Diplomi-insinöörit ja opiskelijat Assemblinin Dipoliexculla

Assemblin järjesti yhteistyössä Aalto-yliopiston sähkötekniikan korkeakoulun Automaatio- ja systeemitekniikan alumniyhdistyksen kanssa tutustumiskierroksen Dipolissa Espoon Otaniemessä. Excursio järjestettiin 27. syyskuuta ja sen tavoitteena oli esitellä osallistujille Assemblinia yrityksenä ja tutustuttaa heidät moderneihin rakennusautomaatiojärjestelmiin.

Kuvia Dipoliexcursiolta. Kuvat: Assemblin Oy

Tapahtumapaikaksi valittiin Dipoli, koska siitä tuli juuri valmistuneen peruskorjauksen myötä koko Aalto-yliopiston päärakennus ja Assemblin toteutti peruskorjauksessa rakennuksen rakennusautomaatiojärjestelmän uusimisen.

- Oli mahtavaa päästä esittelemään uusittuja tiloja vanhoille sekä uusille Dipolin käyttäjille, kertoo Assemblinin automaatio-yksikön projektisuunnittelija Ossi Malaska.

Tapahtuma järjestettiin 25 osallistujalle ja kuulijakunta koostui pääosin automaatio- ja systeemitekniikan opiskelijoista sekä jo diplomi-insinööriksi valmistuneista. Meiltä tiloja oli esittelemässä automaation liiketoimintajohtaja Kari Kumpulainen, tekninen johtaja Jarkko Turunen ja projektisuunnittelija Ossi Malaska.

Rakennusautomaatiourakointi
Kari Kumpulainen
kari.kumpulainen@assemblin.fi

Kuvia Dipoliexcursiolta. Kuvat: Assemblin Oy

Assemblin projektiyhteistyössä maisteriopiskelijoiden kanssa28.6.2018 09:20Tiedote

Lappeenrannan Yliopiston kauppatieteiden maisteriopiskelijat Jenni Salo, Sara Anttila ja Anna Hirsimäki ovat projektikurssien huipputaitajia. Kolmikko lähti etsimään loppuvuodesta 2017 Project Course on Sustainable Business -kurssille yritystä, minne voisivat toteuttaa projektin koskien kestäviä yritysmalleja. Opiskelijat päätyivät valitsemaan projektiin Assemblinin omien kontaktiensa kautta. Mitä hyötyjä on kurssiyhteistöistä opiskelijoille ja valitulle yritykselle? Mitä tällaisella projektilla voidaan saavuttaa? Lue ja innostu kolmikon tarinasta ja projektista.