BearIT Oy TiPS:n naisten edustusjoukkueen pääyhteistyökumppaniksi

Kuva: Arto Alho.

Ohjelmistoyritys BearIT ja Tikkurilan Palloseura ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jolla BearIT toimii naisten edustusjoukkueen pääyhteistyökumppanina seuraavat kolme vuotta eli vuoteen 2022 saakka.

- Haluamme tukea naisjalkapalloa ja jalkapalloseurojen toimintaa. Pidämme seurojen toiminnan tukemista tärkeänä erityisesti nyt, kun monet seurat ovat olleet poikkeusolojen takia erittäin haastavassa tilanteessa. Tikkurilan Palloseura on aktiivisesti toimiva seura ja tekee hienoa työtä jalkapallon hyväksi, BearIT:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa.

Kovaa osaamista pehmein arvoin. BearIT on ohjelmisto- ja työelämäpalveluihin keskittynyt moderni asiantuntijayritys. Meitä leimaa poikkeuksellisen mittava kokemus digitalisaatiosta sekä ainutlaatuinen kyky tunnistaa osaamista. Hyödynnämme niitä ennakkoluulottomasti uusien, hyvää tekevien ratkaisujen kehittämisessä.

Tikkurilan Palloseura (TiPS) on Vantaalla, Suur-Tikkurilan, Kartanonkosken, Leinelän ja Hakunilan alueella toimiva erityisesti jalkapalloon erikoistunut urheiluseura. Tikkurilan Palloseura toteuttaa toimintaansa mahdollisimman laadukkaasti mahdollistaen kilpailemisen ja harrastamisen turvallisessa ympäristössä ja arvomaailmassa. Meillä pidetään huolta kaikkien kehittymisestä kohti omaa huippuaan.

Lisätietoja:

Teemu Karhu, toimitusjohtaja, BearIT
teemu.karhu@bearit.fi

Tapio Rostedt, toiminnanjohtaja, Tikkurilan Palloseura ry
tapio.rostedt@tips.fi

Kuva: Arto Alho.

Åkerlundinkatu 11

Kovaa osaamista pehmein arvoin. BearIT on ohjelmisto- ja työelämäpalveluihin keskittynyt moderni asiantuntijayritys. Meitä leimaa poikkeuksellisen mittava kokemus digitalisaatiosta sekä ainutlaatuinen kyky tunnistaa osaamista. Hyödynnämme niitä ennakkoluulottomasti uusien, hyvää tekevien ratkaisujen kehittämisessä. Meille on myönnetty Avainlippu- ja Yhteiskunnallinen yritys -merkit.

BearIT Oy Manse PP:n naisten edustusjoukkueen yhteistyökumppaniksi7.7.2020 10:00:00 EESTTiedote

Ohjelmistoyritys BearIT Oy ja pesäpalloseura Manse PP ovat solmineet sopimuksen, jolla BearIT Oy toimii naisten Superpesiksen edustusjoukkueen yhteistyökumppanina kesän 2020 ajan. - Haluamme tukea naisurheilua ja urheiluseurojen toimintaa. Seurojen toiminnan tukeminen on erityisen tärkeää nyt, kun seurat ovat poikkeusolojen vuoksi olleet erittäin haastavassa tilanteessa, BearIT:n toimitusjohtaja Teemu Karhu toteaa.

Verkostosta vauhtia työllisyyden edistämiseen – ohjelmistoyritys ja työllisyyskentän toimijat yhteen11.11.2019 10:34:54 EETTiedote

BearIT Oy ja Osaamisbotti Oy: Digitaalinen palvelu avuksi työmarkkinoiden kohtaanto-ongelmaan16.7.2019 09:15:00 EESTTiedote