Destia-päivät avaavat ovet opiskelijoille

Destia-päivät esittelevät opintojensa alkuvaiheessa oleville rakennusmestareille ja insinööreille infra-alaa. Destia-päivät järjestetään tammi-helmikuussa kolmatta kertaa. Vuonna 2018 Destia-päiviin osallistui yli 200 opiskelijaa.

Destian pääkonttorilla Vantaalla sekä Oulun toimistossa järjestettäviin Destia-päiviin kuuluu infra-alan esittelyä, rasteja sekä työmaakäynti.

– Meille on ollut tärkeää näyttää opiskelijoille meillä tehtävää työtä myös käytännössä. Meillä työskennellään hankkeilla, jotka kattavat infran koko elinkaaren. Myös opiskelijat ovat olleet innoissaan päästessään näkemään konkreettisesti, millaista työmailla on työskennellä, kertoo Destia-päiviä järjestävä HRD-asiantuntija Henriikka Hyytiäinen.

Destia-päiville osallistuu opiskelijoita Savoniasta, Metropoliasta, Turun, Tampereen, Hämeenlinnan, Oulun ja Lapin ammattikorkeakouluista.

Henriikka Hyytiäinen, HRD-asiantuntija, henriikka.hyytiainen(at)destia.fi, 040 757 9085

Timo Räikkönen nimitetty johtajaksi Destiaan20.2.2019 14:00:00 EETTiedote

DI, KTM Timo Räikkönen (45) on nimitetty johtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi Destiaan 10.6.2019 alkaen. Destiassa Räikkönen vastaa yhtiön uudistetun strategian mukaisesta uuden liiketoiminnan kehittämisestä, kansainvälistymisen tukemisesta sekä kaupunkikehittämiseen liittyvien palveluiden kehittämisestä ja näitä tukevista liiketoiminnoista. Räikkösellä on vahva kansainvälinen osaaminen ja kokemus liiketoiminnan asiakaslähtöisestä kehittämisestä ja johtamisesta. Viimeisimmässä työpaikassaan YIT:llä Räikkönen on luonut erityisesti kaupunkikehitykseen nojaavia kaupallisia konsepteja ja yhteistyömalleja sekä tukenut liiketoiminnan orgaanista ja yritysostoihin perustuvaa kasvua. Ennen YIT:tä Räikkönen on työskennellyt Ahlstromilla, McKinsey & Co:lla ja Nokialla. ”Toivotan Timon lämpimästi tervetulleeksi Destiaan. Timo on energinen ja positiivinen joukkuepelaaja, jolla on näyttöä liiketoiminnan kasvattamisesta ja kansainvälistämisestä. Hänen vahva kaupallinen osaaminen ja ymmärrys asiakaskes

Destia kunnostaa Hämeentien Helsingissä22.1.2019 12:24:46 EETTiedote

Destia on voittanut Helsingin kaupungin kilpailuttaman urakan Hämeentien katujärjestelyistä Helsingissä. Hämeentie muuttuu Hakaniemen torin ja Junatien välillä jalankululle, pyöräilylle ja joukkoliikenteelle tarkoitetuksi kaduksi, jolla kiinteistöjen tontille ajo, huolto- ja pelastusajo sekä yritystoiminnan edellyttämä jakeluliikenne ovat sallittuja. Lisäksi urakkaan sisältyy muun muassa Sörnäisten metroaseman kannen vesieristyksen ja aseman LVIS-tekniikoiden uusimista sekä n. 1,5 kilometriä raitiotien rakentamista.