Colligx Oy

Collico-LogXellence vie menestysreseptikisan voittajat kauppoihin ja suomalaisten saataville

Collico-LogXellencen asiakas Mattila Bros ylsi valmisruokatuotteillaan ykkössijalle MTV:n Suomalainen menestysresepti -televisiosarjassa. Collico-LogXellence toimittaa voittajatuotteet perille kauppojen hyllyille.
Kuvassa vasemmalta oikealle: Jari Rinnekoski ja Tero Sivula.

Suomalainen menestysresepti on MTV:n ohjelmasarja, jossa seurataan ruokainnovaatioita niiden alkutaipaleelta kansan suosikkituotteiksi ja osaksi S-ryhmän ruokakauppojen tuotevalikoimaa. Sarjan ykköspaikasta kisasi keskenään kuusi suomalaista ruokainnovaatiota. Voittajaksi nousivat Mattila Brosin smokehouse-tuoteperheen valmisruoat: Smoked Cheese & roots pan, Smoked Halloumi & roots pan sekä Chopped Pork & mac n`cheese. Tuotteissa yhdistyvät aidot Amerikan bbq-maut ja lempeä kotimainen leppäsavu.

Collico-LogXellencen tehokas rullaratakeräily varmistaa toimivan logistiikan

Mattila Bros keskittyy tuotteidensa tuottamiseen ja myyntiin. Tämän lisäksi tuotteet on kuljetettava tehokkaasti suomalaisten kuluttajien saatavilla ja keskusliikkeiden kauppoihin kaikkialle Suomeen. Logistiikassa Mattila Bros luottaa kumppaniinsa Collico-LogXellenceen. Collico-LogXellence vastaa tuotteiden keräilystä ja jakelusta kaikkiin S-ryhmän toimipisteisiin Suomessa. Tässä hyödynnetään Collico-LogXellencen kustannustehokasta ja skaalautuvaa rullaratakeräilypalvelua, joka soveltuu niin lihan, kalan kuin einestuotteiden keräilyyn.

– Valitsimme Collico-LogXellencen ratakeräilymenetelmän ja hyvän asiakaspalvelun vuoksi. Collico-LogXellence lähestyi minua jo ennen menestysreseptikisaa, ja pääsin tutustumaan varastolla rullarataan ja sen etuihin. Ratakeräilyn tehokkuus ja vähäinen henkilökunnan tarve yllättivät minut. Myös yhteistyö Collico-LogXellencen yhteyshenkilön kanssa on toiminut erittäin hyvin, kiittelee Mattilan Brosin toimitusjohtaja Tero Sivula.

Jari Rinnekoski
Collico-LogXellence
jari.rinnekoski@collico.fi

Kuvassa vasemmalta oikealle: Jari Rinnekoski ja Tero Sivula.

Colligx Oy
Juurakkotie 6

Colligx Oy on elintarvikelogistiikan ja ruoan verkkokaupparatkaisuihin erikoistunut logistiikkapalveluyritys, joka on kasvanut erittäin nopeasti viime vuodet. Colligx tarjoaa asiakkailleen monipuolisia lämpösäädeltyjä ja osin automatisoituja varastointi- ja keräilypalveluja Keravan ja Vantaan toimipisteistään. Yhtiö tarjoaa myös lämpösäädeltyjä kuljetus-, jakelu- ja Last Mile-palveluja yhteistyössä strategisen kumppaninsa, Enexus Oy:n kanssa Fetch brändin alla. Colligx Oy:n pääomistajat ovat Heino Group Oy ja Suka Oy.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Colligx Oy