Destia mukana FinnBuild Infra -tapahtumassa 10.-11.10.2018

Olemme mukana 10.-11.10. järjestettävässä FinnBuild Infra -tapahtumassa, joka kokoaa yhteen merkittävimmät infra-alan toimijat. Helsingin Messukeskuksessa järjestettävän tapahtuman kanssa samaan aikaan järjestetään myös kansainväliset rakennus- ja talotekniikkamessut, FinnBuild.

Destialla on FinnBuild Infra -tapahtumassa näyttävä osasto (2d71) hallissa 2. Osaston lisäksi tapahtuman toinen esiintymislava on nimetty Destia-lavaksi. Kaksipäiväisen tapahtuman ohjelma tarttuu ajankohtaisiin aiheisiin kaupungistumisesta, digitalisaatioon ja alan toimijoiden yhteistyöhön.

Destialaisista lavalla on Kalliorakentaminen-liiketoimintayksikön johtaja Olli Korhonen, joka kertoo vativasta kaupunkilouhinnasta 11.10. kello 13. Lisäksi keskiviikkona aamulla järjestettävässä opiskelija-aamussa omasta uratarinastaan opiskelijoille kertoo työnjohtaja Anni Rajala.

Tapahtuma huipentuu torstaina 11.10. iltaohjelmaan, joka alkaa after work -tilaisuudella osastollamme, minkä jälkeen ilta jatkuu FinnBuild Partylla Popedan tahtiin.

Näkyvyyttä myös somessa

Aktiviteettina Destian osastolla on elämysvalokuvaus, jossa on mahdollista kuvauttaa itsensä tositoimissa Destian maisemissa. Osallistujat voivat jakaa kuvansa sosiaalisessa mediassa tunnisteella #tositoimissa. Voit myös seurata tapahtumaa Twitterissä hashtageillä #destia #tositoimissa ja #finnbuildinfra.

Nähdään FinnBuild Infra -tapahtumassa Destian osastolla!

Lisätietoa tapahtuman sivuilta.