehitämme työllistymistä edistäviä ratkaisuja.