”Big Rich Money – Miten tehdä yrittäjän unelmista kannattavaa liiketoimintaa” -kirjan julkistamistilaisuus 13.10.

”Big Rich Money – Miten tehdä yrittäjän unelmista kannattavaa liiketoimintaa” -kirjan julkistamistilaisuutta vietetään Helsingin Akateemisessa Kirjakaupassa keskiviikkona 13.10. klo 17 alkaen. Tilaisuudessa on keskustelemassa naisyrittäjistä koostuva paneeli.

”Big Rich Money – Miten tehdä yrittäjän unelmista kannattavaa liiketoimintaa” (Basam Books 2021)

Tervetuloa viettämään Big Rich Money -kirjan julkistamistilaisuutta Helsingin Akateemisessa Kirjakaupassa keskiviikkona 13.10. klo 17 alkaen!

Tilaisuudessa keskustelee naisyrittäjien paneeli, johon liittyvät Katja Presnalin lisäksi Hellapoliisi-ruokasivuston luoja, yrittäjä ja neljän lapsen äiti Kati Jaakonen sekä MyBnBLiven perustaja, toimitusjohtaja ja personal trainer Tiina Veijonen. Tilaisuuden juontaa yrittäjä, toimittaja Piia Koriseva.

Katja Presnalin ja Candice Kilpatrick Brathwaiten Big Rich Money – Miten tehdä yrittäjän unelmista kannattavaa liiketoimintaa (Basam Books 2021) käsittelee yrittäjyyttä holistisesta kulmasta ja auttaa luomaan hyvän pohjan, jonka päälle voi rakentaa taloudellisesti menestyvän liiketoiminnan tinkimättä omasta hyvinvoinnista.

Kirjailijat kirjoittivat Big Rich Moneyn ensin englanniksi Yhdysvaltojen markkinoille. Kirja herätti niin merkittävästi kiinnostusta suomalaisten naisyrittäjien parissa, että Katja kirjoitti Suomen markkinoille oman versionsa. Kirjassa esitellään unelmansa toteuttaneiden suomalaisten naisyrittäjien tarinoita ja käytännön vinkkejä.

Big Rich Money -kirjan julkistamistilaisuus Facebookissa: https://fb.me/e/eyVMKrLKX

Muuttuvassa työelämässä on ensisijaisen tärkeää hankkia uusia taitoja ja päivittää omaa osaamista – uutuuskirja kertoo, miten onnistut tässä!12.10.2021 10:45:00 EEST | Tiedote

Työelämän murroksesta juontuvat taitotarpeet ovat suosittu aihe julkisessa keskustelussa. Harvoin kuitenkaan kerrotaan, miten yksittäinen ihminen pärjää työelämän myllerryksessä, tai, miten hän voisi kehittää osaamistaan. Sanna Eulenberger puuttuu tähän epäkohtaan uudessa kirjassansa ”Vapaalla tyylillä taitajaksi”.

Skitsofrenia-termistä tulisi luopua!1.10.2021 09:45:00 EEST | Kutsu

Maailman mielenterveyspäivänä 10.10.2021 klo 12.30–15.00 järjestetään Skitsofrenia - onko diagnoosi totta? -tietokirjan julkistamistilaisuus Lapinlahden Lähteellä Helsingissä. Tilaisuus on osa Lapinlahden Lähteen Maailman mielenterveyspäivän ja Aleksis Kiven päivän ohjelmaa. Tilaisuuteen voi osallistua myös etänä Nousevan mielen FB-sivujen kautta. Ks. linkki tilaisuuteen: dy.fi/kvu Kirjan kirjoittajat ovat Karoliina Maanmieli, Tapio Gauffin ja Nisse Suutarinen ja sen on kustantanut Basam Books. Se julkaistaan osana Basam Booksin "Toivon näkökulmia mielenterveystyöhön" -kirjasarjaa. Kirjassa tarjotaan vaihtoehtoinen malli psykoosin hoitoon sekä käsitellään psykoosin ja skitsofrenian nykyisen hoidon ongelmia. Kirjan teesejä ovat muun muassa: 1) Skitsofrenia-termistä on luovuttava 2) Psykoosilääkityksen suhteen on kunnioitettava potilaan itsemääräämisoikeutta 3) Traumanäkökulma on huomioitava psykoosin hoidossa. Näiden teesien perustelemisen ohella kirjassa esitellään laajasti Keroputaan