DNA järjestää yhteistyössä Pelaajat.comin kanssa e-urheiluturnauksia – viimeisin yhteistyöturnaus teki Suomen katsojaennätyksen

DNA:n ja Pelaajat.com yli vuosi sitten alkanut yhteistyö on huipentunut e-urheiluturnauksiin, joista viimeisin teki Suomen katsojaennätyksen keräämällä yli 36 000 yhtäaikaista katsojaa. Seuraava turnaus järjestetään jo kesäkuun alussa. Hyvien yhteyksien merkitys korostuu entisestään e-urheilumuodon kasvattaessa suosiotaan ja kilpailun kovetessa.

DNA:n ja Pelaajat.comin yli vuoden jatkunut yhteistyö on mahdollistanut e-urheilun eteenpäin viennin muun muassa laadukkaiden yhteyksien ja helposti lähestyttävien sisältöjen sekä turnauksia avulla.

DNA oli mahdollistamassa viimeisintä Pelaajat.comin 12.3.2021 järjestämää Showoff-kilpapelilähetystä, joka teki Suomen e-urheilutapahtumakatsojaennätyksen keräämällä yli 36 000 yhtäaikaista katsojaa ja 700 000 näyttökertaa. Lisäksi Showoff-lähetys oli hetkellisesti yksi maailman katsotuimpia kisalähetyksiä (TOP 8) Twitch-kanavalla perjantai-iltana.

”Olemme Pelaajat.comin kanssa tehneet hienoja toimenpiteitä viedäksemme e-urheilua eteenpäin. E-urheilun kasvattaessa suosiotaan sekä kilpailun kovetessa myös hyvien yhteyksien merkitys kasvaa, sillä nopean ja toimintavarman netin ansiosta pelaajat pystyvät keskittymään itse pelaamiseen ja pelisuorituksiin. Hiljattain DNA:n kiinteä verkko saavutti markkinajohtajuuden, joka osaltaan kertoo, että DNA:n laadukkaat yhteydet valitaan myös yhä useampaan suomalaiseen kotiin”, DNA:n laajakaistaliiketoiminnan johtaja Katri Perälä kertoo.

"On ollut hienoa rakentaa ja kasvattaa suomalaista kilpapelikenttää yhdessä DNA:n kanssa jo yli vuoden ajan. Yhteistyö on sujunut hyvin ja se tulee jatkumaan entistä tiiviimmin myös tulevaisuudessa. Haluamme kiittää DNA:n ja Pelaajat.comin seuraajia mukanaolosta järjestämällä kaikille avoimen CS:GO-turnauksen kesäkuun alussa", Pelaajat.comin operatiivinen johtaja Juho Salminen kertoo.

DNA Summer Cup järjestetään 4.–6.6.2021

Pelaajat.comin Twich-kanavalla järjestetään DNA Summer Cup 4.–6.6.2021. Turnaukseen voi osallistua kaiken tasoiset joukkueet. Viisi henkiset joukkueet voivat ilmoittautua mukaan 28.5.2021 alkaen Faceit-kilpapelialustalla. Turnaus kestää koko viikonlopun ja sen pääpalkinto on 2000 €. Mikäli turnauksessa on tilaa, vapaille paikoille voi myös ilmoittautua yksinkin. Lisää tietoa ja ohjeita Pelaajat.comin sivuilta.

”Toivomme, että DNA Summer Cup houkuttelee tuttujen kasvojen lisäksi myös uusia CS:GO-pelaajia osallistumaan turnaukseen. Kyseessä on kilpapeliturnaus, johon kuka tahansa voi osallistua joko yksin tai kavereiden kanssa. Odotamme turnaukselta tiukkoja ja mielenkiintoisia otteluita sekä mahdollisesti uusia suomalaisinimiä, jotka voivat nousta parrasvaloihin Suomen CS:GO-kilpapelikentillä", Salminen avaa.

Katri Perälä, laajakaistaliiketoiminnan johtaja, DNA Oyj, puh. 044044 3594, katri.perala@dna.fi
Juho Salminen, operatiivinen johtaja, Pelaajat.com, puh. 0443678444, juho@pelaajat.com

Pelaajat.com on Suomen suosituin e-urheilumedia. Pelaajat.com tuoteportfolioon kuuluvat muun muassa suorat suomeksi selostetut e-urheilulähetykset, podcastit, uutisoinnit omat liigat & turnaukset sekä Stream Team. Pelaajat.com on omistajiensa johtama mediayritys, jonka arvoihin kuuluvat avoimuus, yhteisöllisyys ja periksiantamattomuus. Olemme mukana luomassa tulevaisuuden markkinaa e-urheilun saralla.

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2020 liikevaihtomme oli 934 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.

Pieksämäki saa kattavan 5G-verkon – DNA:n ja Telian Yhteisverkon rakennus alueella alkaa9.6.2021 08:00:00 EEST | Tiedote

Suomen Yhteisverkko Oy on rakentanut vuodesta 2015 alkaen matkaviestinverkkoa kummankin yhtiön puolesta Itä- ja Pohjois-Suomeen, ja tammikuussa 2021 DNA ja Telia sopivat verkonrakennusyhteistyönsä laajentamisesta. Nyt DNA:n ja Telian yhteisesti omistama Suomen Yhteisverkko Oy (SYV) aloittaa verkon maantieteellisen laajentamisen rakentamalla Pieksämäelle kattavan 5G-verkon sekä moninkertaistamalla myös alueen 4G-kapasiteetin.

DNA:n 5G laajentui Lohjalle – rakentamista ohjaa verkkodata4.6.2021 08:45:00 EEST | Tiedote

DNA:n 5G-verkko on nyt avattu usean tukiaseman voimin Lohjalle, ja alueen rakentaminen jatkuu vielä kesäkuunkin aikana. Kaikkiaan verkon väestöpeitto kattaa jo 42 % suomalaisista, eli noin 2,3 miljoonaa ihmistä, yhteensä 103 eri paikkakunnalla. Tuoreimmat verkon piirin kytketyt paikkakunnat ovat Lohjan lisäksi Janakkala, Kankaanpää, Kokemäki ja Kristiinankaupunki. Laajentumista ohjaa valmiiden suunnitelmien lisäksi verkkodata.

DNA:s 5G utvidgades till Lappfjärd i Kristinestad – utbyggnaden styrs av nätverksdata4.6.2021 08:45:00 EEST | Tiedote

DNA:s 5G-nät har nu öppnats också i Kristinestad, närmare bestämt Lappfjärds kyrkby. Nätverkets totala befolkningstäckning uppgår redan till 42 %, dvs. ca. 2,3 miljoner finländare på 103 olika orter. De senaste orterna som anslutits till nätet utöver Kristinestad är Janakkala, Kankaanpää, Kumo och Lojo. Utöver färdiga planer beror utbyggnaden på nätverksdata.

DNA:n 5G laajentui Kristiinankaupungin Lapväärttiin – rakentamista ohjaa verkkodata4.6.2021 08:45:00 EEST | Tiedote

DNA:n 5G-verkko on nyt avattu myös Kristiinankaupunkiin, tarkemmin ottaen Lapväärtin kirkonkylälle. Kaikkiaan verkon väestöpeitto kattaa jo 42 % suomalaisista, eli noin 2,3 miljoonaa ihmistä, yhteensä 103 eri paikkakunnalla. Tuoreimmat verkon piirin kytketyt paikkakunnat ovat Kristiinankaupungin lisäksi Janakkala, Kankaanpää, Kokemäki ja Lohja. Laajentumista ohjaa valmiiden suunnitelmien lisäksi verkkodata.

DNA:n 5G laajentui Kokemäelle – rakentamista ohjaa verkkodata4.6.2021 08:45:00 EEST | Tiedote

DNA:n 5G-verkko on nyt avattu Kokemäelle, ja alueellinen rakentaminen jatkuu taas syksyllä. Kaikkiaan verkon väestöpeitto kattaa jo 42 % suomalaisista, eli noin 2,3 miljoonaa ihmistä, yhteensä 103 eri paikkakunnalla. Tuoreimmat verkon piirin kytketyt paikkakunnat ovat Kokemäen lisäksi Janakkala, Kankaanpää, Kristiinankaupunki ja Lohja. Laajentumista ohjaa valmiiden suunnitelmien lisäksi verkkodata.

DNA:n 5G laajentui Kankaanpäähän – rakentamista ohjaa verkkodata4.6.2021 08:45:00 EEST | Tiedote

DNA:n 5G-verkko on nyt avattu Kankaanpäähän, ja alueellinen rakentaminen jatkuu taas syksyllä. Kaikkiaan verkon väestöpeitto kattaa jo 42 % suomalaisista, eli noin 2,3 miljoonaa ihmistä, yhteensä 103 eri paikkakunnalla. Tuoreimmat verkon piirin kytketyt paikkakunnat ovat Kankaanpään lisäksi Janakkala, Kokemäki, Kristiinankaupunki ja Lohja. Laajentumista ohjaa valmiiden suunnitelmien lisäksi verkkodata.

DNA:n 5G laajentui Janakkalan Turenkiin – rakentamista ohjaa verkkodata4.6.2021 08:45:00 EEST | Tiedote

DNA:n 5G-verkko on nyt avattu Janakkalan Turenkiin, ja alueen rakentaminen jatkuu vielä kesällä. Kaikkiaan verkon väestöpeitto kattaa jo 42 % suomalaisista, eli noin 2,3 miljoonaa ihmistä, yhteensä 103 eri paikkakunnalla. Tuoreimmat verkon piirin kytketyt paikkakunnat ovat Janakkalan lisäksi Kankaanpää, Kokemäki, Kristiinankaupunki ja Lohja. Laajentumista ohjaa valmiiden suunnitelmien lisäksi verkkodata.