Daikinin lehdistötilaisuus tiistaina 23.3.2021 kello 17

Daikin näyttää tietä kohti hiiletöntä lämmöntuotantoa. Tervetuloa lehdistötilaisuuteen LVI-alan ISH digital 2021 -suurtapahtumassa tiistaina kello 17.

Lehdistötilaisuuden aiheina

• Daikinin visio hiilettömästä lämmöntuotannosta ja lämmityssektorin murroksesta
  • Transformaatiota tukevien ratkaisujen ja tuotteiden kehittäminen ja tuotanto Euroopassa
  • Daikin Germany: Kestävä tulevaisuus ja kasvu

Kaksi ensimmäistä aihetta käsitellään englanniksi, kolmas saksaksi. Osallistuminen virtuaaliseen lehdistötilaisuuteen edellyttää akkreditoitumista ennakkoon Messe Frankfurtin lehdistöpalvelussa.

”Toimialan vastuullisena edelläkävijänä pyrimme yhdistämään turvallisen ja terveellisen sisäilman samalla, kun etenemme kohti tavoitettamme tehdä koko arvoketjusta hiilineutraali vuoteen 2050 mennessä. Tiukat kylmäainekäytännöt ja energiatehokkaat lämpöpumput ovat ympäristövisiomme tärkeä osa ja meidän panoksemme Euroopan rakennuskannan saneerauksessa”, sanoo Daikin Central Europen toimitusjohtaja Carl Lievens.

”Haluamme lämpöpumpun jokaiseen kotiin Euroopassa. Yhdessä asiakkaiden ja kumppanien kanssa voimme muuttaa lämmityssektoria ja tehdä mantereestamme vihreämmän ”, sanoo lämmitysjärjestelmistä ja uusiutuvasta energiasta vastaava Daikin Europen Patrick Crombez.

Transform with Daikin at ISH digital 21

Join Daikin’s press conference, on Tuesday 23rd of March at 16H CET

What to expect from Daikin’s press conference at ISH Digital 21

• Daikin’s vision on decarbonising heat and the transformation of the heating sector [EN]