Cocomms mukana Ranskan vuoden 2019 parhaassa yritysjärjestelyssä

Euroopan johtava rakennuskonevuokraamo Loxam on palkittu Ranskan vuoden 2019 parhaasta yritysjärjestelystä. Loxam kiinnostui Helsingin pörssissä listatusta Ramirentistä sen hyvän markkina-aseman ja asiantuntevan liiketoiminnan vuoksi, ja teki siitä 1,5 miljardin euron ostotarjouksen. Ranskalainen ”Club de Trente” korosti valinnassaan kaupan ainutlaatuista luonnetta, sillä bretagnelaistaustainen perheyhtiö kasvoi yli kahden miljardin euron suuryritykseksi kaupan myötä.

Viestintätoimisto Cocomms toimi Loxamin viestinnällisenä neuvonantajana Suomessa ja mainittiin erikseen palkinnon yhteydessä.

”Olemme erittäin otettuja tästä kansainvälisestä tunnustuksesta. Haluan kiittää asiakkaitamme ja asiantuntijakumppaneitamme tämän haastavan toimeksiannon onnistuneesta loppuunsaattamisesta. Juuri tämän tyyppiset hankkeet ovat liiketoimintamme ytimessä. Niissä korostuu pitkäaikainen kansainvälinen verkostoituminen ja yhteistyö”, sanoo Cocommsin toimitusjohtaja Kaija Pohjala.

Lisätietoja:
Viestintätoimisto Cocomms
Toimitusjohtaja Kaija Pohjala, puh. +358 400 502 183, kaija.pohjala (at) cocomms.com

Cocomms Oy on vaikuttavaa vuoropuhelua rakentava viestintätoimisto. Uskomme, että vaikuttavuus syntyy ymmärryksen, vuoropuhelun ja valmentavan johtajuuden kautta. Olemme rohkea, luotettava ja kansainvälinen kumppanisi, oli kyse sitten muutoksesta, yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta tai brändin kirkastamisesta. Asiakkaitamme ovat muun muassa BlackRock, BMW, Fujitsu, McDonald’s, Netflix, Novartis, Ruokavirasto, sosiaali- ja terveysministeriö, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL ja Veikkaus. Cocommsin vuoden 2019 liikevaihto oli 3,1 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on 27 työntekijää, ja se on täysin suomalaisessa omistuksessa.
www.cocomms.com

Tutkimus: Lähes viidesosa suomalaisista hävittää lääkkeitä roskikseen, viemäriin tai vessanpönttöön31.8.2020 09:00:00 EESTTiedote

Vanhat ja tarpeettomat lääkkeet tulisi palauttaa apteekkiin. Ne eivät kuulu viemäriin tai roskikseen. Jo kolmatta kertaa toteutettava Lääkkeetön Itämeri -kampanja haluaa kannustaa kuluttajia viemään lääkkeet apteekkeihin. Muistutus on tarpeen, koska tuoreen kuluttajatutkimuksen mukaan lääkkeitä hävitetään edelleen paljon ympäristöä kuormittavilla tavoilla.

Sari Brander Cocommsin asiakaskokemus- ja liiketoimintajohtajaksi12.2.2018 16:01:00 EETTiedote

Liikkeenjohdon konsultti Sari Brander (KTM) on aloittanut tänään viestintätoimisto Cocomms Oy:n asiakaskokemus- ja liiketoimintajohtajana. Hänen tehtäviinsä kuuluvat yhtiön myynnin ja markkinoinnin sekä asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen. Sarilla on vahva kokemus liikkeenjohdon konsultonnista, liiketoiminnan vetämisestä sekä it-järjestelmien käytöstä myynnin ja markkinoinnin tukena. Tavoitteena on nostaa Cocomms seuraavalle, uudelle tasolle digitaalisuuden, muutoksen johtamisen sekä vaikuttamisen alueilla. Cocomms haluaa toimia itse, niin kuin opettaa. ”Olen todella innostunut mahdollisuudesta päästä tekemään vahvan asiantuntijajoukon kanssa uudenlaista toimistokonseptia viestinnän kenttään. Uskon, että pääsemme nopealla sykkeellä, vielä tämän vuoden aikana esittelemään asiakaskenttään uusia kokemuksia luovaa malliamme”, Sari Brander sanoo. Cocomms käy itse läpi transformaatiota, jossa palveluja luodaan ja kehitetään vastaamaan asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Viestintä luo va