Nordic Business Forum Oy

Disneyn entinen Innovaatiojohtaja, Duncan Wardle, vei voiton Nordic Business Forumin puhujakisassa

Duncan Wardle, Disneyn entinen innovaatio- ja luovuusjohtaja, voitti Nordic Business Forumin puhujakisan ja lunasti puhujapaikan vuoden 2022 seminaareissa Helsingissä, Oslossa sekä Amsterdamissa. Lisäksi hän kuittaa kolmesta puhujakeikasta yhteensä 70 000 € puhujapalkkion.

Vuoden 2022 puhujakilpailun finaali pidettiin tällä viikolla Helsingissä, jossa paikan päällä oli noin 150 vierasta. Duncan Wardle valloitti sekä yleisön että tuomariston ja päätyi voittamaan kisan. Hän liittyy mukaanNordic Business Forum,Oslo Business Forum sekäAmsterdam Business Forum tapahtumien nimekkääseen puhujakaartiin.

Puhujakisan voittaja valittiin kuuden finalistin joukosta yleisön ja tuomariston yhteisäänillä. Tuomaristossa mukana olivat: Christoffer Omberg (Toimitusjohtaja & Perustaja, Oslo Business Forum), Hans Janssen (Toimitusjohtaja & Perustaja, DenkProducties), Hans-Peter Siefen (Toimitusjohtaja & Perustaja, Business Forum Group), Jenny Wolfram (Toimitusjohtaja & Perustaja, BrandBastion), Marjo Miettinen (Hallituksen puheenjohtaja, Ensto), Tor Haugnes (Toimitusjohtaja, Neste Steg Norge), and Wytze de Haan (Toimitusjohtaja, Squares). Kisa järjestettiin yhteistyössä MySpeakerin kanssa.

Kisaan tuli yhteensä 301 hakemusta, joiden perusteella valittiin 30 puhujaa etänä pidettäviin semifinaaleihin. Yksi tuomariston ja yleisön suosikki valikoitui finaaliin jokaisesta karsinnasta. Muut viisi finalistia olivat:

• Elin Hauge, Tekoäly- ja Bisnesstrategisti
  • Mark Tigchelaar, Kirjailija ja Fokusasiantuntija
  • Suvi Auvinen, Johtava vastuulliisuusasiantuntija, Ellun Kanat
  • Ville Houttu, Toimitusjohtaja, Vincit USA
  • Unni Turrettini, Kirjailija ja puhuja

Hans-Peter Siefen, toimitusjohtaja, Business Forum Group: “Olemme kiitollisia ja ylpeitä saadessamme hakemuksia tähän kilpailuun niin useilta nousevilta bisnespuhujilta ympäri maailmaa. Tämän tärkeän kilpailun kautta löydämme loistavia puhujia lavoillemme joka vuosi. Kilpailun kautta haluamme myös antaa enemmän ääntä yhteisöllemme, joka voi äänestämällä vaikuttaa puhujakaartiimme.”

Duncan Wardlen puhe antaa johtajille oppia siihen, miten innovoinnin ja luovuuden voi integroida osaksi yrityksen kulttuuria. Helsingin tapahtuma järjestetään 20.-21. syyskuuta Messukeskuksessa. Tapahtumissa puhuvat Wardlen lisäksi muun muassa historioitsija ja kirjailija, Yuval Noah Harari sekä Harvardin professori Amy Edmondson. Tapahtumaan odotetaan osallistuvaksi 7 000 yrityspäättäjää ja yli 80 % lipuista on myyty.

Duncan Wardle

Työskennellessään Disneyn innovaatio- ja luovuusjohtajana, Duncan auttoi tiiminsä kanssa Disneyn tytäryhtiöitä (Imagineering, Lucasfilm, Marvel, Pixar, ja Disney Parks) innovoimaan ja luomaan uusia taianomaisia tarinoita sekä kokemuksia. Tällä hetkellä Duncan keskittyy puhumiseen ja työpajojen vetämiseen auttaakseen yrityksiä innovoimaan. Hän myös opettaa innovaatiota Yalessa, Harvardissa sekä Edinburgin yliopistossa. Lisäksi Duncan on ollut esillä muun muassa seuraavissa medioissa: TED, Fast Company, Forbes sekä Harvar Business Review.

Nordic Business Forum Oy
Kauppakatu 41 B 14
40100 Jyväskylä

Jyväskylässä vuonna 2009 perustettu Nordic Business Forum tunnetaan Euroopan johtavista liike-elämän konferensseista. Nordic Business Forumin vuotuinen päätapahtuma kokoaa yhteen 7 000 johtajaa ja yrittäjää yli 40 eri maasta sekä tavoittaa live streamin kautta arviolta 20 000 ihmistä. Puhujina tapahtumassa ovat olleet mm. Barack Obama, Al Gore, Jack Welch, Arnold Schwarzenegger, Arianna Huffington, Sir Richard Branson, Steven Wozniak, Brené Brown ja Simon Sinek. Vuotuisen päätapahtuman lisäksi Nordic Business Forum on järjestänyt tapahtumia ja koulutuksia johtajille myös verkossa. Lisätietoa: www.nbforum.com.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Nordic Business Forum Oy

Googlen [X] entinen liiketoimintavastaava Mo Gawdat saapuu syksyllä Suomeen22.8.2023 11:00:48 EEST | Tiedote

Googlen [X] ('moonshot factory') entinen liiketoimintavastaava Mo Gawdat saapuu syksyllä Suomeen puhumaan tekoälystä ja sen riskeistä Nordic Business Forum tapahtumassa. Gawdat on tunnettu etenkin mielipiteistään koskien tekoälyn kehityksen vauhtia, sekä siihen liittyviä riskejä ja eettisiä kysymyksiä. Hänen viimeisin haastattelunsa aiheesta on kerännyt yli 6 miljoonaa katselukertaa YouTubessa.