Break Sokos Hotel Eden avataan jälleen

Oulun Break Sokos Hotel Eden kylpylöineen avataan jälleen 11.6.2020 alkaen. Varauksia voi tehdä normaalisti, ja hygieniasta huolehditaan erityisen huolellisesti.

Break Sokos Hotel Eden

Tänä kesänä suomalaiset matkustavat kotimaassa. Oulun Break Sokos Hotel Eden kylpylöineen avataan jälleen 11.6.2020.

”Meillä näkyy nyt asiakkaiden luottamuksen palautuminen, ja hotellivarauksia tehdään parhaillaan kesälomia ja viikonloppumatkoja varten. Olemme tehneet paljon uusia toimenpiteitä turvallisen hotellimajoituksen takaamiseksi ja toivotamme asiakkaat tervetulleiksi hotellielämysten pariin”, kertoo Sokotel Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Härmälä.

Kaikissa S-ryhmän hotelleissa kiinnitetään nyt erityistä huomiota turvallisuuteen ja hygieniaan. Huonesiivousta on tehostettu, turvaväleistä pidetään huolta ja käsien puhtaudesta huolehtiminen on tehty helpoksi. Henkilökunnalla on tarkka ohjeistus hygieniaan ja asiakkaita opastetaan eri tavoin turvalliseen asiointiin. Aamupalat tarjoillaan lautasille, ja ravintoloiden asiakaspaikoissa huomioidaan riittävät turvavälit. Kylpylässä hygieniasta huolehditaan myös tarkasti. Uima-allasvesissä käytetään aina desinfiointikemikaalina klooriyhdisteitä, joiden ansiosta mahdolliset virukset tuhoutuvat nopeasti uima-allasveteen joutuessaan. (lähde: THL)

”Olemme innoissamme, että saamme taas ottaa vastaan asiakkaita Edeniin. Teemme töitä lähes ympäri vuorokauden, että kaikki on valmiina iloisia ja turvallisia vierailuja varten”, sanoo Break Sokos Hotel Edenin hotellinjohtaja Tiina Vähäkuopus.

Kaikkiin S-ryhmän hotelleihin voi tehdä varauksia ja ajantasaisen tilanteen voi tarkistaa verkkosivuilta sokoshotels.fi ja radissonblu.com. Sokotel operoi pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa, Vaasassa, Tallinnassa ja Pietarissa 18 Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia.

Jarkko Härmälä, toimitusjohtaja Sokotel Oy, jarkko.harmala@sok.fi, 050 388 4378

Break Sokos Hotel Eden

Sokotel Oy on SOK:n matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa, Vaasassa, Tallinnassa ja Pietarissa 18 Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia.

Kaikkien aikojen keksikesä? S-ruokakauppojen myyntidata paljastaa suomalaisten kesäherkut9.7.2020 08:46:17 EESTTiedote

Millaisia herkkuja suomalaisten ostoskoreista löytyy tänä kesänä? S-ruokakauppojen myyntidatasta selviää, että kaupaksi ovat käyneet niin tutut kestosuosikit, kuten suklaajäätelö ja kaurakeksit, kuin tämän kesän uutuustuotteetkin. Kesälomalla herkutellaan niin jäätelöillä, makeisilla kuin kekseilläkin, mutta myös terveellisempien vaihtoehtojen suosio on kasvussa. Pullovesien myynti kasvaa kesähelteillä jopa 70 %. Kotimaisista marjoista mansikka on ykkönen vuodesta toiseen.