BNI Finland

BNI® Online Match on uusi tapa verkostoitua ja saada lisää kauppaa

BNI® Online Match on Suomen ensimmäinen alusta asti rakennettu online-ryhmä, joka säästää kiireisen bisneshenkilön aikaa ja vaivaa. Online-kokous verkossa on vähintäänkin yhtä antoisa kuin perinteinen fyysinen kokous. Online-ryhmässä kristallisoituu kaikki BNI®-konseptin hyväksi koetut toimintatavat.
BNI® Online Match on uusi tapa verkostoitua ja saada lisää kauppaa.

BNI® eli Business Network International® on maailman suurin liike-elämän suositusorganisaatio, joka sai alkunsa vuonna 1985 Yhdysvalloissa. Sittemmin se on todettu toimivaksi konseptiksi ja levinnyt ympäri maailmaa. Nyt BNI®-ryhmiä on maailmassa 10.000 ja Suomessa 39 ryhmää. Uusia ryhmiä on rakenteilla jatkuvasti eri puolelle Suomea. Liikekumppaneiden määrä Suomessa on noin tuhat ja maailmanlaajuisesti heitä on yli 285 000.

2020 tilastojen mukaan Suomessa liikekumppaneille annettuja suosituksia oli 36 589 kappaletta ja BNI®:n generoima vuosikaupan määrä oli yli 40 miljoonaa euroa. Joten tilastojen valossa BNI®-toiminta on kansantaloudellisestikin merkittävää.

Miksi Online?

BNI® Online Match säästää liikekumppaneiden aikaa, sillä se ei ole paikkasidonnainen. Liike-elämä on hektistä, jossa aika on rahaa. Panos-tuotos -suhde määrää kaikkea tekemistä nykyarjessa.

Maailma on muuttunut monessakin mielessä. Korona opetti ihmiset etätöihin. Etätyömalli on tullut jäädäkseen, ainakin osittain. Online ympäristössä verkostojen rakentaminen on yhtä jouhevaa kuin verkostoituminen fyysisissä tilaisuuksissa.

BNI® Online -kokous edustaa mitä suuremmassa määrin tehokasta ajankäyttöä. Tosiasia on, että verkostojen ja verkostoitumisen merkitys tulee kasvamaan. Niin sanotut lämpöiset liidit ovat oikotie kauppaan. Asiakkaiden metsästys kylmäsoitoilla on työlästä. BNI® Online tarjoaa kaupanhankintaa tehokkaammalla ja huomattavasti hauskemmalla tavalla.

Toimivaksi osoittautunut konsepti

BNI®-ryhmiin kuuluvat liikekumppanit ovat liike-elämän ammattilaisia, jotka auttavat toisiaan kasvattamaan kunkin bisnestä sitoutumalla Givers Gain® -periaatteeseen.

Givers Gain® -periaatteen mukaisesti antamalla saa. Kun antaa suosituksia ja kauppaa oman tai muiden BNI®-ryhmien liikekumppaneille, siitä seuraa myös euroja omaan pottiin jollain aikavälillä.

BNI®:ssä on periaatteita, joita liikekumppanit sitoutuvat noudattamaan liittyessään ryhmään. Ne ovat laadittu sillä periaatteella, että ryhmän toiminta on mahdollisimman tehokasta ja tuloksekasta. Givers Gain® -periaatteen lisäksi konseptiin kuuluu muitakin periaatteita kuten vastuullisuus, suhteiden rakentaminen, elinikäinen oppiminen sekä positiivinen asenne.

Elinikäisen oppimisen periaatteen mukaisesti liikekumppaneille tarjotaan jatkuvasti koulutusta, jolla opitaan edistämään mahdollisuuksia saada lisää kauppaa. Ryhmässä tapahtuu luontaisesti vertaisoppimista.

121

121 on kahden liikekumppanin henkilökohtainen noin tunnin kestävä tapaaminen joko virtuaalisesti tai fyysisesti. Tarkoitus on perehtyä toisen liikekumppanin bisnekseen, tutustua liikekumppaniin ja rakentaa luottamusta, jotta häntä osaa ja voi suositella omille kontakteilleen.

Usein jo tutustumisvaiheessa syntyy ideoita, kenelle liikekumppania voi suositella, kuka kenties tarvitsisi juuri hänenlaistaan osaamista, kenelle liikekumppanin osaamisesta koituisi lisäarvoa ja miten kaupan mahdollisuuksia voisi lisätä.

Mikä parasta, omassa BNI®-ryhmässä ei ole kilpailua, sillä vain yksi toimialan edustaja sallitaan.

Katso video tästä.

______________infolaatikko_____________________________________________

Mitä hyötyä on BNI® Online Matchista?

Muutama tärppi:

- Sopii kiireisille ihmisille.
- Ja yrityksille, jotka haluavat kasvattaa uutta liiketoimintaa kansainvälisesti.
- Edullinen ja mukava tapa verkostoitua, hankkia lisää kauppaa ja tutustua saman      henkisiin ihmisiin.
- BNI®:ssä oppii hiomaan hissipuheen toimivaksi.

BNI® Online Match on Suomen ensimmäinen alusta asti rakennettu online-ryhmä, joka kokoontuu joka perjantai klo 11.30-12.30. Jokaiseen kokoukseen vieraat ovat lämpimästi tervetulleita tutustumaan niin BNI®-toimintaan kuin BNI® Online Match -ryhmään.

Muun muassa nämä yritykset ovat BNI® Online Matchin liikekumppaneita:

UltraLeanBusiness Oy Ltd, Pro-Service Vantaa Oy, Panimo Kiiski Oy, Boknäs Huonekalut Oy, Henkilöstökumppani Oy, Metsänautti Oy, Hotei Productions, Somafy Oy, Accelerando Oy, EMU Growth PartnersDocue Technologies Oy/MyyWin Oy, Arctic Nutrition/ Tmi Päivi Y, aDigi Oy, Happy Branding Company, Suomen Kangaspaino Oy, RitaWellness Oy, Probookers SC Oy, Diversitas Oy, Tritech Oy, House Of The Good Feelings Oy, Floramore Oy, Bluuni Oy, Suomen AsuntoSatama OyOmatoimittaja.fi.

Sponsoriliikekumppanit: Zinzino/Timanttista hyvinvointia ja Suomen Kouluhankinta Oy

BNI® Online Match on uusi tapa verkostoitua ja saada lisää kauppaa.

BNI Finland
Vanha Kaarelantie 33 A

BNI® Online Match on Suomen ensimmäinen Online-ryhmä, jonka kotipaikka on Helsinki. Match on energisistä eri alojen ammattilaisista koostuva bisnesryhmä, joka toimii noin sadan kilometrin säteellä PK-seudusta. Ryhmämme on tunnettu hyvästä . Match kasvaa vauhdilla, mutta vapaita toimialoja vielä löytyy. Tule kasvattamaan liiketoimintaasi ja verkostoitumaan. Parhaiten tutustut toimintaamme tulemalla vieraaksemme. Laita viestiä: match@bni.fi

BNI® Online Match kokoon perjantaisin onlinessa klo 11.30-12.45.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi