Destia-päivät avaavat ovet opiskelijoille

Destia-päivät esittelevät opintojensa alkuvaiheessa oleville rakennusmestareille ja insinööreille infra-alaa. Destia-päivät järjestetään tammi-helmikuussa kolmatta kertaa. Vuonna 2018 Destia-päiviin osallistui yli 200 opiskelijaa.

Destian pääkonttorilla Vantaalla sekä Oulun toimistossa järjestettäviin Destia-päiviin kuuluu infra-alan esittelyä, rasteja sekä työmaakäynti.

– Meille on ollut tärkeää näyttää opiskelijoille meillä tehtävää työtä myös käytännössä. Meillä työskennellään hankkeilla, jotka kattavat infran koko elinkaaren. Myös opiskelijat ovat olleet innoissaan päästessään näkemään konkreettisesti, millaista työmailla on työskennellä, kertoo Destia-päiviä järjestävä HRD-asiantuntija Henriikka Hyytiäinen.

Destia-päiville osallistuu opiskelijoita Savoniasta, Metropoliasta, Turun, Tampereen, Hämeenlinnan, Oulun ja Lapin ammattikorkeakouluista.

Henriikka Hyytiäinen, HRD-asiantuntija, henriikka.hyytiainen(at)destia.fi, 040 757 9085

Destia kehittää yrityskulttuuriaan ja vahvistaa kilpailukykyään: INFRAYHTIÖ HAKEE KASVUA KAUPUNGEISTA JA POHJOISILTA ALUEILTA14.1.2019 10:00Tiedote

Uuden strategian 2019-2023 mukaisesti Destia kasvattaa itsestään vahvempaa kaupunkikehittäjää muuttuvassa ja entistä vaativammassa toimintaympäristössä. Yhtiö kartoittaa uusia liiketoimintamahdollisuuksia Pohjois-Ruotsista ja Pohjois-Norjasta. Destian päämääränä on olla ’Pohjoisen elämän yhdistäjä’. Strategian toteuttamiseksi Destia uudistaa organisaatiorakenteensa.