Big Screen Gaming mahdollistaa konsolipelien pelaamisen Finnkinon valkokankailla

Finnkino tuo uutena konseptina pelaamisen mahdolliseksi leffateatterissa lähes kaikissa Finnkino-kaupungeissa.

Big Screen Gaming on juurikin sitä miltä kuulostaa – voit pelata suosikkikonsolipeliäsi suurelta valkokankaalta nautittuna Finnkinon teattereissa. Näytöksen voi ostaa enintään 10 hengelle ja mukaan tarvitaan HDMI-liitännällä varustettu pelikonsoli sekä langattomat ohjaimet. Pelisessio on mahdollista ostaa Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Oulussa, Tampereella, Turussa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa sekä Lappeenrannassa.

Omia pelisessioita on tarjolla sunnuntai-illasta torstaille ja se tulee varata vähintään viikkoa edeltävänä sunnuntaina eli esim. ma 21.2. näytökset ovat myynnissä su 13.2. saakka. Näytösajat ovat nähtävissä verkkosivuilla ja oston voi tehdä suoraan verkkokaupassa. Leffasalin saa kokonaan omaan pelikäyttöön 230 € hintaan ja maksaessa voi hyödyntää nykyään myös Finnkinon sarjalippuja. Jos seurueessa on mukana alle 15-vuotiaita pelaajia, on mukana oltava yksi täysi-ikäinen vastuuhenkilö.

Kuten omien leffanäytösten osalta, myös gaming-näytöksiin voi tilata tarjoiluja ennakkoon Finnkinon ennakkotilausvalikoimasta. Myös paikan päältä ostettavasta anniskelutarjonnasta on mahdollista nauttia pelisessioiden aikana salissa, mikäli kaikki osallistujat ovat yli 18-vuotiaita, sekä myös ennen ja jälkeen pelin teatterin baarialueella.

“Haluamme jatkuvasti kehittää palveluitamme ja tuoda uusia sisältöjä asiakkaillemme. Big Screen Gaming -konseptia on testattu muutamassa teatterissa pääkaupunkiseudulla ja se on selvästi herättänyt kuluttajien kiinnostuksen. Kokemus pelata elokuvasalin isolla kankaalla yhdessä kavereiden kanssa on saanut hyvää palautetta,” kertoo Finnkinon kaupallinen johtaja Hannele Wolf-Mannila.

Lisätietoja: Big Screen Gaming

Finnkino on Suomen kulttuuriviihteen monipuolisin elämysten tarjoaja ja edelläkävijä. Finnkinolla on Suomessa 16 teatteria 11 paikkakunnalla. Finnkino Oy:n palveluksessa on n. 300 työntekijää, joista suurin osa työskentelee teattereissa. Finnkino toimii myös elokuvien maahantuojana ja levittäjänä. Finnkino kuuluu Euroopan suurimpaan elokuvateatteriketju Odeon Cinemas Groupiin, jonka omistaa amerikkalainen maailman johtava elokuvateatteriketju AMC. Konsernilla on teattereita Suomen, Ruotsin ja Norjan lisäksi seitsemässä eri Euroopan maassa. www.finnkino.fi

RENAISSANCE: A FILM BY BEYONCÉ JULKAISTAAN MAAILMANLAAJUISESTI 1. JOULUUKUUTA – LIPUT NYT MYYNNISSÄ FINNKINOLLA9.11.2023 14:35:00 EET | Tiedote

RENAISSANCE: A FILM BY BEYONCÉ, kuvaa tähden kovaa työtä luovana artistina ja tuottajana. Elokuva seuraa Beyoncén matkaa, kun hän rakentaa 56 esitystä ja 39 kaupunkia sisältäneen, ennätyksiä rikkoneen RENAISSANCE WORLD TOUR:in, joka tulee elokuvateattereihin ympäri maailman 1. joulukuuta alkaen. Liput saatavilla Finnkino.fi ja BeyonceFilm.com, 1. joulukuuta alkavaan elokuvaan RENAISSANCE: A FILM BY BEYONCÉ.

TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -KONSERTTITALTIOINTI SAAPUU ODEON CINEMAS GROUPIN EUROOPAN ELOKUVATEATTEREIHIN JA TEKEE ILMIÖSTÄ GLOBAALIN. LIPUNMYYNTI ON ALKANUT26.9.2023 15:00:00 EEST | Tiedote

Euroopan suurin elokuvateatteriketju Odeon Cinemas Group, osana AMC companya, tuo Yhdysvalloissa ennätyksiä rikkoneen TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltioinnin elokuvateattereihinsa ympäri Eurooppaa perjantaista 13. lokakuuta lähtien. Finnkino kuuluu Odeon Cinemas Groupiin. Lipunmyynti on nyt käynnissä, ja kaikki voivat kokea TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltioinnin Finnkinon teattereiden isoilta valkokankailta laadukkaalla äänentoistolla. Taylor Swiftin 1989 albumin ja hänen lempinumeronsa 13 kunniaksi normaalihintaisen aikuistenlipun hinta on 19,89 euroa ja normaalihintaisen lastenlipun hinta 13,13 euroa. TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltioinnin ensi-ilta on 13. lokakuuta kello 18. Suuren kysynnän vuoksi taltioinnista on luvassa lukuisia näytöksiä kaikissa Finnkinon elokuvateattereissa torstaista sunnuntaihin usean viikon ajan. TAYLOR SWIFT | THE ERAS TOUR -konserttitaltiointi esitetään myös IMAX-, iSense-, LUXE- ja Lounge-saleissa. Historiallinen, ennäty