Destia mukana FinnBuild Infra -tapahtumassa 10.-11.10.2018

Olemme mukana 10.-11.10. järjestettävässä FinnBuild Infra -tapahtumassa, joka kokoaa yhteen merkittävimmät infra-alan toimijat. Helsingin Messukeskuksessa järjestettävän tapahtuman kanssa samaan aikaan järjestetään myös kansainväliset rakennus- ja talotekniikkamessut, FinnBuild.

Destialla on FinnBuild Infra -tapahtumassa näyttävä osasto (2d71) hallissa 2. Osaston lisäksi tapahtuman toinen esiintymislava on nimetty Destia-lavaksi. Kaksipäiväisen tapahtuman ohjelma tarttuu ajankohtaisiin aiheisiin kaupungistumisesta, digitalisaatioon ja alan toimijoiden yhteistyöhön.

Destialaisista lavalla on Kalliorakentaminen-liiketoimintayksikön johtaja Olli Korhonen, joka kertoo vativasta kaupunkilouhinnasta 11.10. kello 13. Lisäksi keskiviikkona aamulla järjestettävässä opiskelija-aamussa omasta uratarinastaan opiskelijoille kertoo työnjohtaja Anni Rajala.

Tapahtuma huipentuu torstaina 11.10. iltaohjelmaan, joka alkaa after work -tilaisuudella osastollamme, minkä jälkeen ilta jatkuu FinnBuild Partylla Popedan tahtiin.

Näkyvyyttä myös somessa

Aktiviteettina Destian osastolla on elämysvalokuvaus, jossa on mahdollista kuvauttaa itsensä tositoimissa Destian maisemissa. Osallistujat voivat jakaa kuvansa sosiaalisessa mediassa tunnisteella #tositoimissa. Voit myös seurata tapahtumaa Twitterissä hashtageillä #destia #tositoimissa ja #finnbuildinfra.

Nähdään FinnBuild Infra -tapahtumassa Destian osastolla!

Lisätietoa tapahtuman sivuilta.

Timo Räikkönen nimitetty johtajaksi Destiaan20.2.2019 14:00:00Tiedote

DI, KTM Timo Räikkönen (45) on nimitetty johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Destiaan 10.6.2019 alkaen. Destiassa Räikkönen vastaa yhtiön uudistetun strategian mukaisesta uuden liiketoiminnan kehittämisestä, kansainvälistymisen tukemisesta sekä kaupunkikehittämiseen liittyvien palveluiden kehittämisestä ja näitä tukevista liiketoiminnoista. Räikkösellä on vahva kansainvälinen osaaminen ja kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja johtamisesta. Viimeisimmässä työpaikassaan YIT:llä Räikkönen on luonut erityisesti kaupunkikehitykseen nojaavia kaupallisia konsepteja ja yhteistyömalleja sekä tukenut liiketoiminnan orgaanista ja yritysostoihin perustuvaa kasvua. Ennen YIT:tä Räikkönen on työskennellyt Ahlstromilla, McKinsey & Co:lla ja Nokialla. ”Toivotan Timon lämpimästi tervetulleeksi Destiaan. Timo on energinen ja positiivinen joukkuepelaaja, jolla on näyttöä liiketoiminnan kasvattamisesta ja kansainvälistämisestä. Hänen vahva kaupallinen osaaminen ja ymmärrys asiakaskes

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46Tiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.