Buddy Healthcare yhteistyöhön KARL STORZin kanssa - tavoitteena digitaalinen hoitopolku Saksaan

Buddy Healthcare ja KARL STORZ ovat sopineet strategisesta kumppanuudesta. Tavoitteena on luoda digitaalisia hoitopolkuohjelmia saksankielisellä alueella.

Buddy Healthcaren tuotteilla yksinkertaistetaan ja tehostetaan potilaan ja sairaalan välistä kommunikaatiota. Digitaalinen hoitopolkuohjelma automatisoi potilaiden hoidonohjausta. Ohjelma auttaa sairaaloita parantamaan hoidon vaikuttavuutta ja optimoimaan kliinisiä prosesseja. Yhteistyö kattaa Saksan, Itävallan ja Sveitsin, ja ensimmäinen käyttöönotto toteutetaan Saksassa.

Buddy Healthcaren BuddyCare-alusta keskittyy operatiiviseen hoitoprosessiin pre- and post-operatiivisiin vaiheisiin, kun taas KARL STORZin SCENARA® keskittyy varsinaiseen operatiivisen hoidon tietohallintaan. BuddyCare-alusta tarjoaa klinikoille parannetut ominaisuudet automatisoida ja nopeuttaa potilaiden hoitoprosessia kirurgisen hoidon alussa aina toipumiseen asti. Kaikki tämä tehdään etänä.

BuddyCare-hoidonohjausjärjestelmä huolehtii potilaista, kun he eivät ole sairaalatiloissa. Potilaita neuvotaan ja opastetaan koko hoitopolun ajan BuddyCare-sovelluksen avulla. Se tarjoaa potilaille ympärivuorokautisen pääsyn oikeaan tietoon. Sovelluksen avulla potilaat voivat myös lähettää digitaalisesti lääketieteellisiä lomakkeita tai kyselyitä sekä ottaa suoraan yhteyttä sairaalaan henkilökuntaan tietoturvatusti.

SCENARA® OR Pathway tarjoaa optimaalisen yleiskuvan toiminnoista leikkaussalissa ja sen ympäristössä. Tiedot kunkin leikkaussalin käyttöasteesta, tulevista tehtävistä ja toimenpiteiden todellisesta tilasta ovat saatavilla reaaliajassa, mikä varmistaa, että tarvittavat tehtävät käsitellään oikeaan aikaan oikeassa paikassa.

”Saksa investoi paljon terveydenhoidon digitalisointiin, mikä avaa monia mahdollisuuksia Buddy Healthcarelle. KARL STORZ on merkittävä saksalainen lääkinnällisten laitteiden ja sairaalaohjelmistojen toimittaja sekä arvostettu perheyritys. Yhdessä voimme tuoda markkinoille ainutlaatuisen ja integroidun ratkaisun tukemaan leikkauspotilaiden hoidon koordinointi- ja ohjausprosessia. Tämä on iso askel Buddyn laajentumisessa saksankieliselle markkinoilla. ", sanoo Buddy Healthcaren toimitusjohtaja Jussi Määttä.

Strateginen kumppanuus auttaa Buddy Healthcarea ja KARL STORZia tuomaan yhteistyössä täysin integroidun hoitopolun varhaisen vaiheen diagnoosista, lähetteestä aina hoidon päättymiseen ja toipumiseen asti.

Buddy Healthcare Oy

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Buddy Healthcare Oy

Buddy Healthcare is launching an integrated care pathway in a strategic partnership with KARL STORZ in Germany21.2.2022 09:35:00 EET | Press release

Buddy Healthcare and KARL STORZ have joined forces in a strategic partnership. The goal of this cooperation is to extend added value to digital care pathways. Fully digitized and automated patient care pathways provide high-quality and modern clinical workflow management to help clinics in improving patient outcomes and optimize clinical processes. The partnership covers Germany, Austria, and Switzerland, with an initial rollout in Germany.