Destia-päivät avaavat ovet opiskelijoille

Destia-päivät esittelevät opintojensa alkuvaiheessa oleville rakennusmestareille ja insinööreille infra-alaa. Destia-päivät järjestetään tammi-helmikuussa kolmatta kertaa. Vuonna 2018 Destia-päiviin osallistui yli 200 opiskelijaa.

Destian pääkonttorilla Vantaalla sekä Oulun toimistossa järjestettäviin Destia-päiviin kuuluu infra-alan esittelyä, rasteja sekä työmaakäynti.

– Meille on ollut tärkeää näyttää opiskelijoille meillä tehtävää työtä myös käytännössä. Meillä työskennellään hankkeilla, jotka kattavat infran koko elinkaaren. Myös opiskelijat ovat olleet innoissaan päästessään näkemään konkreettisesti, millaista työmailla on työskennellä, kertoo Destia-päiviä järjestävä HRD-asiantuntija Henriikka Hyytiäinen.

Destia-päiville osallistuu opiskelijoita Savoniasta, Metropoliasta, Turun, Tampereen, Hämeenlinnan, Oulun ja Lapin ammattikorkeakouluista.

Henriikka Hyytiäinen, HRD-asiantuntija, henriikka.hyytiainen(at)destia.fi, 040 757 9085

DESTIAN VARSINAISEN YHTIÖKOKOUKSEN JA HALLITUKSEN PÄÄTÖKSET27.5.2019 09:20:25 EESTTiedote

Destia Group Oyj:n varsinainen yhtiökokous vahvisti 22.5.2019 yhtiön tilinpäätöksen vuodelta 2018 ja myönsi hallituksen jäsenille ja toimitusjohtajalle vastuuvapauden. Yhtiökokous päätti hallituksen ehdotuksen mukaisesti, että 31.12.2018 päättyneeltä tilikaudelta jaetaan pääoman palautusta sijoitetun vapaan oman pääoman rahastosta 10 miljoonaa euroa. Hallituksen kokoonpano Yhtiökokous päätti hallituksen jäsenmääräksi kuusi. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Juhani Pitkäkoski. Hallituksen jäseniksi valittiin uudelleen Marcus Ahlström, Lasse Heinonen, Pasi Koota ja Juha Nurmi. Uudeksi hallituksen jäseneksi valittiin Soile Kankaanpää. Soile Kankaanpäällä on vahva kansainvälinen kokemus myynnin johtotehtävistä. Hän toimii ISS Palveluiden kaupallisena johtajana, ja on työskennellyt aiemmin muun muassa Uponorilla, Konecranesilla ja Nokialla. Kaikki hallituksen jäsenet ovat antaneet suostumuksensa tehtävään. Hallituksen riippumattomuusarvioinnin perusteella kaikki hallituksen jäsenet ova

Pekka Ruuti nimitetty Maa- ja kalliopalvelujen johtajaksi ensi syksystä alkaen24.4.2019 10:09:02 EESTTiedote