Discendum ja Likeit Nepton Group yhdistävät voimansa

Discendum on liittynyt Likeit Nepton Group yhteisöön. Yhdistynyt Likeit Nepton Group on vahva henkilöstöhallinnon, oppimisen, työajanseurannan, taloushallinnon ja analytiikan SaaS-palveluita toimittava ohjelmistokonserni.

Discendum on digitaalisten oppimisalustojen johtava kotimainen toimittaja. Likeit Nepton Group on SaaS-palveluita tarjoava ohjelmistokonserni. Visiomme on olla Suomen halutuin SaaS-yhteisö, johon parhaat toimittajat haluavat liittyä ja jonka palveluita menestystä tavoittelevat asiakasyritykset haluavat ostaa.

Uudistuneen Likeit Nepton Group -konsernin palveluita käyttää yli 290 000 henkilöä Suomessa ja Pohjois-Euroopassa. Asiakkaita on yli 950 eri toimialoilla. Konsernilla on vahva markkina-asema muun muassa finanssi- ja henkilöstöpalvelun toimialoilla sekä julkisella sektorilla. Konsernin vuoden 2021 liikevaihto on yli 10 miljoonaa euroa, josta valtaosa kertyy jatkuvista SaaS-palveluista. Konsernin palveluksessa on 80 kokenutta asiantuntijaa Espoossa, Tampereella ja Oulussa.

Yhdistymisestä ei aiheudu sopimuksellisia tai toiminnallisia muutoksia asiakkaille, kumppaneille tai henkilöstölle. Yhtiöiden tarjoamat palvelut säilyvät ennallaan.

Konsernin omistajien tavoitteena on jatkaa voimakasta kasvua ja kehittää uusia palveluita henkilöstöhallinnon-, oppimisen-, työajan- ja palkkahallinnon automaatioon sekä liiketoiminnan analytiikkaan. Palveluita tarjotaan edelleenkin niin suoraan asiakkaille kuin kumppaniverkoston kautta. Omistajaksi vuonna 2020 liittynyt suomalainen pääomasijoittaja Sponsor Capital tukee tavoitteiden saavuttamista.

Työn tekemisen ja digitaalisen oppimisen tavat muuttuvat nopeasti niin Suomessa kuin muuallakin maailmassa. Konsernin palveluiden kysyntä on voimakasta ja yhtiöt ovat erinomaisessa asemassa vastaamaan työn muutokseen helppokäyttöisillä SaaS-palveluillaan. Yhtiöiden palveluksessa olevat sitoutuneet ja ammattitaitoiset työntekijät ovat avainasemassa mahdollistamassa yhtiöiden jatkuvan kasvun ja kehittämisen.

Konsernin omistamien yhtiöiden johto pysyy muuttumattomana. Kaj Rintala jatkaa Likeit Nepton Groupin toimitusjohtajana ja Tuomas Kuusivaara jatkaa Discendumin toimitusjohtajana.

"Liittyminen Likeit Nepton Groupiin antaa meille upean kasvun mahdollisuuden sekä roolin olla suunnannäyttäjänä ketterän digitaalisen työskentelyn, oppimisalustojen ja osaamisenhallinnan saralla.", sanoo Discendumin toimitusjohtaja Tuomas Kuusivaara.

"Mahtavaa saada Discendumin henkilöstö yhteisömme jäseniksi. Priima-oppimisalusta sopii hyvin yhteen Likeit ja Nepton palvelujemme kanssa, joten yhdessä tarjoamme entistä kattavampaa kokonaisuutta asiakkaillemme.", sanoo Likeit Nepton Groupin toimitusjohtaja Kaj Rintala.

Lisätietoja:

Tuomas Kuusivaara, toimitusjohtaja