Destia mukana Rata2020-messuilla 21.-22.1.2020 Tampereella

Destia osallistuu raideliikenteen Rata2020-messuille 21.-22.1.2020 Tampere-talossa. Kaksipäiväinen tapahtuma on suunnattu raideliikenteen ammattilaisille, rautateistä kiinnostuneille sekä alan opiskelijoille.

Rata2020-messuilla on kaikille yhteinen avajaisseminaari, teemaseminaareja sekä näyttely. Tapahtuman tämän vuoden teemana on monimuotoisesti raiteilla. Teemaseminaarien aiheet keskittyvät mm. radan kunnossapitoon, rautatietekniikkaan, turvallisuuteen, ympäristöön ja uusiin teknologioihin.

Destiasta tapahtuman puhujiksi osallistuvat ratapalveluiden työpäälliköt Henri Kosonen ja Markus Fisher. Henri Kosonen esittelee puheenvuorossaan tiistaina 21.1. klo 15.40 alkaen vaihteiden kunnossapitoa Destian näkökulmasta. Markus Fisher käsittelee seuraavana päivänä 22.1. klo 9.30 alkavassa esityksessään turvalaitekunnossapitoa. Molempia puheenvuoroja pääsee seuraamaan Tampere-talon Pienessä salissa.

”Destialla on kattava ja laadukas valikoima ratapalveluita, joita pyrimme kehittämään jatkuvasti eteenpäin. Rata2020-tapahtuma tarjoaa mainion mahdollisuuden esitellä osaamistamme, joka kattaa koko radan elinkaaren suunnittelusta rakentamiseen ja kunnossapitoon”, Destian Rata-liiketoimintaryhmän johtaja Mikko Mäkelä kertoo.

Tapahtuman puheenvuorojen lisäksi asiantuntijamme esittelevät Destian ratapalveluita messuosastollamme 36-37. Osastolla on nähtävissä myös ratatyön uusimpia innovaatioita, kuten Schweizerin valmistama tievaroituslaitos ja huomiovalolaitos. Destia saa nämä laitokset testikäyttöönsä ensimmäisenä toimijana Suomessa, ja ne tulevat käyttöön Lahti-Heinola -rataosalle.

Nähdään Tampereella!

Lisätietoa tapahtuman verkkosivuilta.

Destia on suomalainen infra- ja rakennusalan palveluyhtiö. Toteutamme asiakkaillemme, yhteiskunnalle ja ihmistä varten huomisen infraa. Luomme kestävälle perustalle kaupunkirakentamisen innovaatioita ja älykkäitä infraratkaisuja, jotka mahdollistavat ihmisten, tavaroiden, palveluiden ja energian liikkumisen luontevana osana pohjoista elämää. Yli 1 600 tositoimijamme ainutlaatuinen infran taju tekee huomisen infrasta totta. Palvelumme kattavat infran koko elinkaaren suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon. Vuonna 2018 yhtiön liikevaihto oli noin MEUR 550. www.destia.fi

Maanteiden talvihoitokausi on alkanut – reaaliaikainen tieto ja ennakointi onnistumisen ytimessä3.10.2019 14:50:00 EESTTiedote

Hämärät pakkasaamut käynnistävät maanteiden talvihoitokauden suurimmassa osassa Suomea. Destia hoitaa omilla urakka-alueillaan auraukset, liukkauden torjunnan ja valaistuksen vuorokauden ympäri. Alkavissa urakoissa otetaan nyt käyttöön uusi urakointimalli, uusia digitaalisia ratkaisuja ja tienkäyttäjille avoimet WhatsApp-ryhmät tiedonjakoa varten. Väylän määrittelemät laatuvaatimukset ohjaavat kunnossapitotyötä.