Destia mukana InfraBIM Open 2019 -tapahtumassa Tampereella

Destia osallistuu toista kertaa järjestettävään, kansainväliseen InfraBIM Open -tapahtumaan 15.-16.1.2019 Tampereella.

Tapahtuman tavoitteena on lisätä tietämystä tietomallipohjaisesta infrarakentamisesta suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon näkökulmista.

Yksi tapahtuman puhujista on Destian konsultti Olli Planting, joka esittelee puheenvuorossaan valtatie 4 Kello–Räinänperä -tiehankkeen digitaalista laadunhallintaa sekä tiedonkäsittelyä. Ollin kanssa lavalla nähdään myös Welado Oy:n Katja Puolitaival.

– Osallistuin jo viime vuonna InfraBIM Open -tapahtumaan, mutta tänä vuonna pääsen myös esiintymään. Englannin kielellä esitys hieman jännittää, mutta odotan innolla tapahtumaa. Viime vuoden seminaari oli todella hyvä ja odotan tämän vuoden olevan vielä parempi, Planting kertoo.

Tapahtumassa kuullaan 60 esitystä 15 eri maasta. Ollin esitystä pääsee seuraamaan keskiviikkona 16.1. klo 11.30 Tampere-Talon Duetto-salissa. Nähdään Tampereella!

Lisätietoa tapahtuman verkkosivuilta

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.