DNA aloittaa iPhone 6 ja iPhone 6 Plus -puhelimien myynnin 26. syyskuuta
Uudet iPhone 6 ja iPhone 6 Plus -mallit ovat iPhonen historian suurin edistysaskel. Uutuuspuhelimissa on upeat 4,7- ja 5,5-tuumaiset Retina HD -näytöt sekä runsaasti innovatiivista teknologiaa. Niissä on täysin uusi, erittäin ohut ja saumaton muotoilu, jonka ansiosta puhelimet ovat mukavia kädessä ja helppoja käyttää. Molemmat mallit ovat kaikin tavoin parempia. Laitteissa on Applen suunnittelema A8-siru ja toisen sukupolven 64-bittinen pöytäkoneluokan arkkitehtuuri, minkä ansiosta laitteet ovat suorituskyvyltään huikean nopeita ja energiatehokkaita. Puhelimissa on edistykselliset iSight ja FaceTime HD -kamerat, ja ne hyödyntävät ultranopeaa langatonta teknologiaa.
iPhone 6 ja iPhone 6 Plus -puhelimissa on iOS 8 -käyttöjärjestelmä - Applen suurin julkaisu sitten App Storen - joka tarjoaa entistäkin helpomman, nopeamman ja luontevamman käyttäjäkokemuksen. Puhelimissa on uudet Viestit- ja Kuvat-ohjelmat, ennakoivaa tekstinsyöttöä hyödyntävä QuickType -näppäimistö ja Perhejako. iOS 8:ssa on myös uusi Terveys-sovellus, jolla käyttäjä pystyy seuraamaan terveydentilaansa ja hyvinvointiaan, sekä iCloud Drive, jolla käyttäjä voi tallentaa tiedostoja ja käyttää niitä mistä tahansa.
"Olemme erittäin iloisia Applen uusien, upeiden iPhone 6 ja iPhone 6 Plus -puhelinten tulosta myyntiin", kertoo DNA:n puheliiketoiminnan johtaja Cedric Kamtsan. "Asiakkaat ovat jo odottaneet uusia malleja innokkaina. Laitteiden kasvaneet näytöt tukevat hyvin monipuolista netin käyttöä ja parantavat käyttäjäkokemusta entisestään. Uusilla iPhone-puhelimilla käyttäjä pystyy hyödyntämään DNA:n nopeaa 4G-verkkoa todella tehokkaasti ja miellyttävästi."
DNA Kaupoissa iPhone 6 myynti alkaa perjantaina heti kauppojen avautuessa. Kaikkiaan kuusitoista DNA Kauppaa avaa ovensa perjantaina 26.9. poikkeuksellisesti jo klo 8.00. Nämä myymälät sijaitsevat Helsingissä (Hakaniemi, Itäkeskus, Kaivokatu, Kamppi, Kannelmäki ja Sanomatalo), Espoossa (Iso Omena ja Sello), Turussa (Skanssi ja Eerikinkatu), Jyväskylässä, Järvenpäässä, Oulussa (Arkistokatu), Porissa (Itäpuisto), Kuopiossa (Aapeli) ja Tampereella (Hämeenkatu).
iPhone 6 ja iPhone 6 Plus -puhelimien hinnat:
Malli | Kertamaksulla (sis. alv) |
36 kk luottosopimuksella (sis. alv) |
iPhone 6 16 GB | 689 € | 19,13 €/kk |
iPhone 6 64 GB | 789 € | 21,91 €/kk |
iPhone 6 128 GB | 889 € | 24,69 €/kk |
iPhone 6 Plus 16 GB | 789 € | 21,91 €/kk |
iPhone 6 Plus 64 GB | 889 € | 24,69 €/kk |
iPhone 6 Plus 128 GB | 989 € | 27,47 €/kk |
Lisätietoa iPhone -puhelimista: www.apple.com/iphone.
Lisätietoja:
Puheliiketoiminnan johtaja Cedric Kamtsan, DNA Oy, puh. 044 906 2377, cedric.kamtsan@dna.fi
DNA:n viestintä, puh. 044 044 8000, viestinta@dna.fi
DNA Oy on suomalainen tietoliikennekonserni, joka tarjoaa yhteydenpitoon, viihtymiseen ja työntekoon laadukkaita puhe-, data- ja tv-palveluita. DNA on Suomen suurin kaapelioperaattori ja johtava maksu-tv-toimija sekä kaapeli- että antenniverkossa. Yritysten osalta DNA näkee keskeisenä kasvualueena ajasta ja paikasta riippumattoman uuden työn, joka mahdollistuu älykkäillä päätelaitteilla, monipuolisilla viestintäpalveluilla ja nopeilla yhteyksillä. DNA:n liikevaihto vuonna 2013 oli 766 miljoonaa euroa ja liikevoitto 44 miljoonaa euroa. DNA:lla on yli kolme miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon asiakkuutta. DNA ja WELHO ovat DNA Oy:lle rekisteröityjä tavaramerkkejä. Konserniin kuuluu myös DNA Kauppa, Suomen laajin matkapuhelimia myyvä myymäläketju. TDC Oy ja TDC Hosting Oy ovat osa DNA-konsernia. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi. DNA:n asiakaspalvelu palvelee Twitterissä @dna_palvelu ja Facebookissa DNA, DNA Kauppa ja DNA Welho -tileillä.
Tietoja julkaisijasta
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta DNA Oyj
Tutkimus: Suomalaisyritysten tietoturvainvestoinnit kasvussa, mutta osaajapula jarruttaa tuloksia31.10.2024 10:00:00 EET | Tiedote
DNA:n tuoreen tietoturvatutkimuksen* mukaan muun muassa osaajapula on yritysten hyvän tietoturvan esteenä. Lisähaasteita tuovat hybridityön ja tekoälyn käytön yleistyminen. DNA:n yritysliiketoiminnan verkko- ja pilvipalveluiden johtaja Kaapro Kannon mukaan yritysten kannattaa ratkoa tietoturvan haasteita riskianalyysin ja toimintasuunnitelman avulla.
Survey: Finnish firms boost investment activities in information security, specialist shortage stifles success31.10.2024 10:00:00 EET | Press release
According to a recent DNA information security survey*, shortage of skilled workers blocks businesses from achieving good information security. Additional challenges are posed by the rise of hybrid work and AI. According to DNA Vice President, Network & Cloud, Kaapro Kanto, it is a good idea for businesses to address security challenges through a risk analysis and action plan.
DNA Oyj:n tammi–syyskuun 2024 liiketoimintakatsaus: Liikevaihto ja kannattavuus kehittyivät suotuisasti30.10.2024 08:30:00 EET | Tiedote
DNA:n liiketoiminta on kehittynyt vuoden 2024 kolmannella vuosineljänneksellä edelleen myönteisesti. Liikevaihto, liiketulos ja käyttökate kasvoivat, kuten myös matkaviestinverkon sekä kiinteän laajakaistan liittymämäärätkin.
DNA Plc’s Business Review for January–September 2024: Favourable developments in both total revenues and profitability30.10.2024 08:30:00 EET | Press release
Favourable developments in DNA’s business continued during the third quarter of 2024. Total revenues, the operating result and EBITDA increased, as did mobile network and fixed broadband subscription volumes.
DNA:lla uskollisimmat ja tyytyväisimmät laajakaistaliittymien kuluttaja-asiakkaat EPSI Rating -toimialatutkimuksessa21.10.2024 08:00:00 EEST | Tiedote
EPSI Rating 2024* -tutkimuksen laajakaista-asiakkaita koskevat tulokset vahvistavat, että DNA:lla on toimialan tyytyväisimmät ja uskollisimmat kuluttajapuolen laajakaista-asiakkaat. DNA saavutti kaikkiaan tutkimuksessa korkeimmat pisteet sekä yritys- (B2B) että kuluttajalaajakaistapalvelujen (B2C) asiakastyytyväisyydessä. Tyytyväisyyden taustalla on etenkin hyväksi koettu palvelulaatu ja että asiakkaat kokevat saavansa rahoilleen vastinetta.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme