Big Screen Gaming mahdollistaa konsolipelien pelaamisen Finnkinon valkokankailla

Finnkino tuo uutena konseptina pelaamisen mahdolliseksi leffateatterissa lähes kaikissa Finnkino-kaupungeissa.

Big Screen Gaming on juurikin sitä miltä kuulostaa – voit pelata suosikkikonsolipeliäsi suurelta valkokankaalta nautittuna Finnkinon teattereissa. Näytöksen voi ostaa enintään 10 hengelle ja mukaan tarvitaan HDMI-liitännällä varustettu pelikonsoli sekä langattomat ohjaimet. Pelisessio on mahdollista ostaa Helsingissä, Vantaalla, Espoossa, Oulussa, Tampereella, Turussa, Jyväskylässä, Kuopiossa, Lahdessa sekä Lappeenrannassa.

Omia pelisessioita on tarjolla sunnuntai-illasta torstaille ja se tulee varata vähintään viikkoa edeltävänä sunnuntaina eli esim. ma 21.2. näytökset ovat myynnissä su 13.2. saakka. Näytösajat ovat nähtävissä verkkosivuilla ja oston voi tehdä suoraan verkkokaupassa. Leffasalin saa kokonaan omaan pelikäyttöön 230 € hintaan ja maksaessa voi hyödyntää nykyään myös Finnkinon sarjalippuja. Jos seurueessa on mukana alle 15-vuotiaita pelaajia, on mukana oltava yksi täysi-ikäinen vastuuhenkilö.

Kuten omien leffanäytösten osalta, myös gaming-näytöksiin voi tilata tarjoiluja ennakkoon Finnkinon ennakkotilausvalikoimasta. Myös paikan päältä ostettavasta anniskelutarjonnasta on mahdollista nauttia pelisessioiden aikana salissa, mikäli kaikki osallistujat ovat yli 18-vuotiaita, sekä myös ennen ja jälkeen pelin teatterin baarialueella.

“Haluamme jatkuvasti kehittää palveluitamme ja tuoda uusia sisältöjä asiakkaillemme. Big Screen Gaming -konseptia on testattu muutamassa teatterissa pääkaupunkiseudulla ja se on selvästi herättänyt kuluttajien kiinnostuksen. Kokemus pelata elokuvasalin isolla kankaalla yhdessä kavereiden kanssa on saanut hyvää palautetta,” kertoo Finnkinon kaupallinen johtaja Hannele Wolf-Mannila.

Lisätietoja: Big Screen Gaming

Finnkino on Suomen kulttuuriviihteen monipuolisin elämysten tarjoaja ja edelläkävijä. Finnkinolla on Suomessa 16 teatteria 11 paikkakunnalla. Finnkino Oy:n palveluksessa on n. 300 työntekijää, joista suurin osa työskentelee teattereissa. Finnkino toimii myös elokuvien maahantuojana ja levittäjänä. Finnkino kuuluu Euroopan suurimpaan elokuvateatteriketju Odeon Cinemas Groupiin, jonka omistaa amerikkalainen maailman johtava elokuvateatteriketju AMC. Konsernilla on teattereita Suomen, Ruotsin ja Norjan lisäksi seitsemässä eri Euroopan maassa. www.finnkino.fi

Finnkino avaa loput teatterinsa pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Lahdessa 11.6. alkaen – Taru sormusten herrasta -trilogia avausviikonlopun ohjelmistoon4.6.2021 11:30:00 EEST | Tiedote

Finnkino avaa loput teatterinsa pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Lahdessa viranomaisten ohjeita noudattaen 11.6.2021 alkaen. Tällöin avattavat teatterit ovat Helsingissä Tennispalatsi ja Itis, Espoossa Omena, Vantaalla Flamingo, Turussa Kinopalatsi ja Lahdessa Kuvapalatsi. Ohjeiden mukaan elokuvanäytöksen sallittu kapasiteetti on toistaiseksi 10 henkilöä näytöstä kohden ja saleissa noudatetaan voimassa olevia turvavälejä.