Bestseller-kirjailija Seth Godin kannustaa luovaan työhön!

Luovuuden praktiikat on menestysteos, joka kannustaa taiteilijoita, kirjailijoita ja yrittäjiä toteuttamaan itseään käytännössä inspiraatiota odottamatta. Kirja auttaa löytämään rohkeutta tehdä luovaa työtä.

Luovuuden praktiikat – Toteuta itseäsi tuotteliaasti (Basam Books 2022)

Luovassa työssä ei tuloksista ole koskaan takeita. Mutta on mahdollista tutkia, millä tavoilla luovina pitämämme ihmiset etenevät ideatasolta käytäntöön.

Tunnettu yrityskehittäjä ja valmentaja Seth Godin väittää, että esimerkiksi niin sanottu writer's block on vain myytti. Hänen mukaansa sinnikkyys on paljon tärkeämpää kuin aitous ja huijarisyndroomakin on vain merkki hyvästä henkisestä tasapainosta. Godin neuvoo kirjassaan Luovuuden praktiikat, miten luova ihminen voi muuntaa intohimonsa tuotteliaisuudeksi, ottaa hallitusti riskejä ja suhtautua omaan työhönsä ilolla ja antaumuksella.

Luovuuden praktiikat on menestysteos, joka kannustaa taiteilijoita, kirjailijoita ja yrittäjiä toteuttamaan itseään käytännössä inspiraatiota odottamatta. Kirja auttaa löytämään rohkeutta tehdä luovaa työtä ja jakaa työn tuloksia muille!

Kirjan ovat suomentaneet Antti Immonen ja Maria Immonen.

Kirja ilmestyy toukokuussa.

Seth Godin on kirjoittanut useita bestsellereitä, joita on käännetty 38 kielelle. Hän kirjoittaa säännöllisesti maailman suosituinta markkinointialan blogia ja kiertää ympäri maailmaa luennoimassa. Godin on myös perustanut useita menestyneitä yrityksiä.

Arvostelukappaleet:

Luovuuden praktiikat – Toteuta itseäsi tuotteliaasti (Basam Books 2022)