BearIT Oy avaa toimiston Helsinkiin

BearIT Oy avaa uuden toimipisteen Helsingin Eteläesplanadille elokuun alusta alkaen. 25 henkilöä työllistävän yrityksen päätoimipiste sijaitsee Tampereen Tulli Business Parkissa, ja nyt avattavan toimiston myötä yritys laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudulla.

– Kasvuvauhtimme on jatkunut hyvänä, ja kasvua on odotettavissa myös pääkaupunkiseudulla. Uusi toimisto on meille tärkeä askel kohti tavoitteitamme, BearIT:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa.

BearIT Oy on pilvi- ja web-kehitykseen keskittynyt ohjelmistoyritys, joka lisäksi valmentaa alan osaajia ja kehittää työllistymistä edistäviä ratkaisuja. Vuonna 2018 yrityksen liikevaihto oli 1,8 miljoonaa euroa. Tänä vuonna BearIT Oy rekrytoi niin Tampereelle kuin Helsinkiin uusia työntekijöitä ohjelmistokehityksen ja valmennushankkeiden pariin.

Olemme kokenut ja asiantunteva ohjelmistotalo ja työllistämme yli 20 henkilöä Tampereella ja pääkaupunkiseudulla. Autamme asiakkaitamme vaativissa ohjelmistoprojekteissa - ydinosaamistamme ovat pilvi- ja web-kehitys. Lisäksi valmennamme ohjelmistoalan osaajia ja kehitämme työllistymistä edistäviä ratkaisuja.

BearIT Oy ja Osaamisbotti Oy: Digitaalinen palvelu avuksi työmarkkinoiden kohtaanto-ongelmaan16.7.2019 09:15:00 EESTTiedote

BearIT Oy puitesopimustoimittajaksi ammatillisten työvoimakoulutusten valtakunnallisessa kilpailutuksessa9.7.2019 15:04:24 EESTTiedote

Ohjelmistoyritys BearIT Oy on yksi puitesopimustoimittajista ammatillisten työvoimakoulutusten valtakunnallisessa puitesopimusjärjestelyssä LearnIT-valmennuksellaan. Hankinnan kohteena ovat F.E.C-koulutusmallilla toteutettavat ammatilliset työvoimakoulutukset. Koulutukset kilpailutti Uudenmaan ELY-keskus valtakunnallisena tarjouskilpailuna myös muiden ELY-keskusten toimialueilla toteutettaviksi. - Haluamme olla mukana kehittämässä ammatillista työvoimakoulutusta siihen suuntaan, että sillä pystytään tuottamaan entistä räätälöidympää osaamista ja työelämän tarpeisiin vastaavia ratkaisuja, BearIT Oy:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa. Puitekilpailutuksen kohteena olivat seuraavat ammatilliset työvoimakoulutukset: ICT - järjestelmäpalvelut ja ohjelmistot, ICT - ohjelmistotuotanto, IT-palvelujohtamisen asiantuntijaohjelma, Testauksen ja laadunvarmistuksen asiantuntijaohjelma sekä IoT-asiantuntija terveysteknologia-alalle. BearIT Oy on järjestänyt LearnIT-valmennustaan vuodesta 2016 lähti

Ohjelmistoyritys BearIT Oy kasvaa - Petri Salosta asiakkuus- ja myyntijohtaja6.3.2019 16:03:29 EETTiedote

Petri Salo aloittaa BearIT Oy:n asiakkuus- ja myyntijohtajana maaliskuun alusta 2019 alkaen. Salon vastuulle yrityksessä kuuluvat myynnin ja asiakkuuksien kehittäminen sekä uusien liiketoiminta-alueiden tunnistaminen. Aiemmin Salo on työskennellyt myynti- ja johtotehtävissä ICT-alalla mm. MPY Palveluilla, CGI:llä, Solitalla ja Solteqilla. - Petri on meille arvomaailmaltaan ja tyyppinä sopiva. Hänellä on vahva kokemus jo valmiiksi alalta ja osaamista BI-puolelta, BearIT Oy:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa. - Hienoa päästä osaksi BearIT Oy:tä ja vauhdittamaan yrityksen kasvua, Petri Salo kertoo.