Break the Fight® taidenuorisotyömallin kehittäjä Arja Tiili valittiin kansainvälisen Nordic Pitch Battle 2022 business -kilpailun finaaliin

Break the Fight® -taidenuorisotyömallin kehittäjä Arja Tiili valittiin pohjoismaiden suurimman virtuaalisen startup pitchauskilpailun finaaliin. Kilpailun pitchaustilaisuus järjestetään virtuaalisesti 7.12.2022. Kilpailuun on valittu yhteensä 23 yritystä ympäri maailman. Nordic Pitch Battle 2022 on kansainvälinen startup & rahoitus -konferenssi, johon osallistuu satoja yrittäjiä, sijoittajia, riskipääomasijoittajia ja startup -asiantuntijoita.

Nordic Pitch Battle 2022 taustaorganisaationa toimii Nutty Ventures Ab, joka on ekosysteemi kiihdytys organisaatio, joka vie parhaita pohjoismaisia käytäntöjä maailmalle.

Olen otettu kunniasta saada osallistua näin korkeatasoiseen kansainväliseen kilpailuun, sanoo Tiili.

Break the Fight Oy on keväällä 2020 perustettu yhteiskunnallinen yritys, joka tarjoaa kulttuuri- ja koulutuspalveluja, harrastustoimintaa, työhyvinvointipäiviä, konsultointi- ja tapahtumapalveluja kunnille, yrityksille ja organisaatioille.

Erityisosaamiseemme kuuluu uuden taidenuorisotyömallin koulutuspalvelut kuntien nuorisotyöntekijöille sekä yhteisötaiteilijoille ja -pedagogeille. Kouluttajina toimivat alansa huippuosaajat, taidekasvattajat ja hiphop-kulttuurin ammattilaiset. Taidenuorisotyöntekijät ennaltaehkäisevät kouluväkivaltaa katukulttuurin elementeillä ja muilla taidemuodoilla kouluissa ja muissa tiloissa. Turvalliset taidenuorisotyöntekijät kehittävät kouluyhteisöä yhdessä oppilaiden ja koulun henkilökunnan kanssa.

Koulukiusaamista tapahtuu tutkimusten mukaan paljon, Nuorisobarometrin mukaan noin 68 % koululaisista on kokenut kiusaamista kouluissa.

Ennaltaehkäisemme koulukiusaamista ja –väkivaltaa kouluissa hiphop -kulttuurin ja esittävän taiteen keinoin. Haluamme tuoda uudenlaisen tavan purkaa jännitteitä ja luoda hyvää yhteishenkeä kouluissa, nuorisotaloissa ja julkisissa tiloissa. Toimintaamme ohjaa yhdenvertaisuus ja tasa-arvo.

Markkinapotentiaali on suuri, sillä kuntia, joille palveluja tarjoammme on Suomessa 306. Euroopassa on 51 maata ja maailmassa on 193 Yhdistyneiden kansakuntien tunnustamaa itsenäistä valtiota. Kaikissa näissä on kouluja ja koululaisia sekä valitettavasti myös kiusaamista ja kouluväkivaltaa.

Katso Nordic Pitch Battle keskiviikkona 7.12.2022 virtuaalisesti eventbrite.se

Arja Tiili, tj.
p. 050 375 67 28

arja.tiili@breakthefight.com

Break the Fight Oy

0503756728https://www.breakthefight.com

Break the Fight Oy on keväällä 2020 perustettu yhteiskunnallinen yritys, joka tarjoaa kulttuuri- ja koulutuspalveluja, harrastustoimintaa, työhyvinvointipäiviä, konsultointi- ja tapahtumapalveluja kunnille, yrityksille ja organisaatioille.

Erityisosaamistamme on hiphop-kulttuurin eri elementit sekä monialaisesti tanssi ja urheilutoiminta, musiikki, elokuva-animaatiot, kuvataide ja valokuvaus.

Arja Tiili Dance Companyn ydintoimintaan kuuluu tanssitaide, ammattinäyttämöteokset, kiertuetoiminta ja yleisötyö. Toiminnassa kehitetään myös BTF - taidetoimintamalleja, kuten uusi BTF - Hybriditeatterimalli.

Lisätietoja:

www.arjatiili.fi

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Break the Fight Oy

BREAK THE FIGHT! valittiin SuomiAreenaan 2024 pitämään paneelikeskustelu kouluväkivallasta. Mukana BTF-toiminnan kehittäjä tanssitaiteilija Arja Tiili, taideohjaajia, nuorisotyöntekijöitä ja nuoria.8.1.2024 13:01:14 EET | Uutinen

Break the Fight! Breikkaa koulukiusaamista vastaan on mukana Suomen suurimmalla yhteiskunnallisella festivaalilla SuomiAreenassa Porissa kesällä 2024. BTF-toiminnan kehittäjä tanssitaiteilija Arja Tiili ohjaa paneelikeskustelun kouluväkivallasta ja uudesta taidenuorisotyön mallista. Taidenuorisotyö® osallistaa nuoria mukaan kouluväkivaltaa ennaltaehkäisevään taidetoimintaan.

Break the Fight! ja Arja Tiili Dance Companyn kevätkooste. Olemme mukana Kuopio Tanssii ja Soi 18.6. ja VanDancessa 9.9. Uusi elämyskauppamme on täydessä toiminnassa!15.6.2023 14:42:23 EEST | Tiedote

Ihanaa aurinkoista kesää! Mukana kevätkooste ja tietoa vielä tulevista tapahtumista. Kesäkuussa Break the Fight! suuntaa Kuopio Tanssii ja Soi -festivaaleille ja 9.9. Arja Tiili Dance Company on mukana VanDance -festivaalilla Vantaan Myyrmäessä Break the Fight - Burn the Floor! -teoksella. Van Dance on päivä täynnä tanssia, tule tsekkaamaan! Oletko tutustunut jo Elämyskauppaamme? Tarjoamme ammattinäyttämötoimintaa, tanssia ja työpajoja! Käy heti katsomassa!

Break the Fight! -taidenuorisotyömalli esillä kevään ja kesän aikana tapahtumissa ympäri Suomea!23.3.2023 06:00:00 EET | Tiedote

Break the Fight® lyh. BTF -taidenuorisotyömalli vie väkivallattomuuden sanomaa kouluikäisille Suomessa. Tavoitteena on ehkäistä koulukiusaamista ja edistää yhteisöllistä tekemistä sekä kouluissa että niiden ulkopuolella. BTF -taidenuorisotyössä lapsille ja nuorille tarjoutuu mahdollisuus yhdessä tekemiseen, liikkumiseen, itseilmaisuun ja onnistumiseen. Olemme keväällä ja kesällä mukana monissa tapahtumissa, kuten Nuori2023 -tapahtumassa Jyväskylässä huhtikuussa, Maailma kylässä -festareilla Helsingin Suvilahdessa toukokuussa ja kesäkuussa Kuopio Tanssii ja Soi -festivaaleilla! Edessä on toiminnan kannalta kiireinen ja tapahtumantäyteinen vuosi!

Break the Fight! on mukana Educa-messuilla 27.-28.1.2023!12.1.2023 17:43:48 EET | Tiedote

Olemme mukana Educa-messuilla 27.-28.1.2023! Educa on johtava opetus- ja kasvatusalan tapahtuma. Messuilla on mukana 350 näytteilleasettajaa, 400 esiintyjää ja paikalle odotetaan 20 000 kävijää. Maksuton Educa tarjoilee opetus- ja kasvatusalan uusimmat tuulet sekä polttavimmat puheenaiheet. Messut järjestetään vuoden tauon jälkeen. Break the Fight! ja Arja Tiili Dance Company ovat ylpeitä ollessaan mukana vuoden 2023 messuilla. Messupaikkamme on 6g20. Olemme myös mukana lavaohjelmassa Tulevaisuuden luokkahuoneessa 27.1.2023 klo 17:30-18:00 kertomassa uudesta Taidenuorisotyön täydennyskoulutuksesta. Paneelissa keskustelemassa taidenuorisotyöstä kouluissa sekä koulutusmahdollisuuksista Break the Fight! -toiminnan kehittäjä Arja Tiili, taidekasvattaja ja taidenuorisotyömallin kouluttaja Lauri ”Laxa” Peltonen sekä BTF -toiminnassa mukana olevia lapsia ja nuoria. Aika: 27.1.2023 17:30 - 18:00 Paikka: Tulevaisuuden luokkahuone Esiintyjät: Arja Tiili, Lauri ”Laxa” Peltonen­­­­­­ Messukeskus o

BREAK THE FIGHT - BURN THE FLOOR! -tanssiteos ja Arja Tiilin 30-vuotistaiteilijajuhla Keskustakirjasto Oodissa 30.9.2022 klo 18:00. Mukana Hassan Maikal ja ISKU.21.9.2022 20:52:34 EEST | Tiedote

Break the Fight - Burn the Floor! -tanssiteos kantaesitetään osana Arja Tiilin 30-vuotistaiteilijajuhlaa ja Break the Fight! -juhlagaalaa Oodin Maijansalissa 30.9.2022. klo 18:00. Teoksen ydinsanomana on tanssin ilo ja hekuma, mikä syttyy oman kehon onnistumisesta liikkeessä, rytmissä ja liikkeen tuottamisessa. Teoksessa yhdistyy nykytanssi ja katutanssi sekä livemusiikki, rummut ja saksofoni.