Cocomms mukana Ranskan vuoden 2019 parhaassa yritysjärjestelyssä
Euroopan johtava rakennuskonevuokraamo Loxam on palkittu Ranskan vuoden 2019 parhaasta yritysjärjestelystä. Loxam kiinnostui Helsingin pörssissä listatusta Ramirentistä sen hyvän markkina-aseman ja asiantuntevan liiketoiminnan vuoksi, ja teki siitä 1,5 miljardin euron ostotarjouksen. Ranskalainen ”Club de Trente” korosti valinnassaan kaupan ainutlaatuista luonnetta, sillä bretagnelaistaustainen perheyhtiö kasvoi yli kahden miljardin euron suuryritykseksi kaupan myötä.
Viestintätoimisto Cocomms toimi Loxamin viestinnällisenä neuvonantajana Suomessa ja mainittiin erikseen palkinnon yhteydessä.
”Olemme erittäin otettuja tästä kansainvälisestä tunnustuksesta. Haluan kiittää asiakkaitamme ja asiantuntijakumppaneitamme tämän haastavan toimeksiannon onnistuneesta loppuunsaattamisesta. Juuri tämän tyyppiset hankkeet ovat liiketoimintamme ytimessä. Niissä korostuu pitkäaikainen kansainvälinen verkostoituminen ja yhteistyö”, sanoo Cocommsin toimitusjohtaja Kaija Pohjala.
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Viestintätoimisto Cocomms
Toimitusjohtaja Kaija Pohjala, puh. +358 400 502 183, kaija.pohjala (at) cocomms.com
Tietoja julkaisijasta
Cocomms Oy on vaikuttavaa vuoropuhelua rakentava viestintätoimisto. Uskomme, että vaikuttavuus syntyy ymmärryksen, vuoropuhelun ja valmentavan johtajuuden kautta. Olemme rohkea, luotettava ja kansainvälinen kumppanisi, oli kyse sitten muutoksesta, yhteiskunnallisesta vaikuttamisesta tai brändin kirkastamisesta. Asiakkaitamme ovat muun muassa BlackRock, BMW, Fujitsu, McDonald’s, Netflix, Novartis, Ruokavirasto, sosiaali- ja terveysministeriö, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos THL ja Veikkaus. Cocommsin vuoden 2019 liikevaihto oli 3,1 miljoonaa euroa. Yhtiön palveluksessa on 27 työntekijää, ja se on täysin suomalaisessa omistuksessa.
www.cocomms.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Cocomms Oy
Tutkimus: Lähes viidesosa suomalaisista hävittää lääkkeitä roskikseen, viemäriin tai vessanpönttöön31.8.2020 09:00:00 EEST | Tiedote
Vanhat ja tarpeettomat lääkkeet tulisi palauttaa apteekkiin. Ne eivät kuulu viemäriin tai roskikseen. Jo kolmatta kertaa toteutettava Lääkkeetön Itämeri -kampanja haluaa kannustaa kuluttajia viemään lääkkeet apteekkeihin. Muistutus on tarpeen, koska tuoreen kuluttajatutkimuksen mukaan lääkkeitä hävitetään edelleen paljon ympäristöä kuormittavilla tavoilla.
Suomen ravintola-alan suuret toimijat yhdistävät voimansa yhteisen turvallisuuden edistämiseksi19.3.2020 11:43:39 EET | Tiedote
McDonald’s, Hesburger, Kotipizza, Restel, SOK ja Subway ovat yhdessä sitoutuneet hallituksen linjauksiin rajoittaa julkisia kokoontumisia ja välttää tarpeetonta oleilua ravintoloissaan.
Pasi Hiedanpää Cocommsin sijoittajaviestintäpalveluiden johtajaksi3.2.2020 14:00:00 EET | Tiedote
Pasi Hiedanpää (VTM) on aloittanut viestintätoimisto Cocomms Oy:n sijoittajaviestintäpalveluiden johtajana. Hänen tehtäviinsä kuuluu pörssiyhtiöiden viestinnän kehittäminen ja asiakkuuksien johtaminen.
Vanhat lääkkeet apteekkiin, ei Itämereen4.3.2019 14:12:32 EET | Tiedote
Lääkkeetön Itämeri -kampanja kannustaa kuluttajia viemään vanhat ja ylijääneet lääkkeensä apteekkeihin sen sijaan, että ne heitettäisiin viemäriin tai roskiin. Toista kertaa järjestettävässä kampanjassa aiheen puolesta puhuvat muun muassa Pekka Pouta, Alma Hätönen ja Tommi Korpela.
Sari Brander Cocommsin asiakaskokemus- ja liiketoimintajohtajaksi12.2.2018 16:01:00 EET | Tiedote
Liikkeenjohdon konsultti Sari Brander (KTM) on aloittanut tänään viestintätoimisto Cocomms Oy:n asiakaskokemus- ja liiketoimintajohtajana. Hänen tehtäviinsä kuuluvat yhtiön myynnin ja markkinoinnin sekä asiakaskokemuksen kehittäminen ja johtaminen. Sarilla on vahva kokemus liikkeenjohdon konsultonnista, liiketoiminnan vetämisestä sekä it-järjestelmien käytöstä myynnin ja markkinoinnin tukena. Tavoitteena on nostaa Cocomms seuraavalle, uudelle tasolle digitaalisuuden, muutoksen johtamisen sekä vaikuttamisen alueilla. Cocomms haluaa toimia itse, niin kuin opettaa. ”Olen todella innostunut mahdollisuudesta päästä tekemään vahvan asiantuntijajoukon kanssa uudenlaista toimistokonseptia viestinnän kenttään. Uskon, että pääsemme nopealla sykkeellä, vielä tämän vuoden aikana esittelemään asiakaskenttään uusia kokemuksia luovaa malliamme”, Sari Brander sanoo. Cocomms käy itse läpi transformaatiota, jossa palveluja luodaan ja kehitetään vastaamaan asiakkaiden muuttuvia tarpeita. Viestintä luo va
Lääkkeet pois Itämerestä15.1.2018 08:44:58 EET | Tiedote
Lääkkeetön Itämeri -kampanja kannustaa laulaja Mira Luodin ja näyttelijä Tommi Korpelan johdolla kuluttajia viemään vanhat ja ylijääneet lääkkeensä apteekkeihin sen sijaan, että heitettäisivät ne viemäriin tai roskiin. Kampanja haastaa kaikki mukaan toimimaan puhtaamman Itämeren puolesta.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme