RPT Docu Oy

DesignDiscussions.org - Uusi kansainvälinen designjulkaisu ilmestynyt

Julkaistavissa 25.3.2010. Muotoiluteollisuuden erikoistapahtumassa Lahden Messukeskuksessa 24. - 27.3. julkaistiin RPT Docu Oy:n kustantama kansainväliseen levitykseen menevä, englanninkielinen DesignDiscussions.org-lehti.

Tämä monialainen designjulkaisu on julkitilasisustamisen ammattilehden Spacesin erikoisnumero. DesignDiscussions.org pyrkii dialogiin lukijoiden ja eri ammattiyhteisöjen kanssa. Sosiaalinen media on tärkeä osa julkaisun identiteettiä. Lehti ei ole pelkkä muotoilulehti, vaan samalla kulttuurijulkaisu ja talouslehti. Mukana lähitarkastelussa ovat muun muassa konseptisuunnittelu, palvelumuotoilu, muotoilu prosessina ja sisustussuunnittelu. Tavoitteena on avata yhteiskunnallista keskustelua designin merkityksestä elämän eri osa-alueilla.

RPT Docu Oy:n julkaisemia muita lehtiä ovat Projektiuutiset, Rakenna Oikein sekä Teollisuus Nyt.

Lisätietoja:

Eeva Maukola, toimituspäällikkö 050 517 2487
Kari Mäkinen, päätoimittaja 0500 608 807

DesignDiscussions.org -lehden ideoinnista ja sisällöstä on vastannut Turun kauppakorkeakoulun Tulevaisuuden tutkimuskeskuksen CID-ryhmä, jonka primus motorina on toiminut Jari Koskinen. Visuaalisen ilmeen on luonut graafinen suunnittelija Piia Muhli Mainostoimisto Adverbista yhdessä Jari Koskisen kanssa. Lehden päätoimittajia ovat Kari Mäkinen RPT Docu Oy:stä ja primus motor Jari Koskinen.

RPT Docu Oy on erikoistunut ammattirakentamisen, pientalorakentamisen ja teollisuuden seurantaan. Palvelutuotanto kattaa rakennustietopalvelun ammattilaisille, markkinointiviestinnän sekä palvelut pienrakentajille ja korjaajille. Tämä muodostaa vahvan taustan lehtien julkaisutoiminnalle.

RPT Docu Oy
Ruukinkuja 3

09 809 911, asiakaspalvelu@rpt.fihttp://www.rpt.fi

RPT Docu Oy on puolueeton rakennusalan ja teollisuuden tietopalveluihin ja kustannustoimintaan erikoistunut yritys.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta RPT Docu Oy

Suomen rakennusaloitukset vuoden viimeisellä neljänneksellä: kasvua 11 maakunnassa, kolme supernousijaa9.10.2018 09:01:00 EEST | Tiedote

LEHDISTÖTIEDOTE 9.10. 2018 klo 9.00. RPT Docu Oy:n uusimman, vuoden neljättä vuosineljännestä koskevan Rakennusalan trendit Q4 -raportin mukaan rakentamisen aloitukset kasvavat euroilla mitattuna 11 maakunnassa ja vähenevät seitsemässä maakunnassa verrattuna vuoden 2017 viimeiseen neljännekseen. Yli 100 prosentin kasvuja on kolmessa maakunnassa; supernousu selittyy yhdellä maakunnan normaalitasosta poikkeavalla hankkeella.