Destia mukana InfraBIM Open 2019 -tapahtumassa Tampereella

Destia osallistuu toista kertaa järjestettävään, kansainväliseen InfraBIM Open -tapahtumaan 15.-16.1.2019 Tampereella.

Tapahtuman tavoitteena on lisätä tietämystä tietomallipohjaisesta infrarakentamisesta suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon näkökulmista.

Yksi tapahtuman puhujista on Destian konsultti Olli Planting, joka esittelee puheenvuorossaan valtatie 4 Kello–Räinänperä -tiehankkeen digitaalista laadunhallintaa sekä tiedonkäsittelyä. Ollin kanssa lavalla nähdään myös Welado Oy:n Katja Puolitaival.

– Osallistuin jo viime vuonna InfraBIM Open -tapahtumaan, mutta tänä vuonna pääsen myös esiintymään. Englannin kielellä esitys hieman jännittää, mutta odotan innolla tapahtumaa. Viime vuoden seminaari oli todella hyvä ja odotan tämän vuoden olevan vielä parempi, Planting kertoo.

Tapahtumassa kuullaan 60 esitystä 15 eri maasta. Ollin esitystä pääsee seuraamaan keskiviikkona 16.1. klo 11.30 Tampere-Talon Duetto-salissa. Nähdään Tampereella!

Lisätietoa tapahtuman verkkosivuilta

Pekka Ruuti nimitetty Maa- ja kalliopalvelujen johtajaksi ensi syksystä alkaen24.4.2019 10:09:02 EESTTiedote

DI Pekka Ruuti on nimitetty liiketoimintaryhmänjohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Destiaan. Hän aloittaa tehtävässään viimeistään 1.10.2019 mennessä. Ruuti vastaa Destiassa Maa- ja kalliopalvelut -liiketoimintaryhmästä. ”Toivotan Pekka Ruutin lämpimästi tervetulleeksi Destiaan. Pekka on arvostettu vaativan pohjarakentamisen ammattilainen, liiketoiminnan kehittäjä ja joukkuepelaaja”, sanoo Destian toimitusjohtaja Tero Kiviniemi. Ruuti siirtyy Destiaan YIT:stä, jossa hän on toiminut vuodesta 2012 alkaen. YIT:llä Ruuti on vastannut vuodesta 2014 alkaen Pohja- ja vesirakennus -yksiköstä. Ruuti on ennen YIT:tä työskennellyt Biglo Logistic Systemsillä, Intraforilla ja Lemminkäisellä. Maa- ja kalliopalvelut -liiketoimintaryhmän johtaja Annina Peisa ottaa Ruutin aloitettua vastuulleen Rakennustekniset palvelut -liiketoimintaryhmän, jota johtaa siihen saakka Jouni Karjalainen. Lisätietoa: toimitusjohtaja Tero Kiviniemi. Haastattelupyynnöt ystävällisesti Destian viestinnän kautta: viestintäpääl