HOK-Elanto

Chico´s kevensi ruokalistaansa ja toi burgerien rinnalle vurgerit

Jaa

Chico´s Sello kokee raikkaan uudistuksen, kun brändiä kirkastetaan rohkeasti niin miljöön, ruoan kuin palvelunkin osalta. Uudistunut Chico´s avaa ovensa perjantaina 9. marraskuuta.

Vuonna 1991 perustettu Chico´s on tunnettu brändi, mutta nyt sen mielikuva halutaan tuoda tähän päivään uudenlaisen palvelukulttuurin, uuden sisustuksen ja päivitetyn ruokalistan kautta. Uusi Chico´s on parasta arkea ja iloista viikonloppua arvostavien mutkaton ja matalan kynnyksen vakkarimesta.

Chico´sin ruokafilosofiana on Californian comfort food, jossa sekoittuvat amerikkalaisen ja meksikolaisen ruokakulttuurin maut. Fuusiokeittiö tarjoaa ruokailijoille nyt myös enemmän raikkaita ja terveellisiä vaihtoehtoja, jotka huokuvat visuaalista kauneutta.

– Ruokien yhdisteleminen on tämän päivän juttu! Voit valita erikokoisia ja makuisia annoksia luoden juuri sinulle sopivan tavan ruokailla, kertoo ryhmäpäällikkö Petri Mälkiä.

Chico´sin ruokalistalle on lisätty kasvisruokatarjontaa ja perinteisten burgereiden rinnalla nähdään nyt uudet mehukkaat vurgerit eli kasvisburgerit, jotka hurmaavat paatuneimmankin lihansyöjän. Sekä burgereita että vurgereita voi tuunata makunsa mukaan!

Uusi ruokalista on laadittu nimiä myöten rennolla otteella ja huumorilla. Annosten joukosta löytyy muun muassa My Girlfriend Is Not Hungry Nachos, Hello I'm Hallokado ja Holy Pork Ribs – lisukkeena tietysti Ranet.

Chico´sissa koko tiimi ponnistelee sen eteen, että kaikki syntyy kestävällä ja ympäristön huomioivalla tavalla, vastuullisesti, joka päivä. Ravintolassa suositaan kotimaisia, lähialueella tuotettuja raaka-aineita, ruokahävikin pienentämiseksi tehdään jatkuvasti työtä ja uusi sisustus on suunniteltu hyödyntäen kierrätettäviä materiaaleja.

Henkilökunnan merkitys uudenlaisen palvelukulttuurin luomisessa nähdään kiistattomasti brändiuudistuksen tärkeimpänä elementtinä.

– Palvelun uusia teemoja ovat muun muassa Bongaa hetki, Välitä vakkariksi ja Kiitä kaveria. Näihin panostetaan aivan uudenlaisella myyntivalmennuksella, Petri Mälkiä kertoo.

Tällä hetkellä Chico´s-ketjun ravintoloita on seitsemän. Ilmeen uudistamisen lisäksi suunnitteilla on tulevaisuudessa myös toiminnan laajentaminen. Tavoitteena on, että vuonna 2022 HOK-Elannolla olisi jo yli 10 viihtyisää, houkuttelevaa ja ajassa elämää Chico´sia asiakasvirtojen äärellä.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Petri Mälkiä, Ryhmäpäällikkö, HOK-Elanto, Puh. 010 76 60664, petri.malkia@sok.fi

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

HOK-Elanto
HOK-Elanto
Kaupintie 14, PL 53
00441 Helsinki

010 76 600http://www.hok-elanto.fi

HOK-Elanto, Stadin oma lafka, on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 620 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa, ja yritys työllistää noin 6 000 henkilöä.

Toimintaa ohjaavia perusarvoja ovat asiakasomistajan etu, osaava henkilökunta, kyky muuttua, vastuullisuus ja tuloksellisuus.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta HOK-Elanto

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme