DNA toimittaa Turun kaupungin mobiilidata- ja liittymäpalvelut

DNA on voittanut kilpailutuksen Turun kaupungin puhepalveluista.

DNA on voittanut kilpailutuksen Turun kaupungin puhepalveluista. Kuva: Turun kaupunki

DNA:n ja Turun kaupungin sopimus kattaa puhelinvaihdepalvelut, välitys- ja informaatiojärjestelmät, noin 10 000 matkaviestinliittymää mobiilidatayhteyksineen, tavoitettavuuspalvelut sekä contact center –asiakaspalveluratkaisun.

- Olemme iloisia siitä, että Turun kaupunki valitsi DNA:n puhepalveluiden toimittajakseen. Turun kaupunki on meille tärkeä asiakas, ja teemme kaikkemme tarjotaksemme ensiluokkaisia palveluita kaupungille ja kaikille, jotka sopimuksen myötä käyttävät palveluitamme, sanoo DNA:n myyntijohtaja Kenneth Grönroos.

- Meillä on vahva luottamus siihen, että DNA:n toimittama kokonaisratkaisu tulee palvelemaan Turun kaupungin yhä laajenevia tarpeita. Haluamme erityisesti tarjota entistä joustavampia ja luotettavampia asiakaspalveluratkaisuja, joiden ansiosta turkulaiset tavoittavat heille tuotetut palvelut tehokkaasti, korostaa Turun kaupungin kansliapäällikkö Tuomas Heikkinen.

DNA:n toimittamat palvelut joustavat helposti kaupungin tulevien tarpeiden mukaan. Sopimuksen kokonaisarvo on noin 3,2 miljoonaa euroa. Sopimus on nelivuotinen ja siinä on optio voimassaolon jatkamiselle sopimuskauden jälkeen. DNA aloittaa palveluiden toimitukset vielä tämän vuoden aikana.

DNA:n 5G-verkko on laajentunut vuoden mittaan merkittävästi myös Turussa. Verkko on tällä hetkellä tarjolla keskustan ja sen lähialueen lisäksi ainakin seuraavilla alueilla: Artukainen, Halinen, Hepokulta, Itäharju, Jäkärlä, Kaerla, Kupittaa, Kurala, Liljalaakso, Moikoinen, Moisio, Nummi, Nättinummi, Pansio, Perno, Pohjola, Raunistula, Runosmäki, Räntämäki, Teräsrautela, Turun satama ja Varissuo.

Lisätietoja:

Myyntijohtaja, Kenneth Grönroos, DNA Oyj, puh. 044 044 2617, kenneth.gronroos@dna.fi

Kansliapäällikkö Tuomas Heikkinen, Turun kaupunki, puh. 050 5590 173, tuomas.heikkinen@turku.fi

It-palvelujohtaja Joni Ilmanen, Turun kaupunki, puh. 050 4323 190, joni.ilmanen@turku.fi

Kehittämispäällikkö Sari Kinnunen (asiakaspalvelun osalta), Turun kaupunki puh. 050 5985 838, sari.kinnunen@turku.fi

DNA:n verkon laajeneminen Turun seudulla: Lehdistötiedote 17.11.2020: DNA avasi 5G-verkon Kaarinassa ja Naantalissa – Turun ja lähialueen peitto laajenee edelleen vauhdilla

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. Olemme Suomen suurin kaapelioperaattori. DNA:lla on yli 4 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö valittiin Suomen parhaaksi työpaikaksi vuonna 2019 Great Place To Work -tutkimuksessa suurten yritysten sarjassa. Vuonna 2019 liikevaihtomme oli 942 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.

DNA:n marraskuun 2020 myydyimmät puhelimet ja älykellot – jo yli puolet puhelinmalleista 5G-laitteita1.12.2020 08:00:00 EETTiedote

Kuluttajien kiinnostus 5G-puhelimia kohtaan kiihtyi marraskuun aikana: marraskuun myydyimpien puhelinten listalla jo yli puolet laitteista ovat 5G-laitteita, ja listalla nähdään peräti seitsemän uutta mallia – kaikki 5G-malleja. Marraskuun älykellohankinnoissa tarjouskampanja näkyi myös vahvasti, ja kuluttajat ovat tehneet aktiivisesti kellohankintoja eri hintaluokista.