Destia mukana InfraBIM Open 2019 -tapahtumassa Tampereella

Destia osallistuu toista kertaa järjestettävään, kansainväliseen InfraBIM Open -tapahtumaan 15.-16.1.2019 Tampereella.

Tapahtuman tavoitteena on lisätä tietämystä tietomallipohjaisesta infrarakentamisesta suunnittelun, rakentamisen ja kunnossapidon näkökulmista.

Yksi tapahtuman puhujista on Destian konsultti Olli Planting, joka esittelee puheenvuorossaan valtatie 4 Kello–Räinänperä -tiehankkeen digitaalista laadunhallintaa sekä tiedonkäsittelyä. Ollin kanssa lavalla nähdään myös Welado Oy:n Katja Puolitaival.

– Osallistuin jo viime vuonna InfraBIM Open -tapahtumaan, mutta tänä vuonna pääsen myös esiintymään. Englannin kielellä esitys hieman jännittää, mutta odotan innolla tapahtumaa. Viime vuoden seminaari oli todella hyvä ja odotan tämän vuoden olevan vielä parempi, Planting kertoo.

Tapahtumassa kuullaan 60 esitystä 15 eri maasta. Ollin esitystä pääsee seuraamaan keskiviikkona 16.1. klo 11.30 Tampere-Talon Duetto-salissa. Nähdään Tampereella!

Lisätietoa tapahtuman verkkosivuilta

Timo Räikkönen nimitetty johtajaksi Destiaan20.2.2019 14:00:00 EETTiedote

DI, KTM Timo Räikkönen (45) on nimitetty johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Destiaan 10.6.2019 alkaen. Destiassa Räikkönen vastaa yhtiön uudistetun strategian mukaisesta uuden liiketoiminnan kehittämisestä, kansainvälistymisen tukemisesta sekä kaupunkikehittämiseen liittyvien palveluiden kehittämisestä ja näitä tukevista liiketoiminnoista. Räikkösellä on vahva kansainvälinen osaaminen ja kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja johtamisesta. Viimeisimmässä työpaikassaan YIT:llä Räikkönen on luonut erityisesti kaupunkikehitykseen nojaavia kaupallisia konsepteja ja yhteistyömalleja sekä tukenut liiketoiminnan orgaanista ja yritysostoihin perustuvaa kasvua. Ennen YIT:tä Räikkönen on työskennellyt Ahlstromilla, McKinsey & Co:lla ja Nokialla. ”Toivotan Timon lämpimästi tervetulleeksi Destiaan. Timo on energinen ja positiivinen joukkuepelaaja, jolla on näyttöä liiketoiminnan kasvattamisesta ja kansainvälistämisestä. Hänen vahva kaupallinen osaaminen ja ymmärrys asiakaskes