BearIT Oy avaa toimiston Helsinkiin

BearIT Oy avaa uuden toimipisteen Helsingin Eteläesplanadille elokuun alusta alkaen. 25 henkilöä työllistävän yrityksen päätoimipiste sijaitsee Tampereen Tulli Business Parkissa, ja nyt avattavan toimiston myötä yritys laajentaa toimintaansa pääkaupunkiseudulla.

– Kasvuvauhtimme on jatkunut hyvänä, ja kasvua on odotettavissa myös pääkaupunkiseudulla. Uusi toimisto on meille tärkeä askel kohti tavoitteitamme, BearIT:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa.

BearIT Oy on pilvi- ja web-kehitykseen keskittynyt ohjelmistoyritys, joka lisäksi valmentaa alan osaajia ja kehittää työllistymistä edistäviä ratkaisuja. Vuonna 2018 yrityksen liikevaihto oli 1,8 miljoonaa euroa. Tänä vuonna BearIT Oy rekrytoi niin Tampereelle kuin Helsinkiin uusia työntekijöitä ohjelmistokehityksen ja valmennushankkeiden pariin.

Åkerlundinkatu 11

Olemme kokenut ja asiantunteva ohjelmistotalo ja työllistämme yli 20 henkilöä Tampereella ja pääkaupunkiseudulla. Autamme asiakkaitamme vaativissa ohjelmistoprojekteissa - ydinosaamistamme ovat pilvi- ja web-kehitys. Lisäksi valmennamme ohjelmistoalan osaajia ja kehitämme työllistymistä edistäviä ratkaisuja.

BearIT Oy Manse PP:n naisten edustusjoukkueen yhteistyökumppaniksi7.7.2020 10:00:00 EESTTiedote

Ohjelmistoyritys BearIT Oy ja pesäpalloseura Manse PP ovat solmineet sopimuksen, jolla BearIT Oy toimii naisten Superpesiksen edustusjoukkueen yhteistyökumppanina kesän 2020 ajan. - Haluamme tukea naisurheilua ja urheiluseurojen toimintaa. Seurojen toiminnan tukeminen on erityisen tärkeää nyt, kun seurat ovat poikkeusolojen vuoksi olleet erittäin haastavassa tilanteessa, BearIT:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa.

BearIT Oy TiPS:n naisten edustusjoukkueen pääyhteistyökumppaniksi30.6.2020 11:01:21 EESTTiedote

Ohjelmistoyritys BearIT ja Tikkurilan Palloseura ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla BearIT toimii naisten edustusjoukkueen pääyhteistyökumppanina seuraavat kolme vuotta eli vuoteen 2022 saakka. - Haluamme tukea naisjalkapalloa ja jalkapalloseurojen toimintaa. Pidämme seurojen toiminnan tukemista tärkeänä erityisesti nyt, kun monet seurat ovat olleet poikkeusolojen takia erittäin haastavassa tilanteessa. Tikkurilan Palloseura on aktiivisesti toimiva seura ja tekee hienoa työtä jalkapallon hyväksi, BearIT:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa. Kovaa osaamista pehmein arvoin. BearIT on ohjelmisto- ja työelämäpalveluihin keskittynyt moderni asiantuntijayritys. Meitä leimaa poikkeuksellisen mittava kokemus digitalisaatiosta sekä ainutlaatuinen kyky tunnistaa osaamista. Hyödynnämme niitä ennakkoluulottomasti uusien, hyvää tekevien ratkaisujen kehittämisessä. Tikkurilan Palloseura (TiPS) on Vantaalla, Suur-Tikkurilan, Kartanonkosken, Leinelän ja Hakunilan alueella toimiva erityisesti ja

Verkostosta vauhtia työllisyyden edistämiseen – ohjelmistoyritys ja työllisyyskentän toimijat yhteen11.11.2019 10:34:54 EETTiedote