Orkla Care

Bio-Oil hellii ihoa raskausaikana ja minimoi raskausarpien näkymisen

Kautta maailman tunnettu Bio-Oil Erikoisihonhoitoöljy auttaa vähentämään raskausarpien muodostumista sekä arpien, olemassa olevien raskausarpien ja ihon sävyn epätasaisuuksien näkymistä. Öljypohjainen Bio-Oil on miellyttävä osa normaalia ihonhoitoa raskaudenkin aikana – se kosteuttaa, silottaa ja pehmentää ihoa ja jättää iholle kevyen tunteen. Bio-Oilia on turvallista käyttää raskauden aikana, ja Bio-Oil Erikoisihonhoitoöljy onkin maailman johtava tuote raskausarpien hoitoon. Bio-Oilia jälleenmyyvät apteekit, tavaratalojen kosmetiikkaosastot ja hyvin varustetut päivittäistavarakaupat.

Bio-Oilin Erikoisihonhoitoöljy on Suomen myydyin raskausarpituote

Raskauden edetessä keho laajenee nopeammin kuin sitä peittävä iho, mikä aiheuttaa valtaosalle odottajista repeytymiä verinahassa eli dermiksessä, ja muodostaa ihon pinnalle raskausarpia. Raskausarpia voi muodostua myös nuoruusiän kasvupyrähdyksissä sekä nopeassa painonnousussa. Ihotyyppi, ikä, ruokavalio ja ihon kosteustasapaino vaikuttavat raskausarpien muodostumiseen.

Raskauden aikana vatsan kasvu on vilkkainta toisesta kolmanneksesta lähtien. Tällöin öljypohjainen Bio-Oil hemmottelee ihoa, jolta vaaditaan noiden tärkeiden kuukausien aikana paljon joustavuutta ja mukautuvuutta. Bio-Oil pitää ihon kosteutettuna ja kimmoisana, jolloin ihon sidekudos ei venyessään repeä yhtä helposti kuin ilman kosteutusta.

Bio-Oilia käytetään erityisesti alueille, joille raskausarpia muodostuu helposti, eli vatsalle, rinnoille, alaselkään, lantiolle, pakaroille ja reisille. Raskausarvet ovat pysyviä, mutta raskausarpien pigmentaatiota ja ihon rakennemuutosta voidaan saada häivytettyä ihon normaalia kuntoa parantamalla. Bio-Oil on turvallinen tuote raskaana olevalle, sillä sen jokaisen ainesosan toksikologinen profiili, kemiallinen rakenne, määrä ja päivittäisen altistumisen kokonaistaso on arvioitu ja todettu turvallisiksi raskauden aikana.

Koostumus maksimoi ihon elastisuutta

Bio-Oilin pohjan muodostaa mineraaliöljy, joka pehmentää, silottaa ja kosteuttaa ihoa. Miellyttävä sileä tuntu säilyy, sillä öljy jättää ihon pintaan suojaavan kerroksen. Se vähentää veden haihtumista iholta ja auttaa ylläpitämään ihon normaalia kosteustasapainoa. Bio-Oilissa käytetään korkeinta, farmaseuttista laatua olevaa mineraaliöljyä.

Bio-Oilin mullistava PurCellin Oil -ainesosa tekee koostumuksen kevyeksi ja rasvattoman tuntuiseksi ja varmistaa, että Bio-Oilin sisältämien vitamiinien ja kasviuutteiden hyödylliset ainesosat pääsevät imeytymään. A-vitamiini edistää kollageenin muodostumista sekä edesauttaa ihon uusiutumista ja E-vitamiini puolestaan lisää ihon kosteustasapainoa. Miellyttävät kehäkukka-, laventeli-, kamomilla-, ja rosmariiniöljyt hoitavat, rauhoittavat ja suojaavat ihoa. Bio-Oilin sisältämistä ainesosista mikään ei ole eläinperäinen.

Bio-Oil on maailman johtava tuote arpien ja raskausarpien hoitoon. Se sopii herkälle, ikääntyvälle ja kuivuneelle iholle.  Bio-Oil on kehitetty Etelä-Afrikassa 32 vuotta sitten. Vuonna 2002 maailmanlaajuisesti lanseerattu Bio Oil on voittanut 309 ihonhoitopalkintoa, ja se on noussut myydyimmäksi arpien ja raskausarpien hoitotuotteeksi 23 maassa.*

• Koko: 60 ml, 120 ml ja 200 ml
  • Hinta n. 9,90–29,00

*Kliiniset tutkimukset sekä huomionosoitukset: www.bio-oil.com

Myyntipaikat: Saatavilla hyvin varustetuista päivittäistavarakaupoista, tavarataloista ja apteekeista.

Kuluttajatiedustelut:

Maahantuoja: Orkla Care Oy Äyritie 24, 01510 Vantaa

Lisätietoja medialle:
Nina Olin
nina.olin@orkla.fi, 050 572 7470

Viestintä, kuvat ja tuotelainat:

Ilme, Karri Harju
karri.harju@ilme.fi, 044 201 1077

Vinkit

Orkla Care
Äyritie 24

010 218 3700https://www.orkla.fi/

Orkla Care Finland tuo suomalaisiin koteihin laadukkaita tuotteita henkilökohtaiseen hyvinvointiin, terveyteen ja haavanhoitoon, kotitalouden puhdistukseen sekä suomalaiseen pukeutumiseen sopivia laadukkaita vaatteita ja alusvaatteita.

Tunnetuimmat tuotemerkkimme ovat Möller, Nutrilett, Sana-Sol, Jordan, L300 ja Salvequick, Norlyn, Pierre Robert ja Black Horse. Olemme osa Orkla-konsernia.

Vastuullisuus on tärkeä osa Orklan toimintaa ja kehitämme siksi entistä terveellisempiä tuotteita, joiden valmistuksessa ja käytössä on otettu huomioon myös ympäristöasiat.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Orkla Care

Ihon paras ystävä aurinkoisille päiville – P20-tuotteet suojaavat auringolta jopa 10 tunnin ajan17.2.2020 14:44:01 EET | Tiedote

Valoisan ajan lisääntyessä on hyvä jälleen muistaa ihoa suojaavat aurinkotavat. Aurinko on ihmiselle elintärkeä, mutta ultraviolettisäteet ovat haitallisia, sillä ne sekä polttavat että vanhentavat ihoa. P20-tuotteet antavat pitkäaikaisen suojan UVA- ja UVB-säteitä vastaan. Tuotteita jälleenmyyvät hyvin varustetut päivittäistavarakaupat, tavaratalojen kosmetiikkaosastot sekä apteekit. Valikoima vaihtelee myymälöittäin.