CBRE Investment Management perustaa uuden 2,7 miljardin euron arvoisen eurooppalaisen lippulaivan

CBRE Investment Management on yhdistänyt European Industrial Fund and Logistics Venture Fund -rahastonsa 2,7 miljardin €:n eurooppalaiseksi lippulaivalogistiikkarahastoksi, jonka nimi on Europe Logistics Partners (ELP).

Tämä lehdistötiedote sisältää multimediaa. Katso koko julkaisu täällä: https://www.businesswire.com/news/home/20220615005550/fi/

Nähdäksesi tämän sisällön lähteestä mms.businesswire.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.

Greve in Norway – a Nordic asset which is part of the ELP portfolio (Photo: Business Wire)

Uusi Luxemburgissa sijaitseva avoin sijoitusrahasto, jota hallinnoi EMEA Direct Logistics Strategiesin johtaja Christina Forrest, tarjoaa yhdistelmän vakiintuneita omaisuuseriä, jotka tuottavat pitkän aikavälin tuloja, ja kasvuun tähtäävän kehitysputken. Sen nykyisessä salkussa on 58 hyvillä paikoilla olevaa kiinteistöä, joiden pinta-ala on yhteensä 2,3 miljoonaa neliömetriä yhdeksässä eri maassa. Niiden käyttöaste on 97 % ja WAULT 5,7 vuotta*. Rahasto hankkii aktiivisesti uusia mahdollisuuksia kasvattaa rahastoa edelleen vahvalta perustaltaan ja tavoitteena on saavuttaa 5 miljardin euron rahasto lähitulevaisuudessa*.

ELP hyötyy yhtenäisestä pääsystä hankevirtaan, ja sen dynaaminen core plus -strategia on suunniteltu hyödyntämään nykyistä houkuttelevaa markkinaympäristöä. Sen tavoitteena on saavuttaa tavoiteltu tuotto huolellisella omaisuuserien valinnalla ja toiminnalla, jossa keskitytään kestävyyteen. Tavoitteena on 7–9 prosentin vuotuinen nettotuotto markkinaolosuhteista riippuen.

CBRE Investment Managementin EMEA Direct Logistics Strategies -yksikön johtaja Christina Forrest sanoi: "Näiden toisiaan hyvin täydentävien salkkujen yhdistäminen on luonut paremman alustan, jolla on välittömän skaalan, parempi hajautus ja suuri kasvupotentiaali, ja samalla hyödynnetään merkittäviä tehokkuusetuja sijoittajien hyväksi. Sähköisen kaupankäynnin yritysten kasvava tarve toimittaa nopeampia ja edullisempia toimituksia sekä jatkuva toimitusketjun uudelleenmäärittelyjä ja kasvava painotus uudelleenkäytölle ovat kaikki logistiikan infrastruktuurin kysyntää lisääviä tekijöitä, ja näemme alalla jatkuvia suorituskykynäkymiä. ELP tarjoaa meille positiivisia mahdollisuuksia luoda mahdollisuuksia sijoittajillemme."

CBRE Investment Managementin logistiikka-alusta hyödyntää yrityksen sijoittajan ja operaattorin kykyä toimittaa innovatiivisia, maailmanlaajuisesti yhdenmukaisia toimialaratkaisuja, jotka hyödyntävät markkinamahdollisuuksia. Alustalla on Euroopassa 13,8 miljardin euron logistiikkavarat, jotka koostuvat 420 omaisuuserästä, 625 vuokralaisesta ja 8,4 miljoonan neliömetrin vuokra-alueesta 12 maassa.

CBRE Investment Management sai opastusta Morgan Stanleyltä, Clifford Chancelta ja Loyens & Loeffilta.

*Näitä lukuja ei ole tarkoitettu heijastamaan rahaston tulevia tuloksia ja/tai kehitystä.
Kaikki luvut alkaen vuoden 2022 ensimmäisestä neljänneksestä

Tietoja CBRE Investment Managementista

CBRE Investment Management on johtava globaalisti toimiva kiinteistösijoitusten hallinnointiyritys, jonka hallinnoimat varat olivat 146,8 miljardia dollaria* 31. maaliskuuta 2022 ja joka toimii yli 30 toimipisteessä ja 20 maassa eri puolilla maailmaa. Sijoittaja-operaattori-kulttuurinsa avulla yritys pyrkii tarjoamaan kestäviä sijoitusratkaisuja eri reaaliomaisuusluokille, maantieteellisille alueille, riskiprofiileille ja toteutusmuotoihin asiakkaiden, ihmisten ja yhteisöjen menestymisen takaamiseksi.

CBRE Investment Management on CBRE Group, Inc:n itsenäinen tytäryhtiö. (NYSE:CBRE), maailman suurin kaupallinen kiinteistöpalvelu ja sijoitusyhtiö (vuoden 2021 liikevaihdon perusteella). CBRE:llä on yli 105 000 työntekijää (pois lukien Turner & Townsendin työntekijät), jotka palvelevat asiakkaita yli 100 maassa. CBRE Investment Management hyödyntää CBRE:n dataa ja markkinatietoja, sijoitusten hankintaa ja muita resursseja asiakkaidensa hyödyksi. Lisätietoja on osoitteessa www.cbreim.com.

Sijoituskanta (AUM) tarkoittaa niiden kiinteään omaisuuteen liittyvien sijoitusten käypää markkina-arvoa, joihin CBRE Global Investors tarjoaa maailmanlaajuisesti valvontaa, omaisuudenhoitopalveluja ja muuta neuvontaa ja jotka yleisesti ottaen koostuvat sijoituksista kiinteään omaisuuteen, rahastoissa ja yhteishankkeissa olevasta pääomasta, arvopaperisalkuista, toiminnallisista yhtiöistä ja kiinteään omaisuuteen liittyvistä lainoista. Tämä sijoituskanta on tarkoitettu pääasiallisesti osoittamaan CBRE Investment Managementin aseman maailmanlaajuisilla kiinteän omaisuuden markkinoilla. Sijoituskannan laskentatapa saattaa poiketa muiden varainhoitajien laskentatavoista.

Tämä on markkinointiviesti. Tutustu CBRE European Residential Impact Fund S.C.A. SICAV-SIFin perustamiskirjaan ennen lopullisten sijoituspäätösten tekemistä. Tämän julkaisun kautta ei tehdä tarjousta yhdysvaltalaisille sijoittajille. Tämä julkaisu ei muodosta tarjousta myydä tai ostaa CBRE European Residential Impact Fund S.C.A. SICAV-SIFin osakkeita tai mitään muuta tuotetta, eivätkä yhdysvaltalaiset sijoittajat voi käyttää sitä tai tukeutua siihen tehdessään sijoituspäätöksiä. Kaikki tarjoukset tehdään vain luottamuksellisen perustamiskirjan ja siihen liittyvän tilaussopimuksen kautta, jotka toimitetaan vain kokeneille sijoittajille.

Helen Stott
helen.stott@cbreim.com

Hy Stor Energy Strategic Partnership with Key Gulf Coast Port Becomes First to Deliver Renewable Hydrogen Access for Manufacturing, Industrial Applications, Port Operations and Long Duration Energy Storage29.6.2022 16:00:00 EEST | Press release

Hy Stor Energy LP (Hy Stor Energy), a company pioneering renewably produced green hydrogen and energy storage at scale in Mississippi, announced today a strategic partnership with the Hancock County Port and Harbor Commission (HCPHC) to provide zero-carbon, zero-methane hydrogen to Port Bienville Industrial Park and Stennis International Airport, accelerating the decarbonization of land, air, sea, and space. Through this partnership, Port Bienville will be the first port in the Gulf Region to integrate renewable hydrogen as a fuel into its operations. During the first phase of the partnership, the hydrogen hub is expected to produce an estimated 350 tons/day (320,000 kg/day) of renewable hydrogen and store more than 71,000 tons (69 million kg) of hydrogen in underground salt caverns. The existing Port Bienville infrastructure will expand to better enable decarbonization efforts and will be in a premium location to allow for new manufacturing of circular hydrogen infrastructure – the fi