DNA:n myydyimmät puhelimet ja älykellot marraskuussa 2022 – OnePlus nousi toistamiseen DNA:n myydyimpien puhelinten listan kärkeen

Black Friday -tarjoukset näkyivät selkeästi DNA:n marraskuun myydyimpien puhelinten ja älykellojen listoilla. OnePlus ylsi myydyimpien puhelinten listalle kolmella laitteella napaten listan ykkössijan toistamiseen tänä vuonna. Samsung Galaxy Watch4 kipusi puolestaan marraskuun myydyimpien älykellojen ja aktiivisuusrannekkeiden listan kärkeen.

Black Friday tarjouksineen näkyi DNA:n myydyimpien puhelinten ja älykellojen listoilla. Vaikka Black Friday on perinteisesti näkynyt nettikaupassa, tehtiin tänä vuonna hankintoja myös myymälöissä, joista uuden laitteen saa välittömästi mukaan. OnePlus kiri myyntimenestystään, minkä ansiosta OnePlus Nord CE 2 5G ylsi toistamiseen tänä vuonna DNA:n myydyimpien puhelinten listaykköseksi.

”Black Friday on vakiinnuttanut asemansa joulukaupan käynnistäjänä, ja kampanjan aikana hankitaan sujuvasti sekä joululahjoja itselle ja lähipiirille että kauan odotettuja ja harkittuja käyttötavarahankintoja, joita on säästelty Black Friday -tarjouksia odottaen”, kertoo DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko.

Black Friday -kampanja tarjosi rahoille vastinetta myös marraskuun myydyimpien älykellojen ja aktiivisuusrannekkeiden listalle yltäneinä houkuttelevina tarjouksina. Kampanja siivitti Samsung Galaxy Watch4 -mallin myydyimmäksi älykelloksi. Palkintosijoja täydensivät Applen syksyn uutuudet Watch SE GPS (2.sukupolvi) sekä Series 8 GPS.

”Myös joulunalusviikkoina on tarjolla paljon hyviä joululahjaideoita. DNA:n myymälöissä ja nettikaupassa saa parhaat vinkit älykellon tai aktiivisuusrannekkeen hankintaan”, sanoo Aavikko.

”Marraskuun myydyimmät laitteet ovat varmasti edelleen monen lahjalistalla, mutta pukinkonttiin on tarjolla myös erittäin mielenkiintoisia uutuuksia kuten Huawein hiljattain julkaisema Watch D, jossa on entistäkin monipuolisempi terveyden seuranta verenpainemittauksella. Toinen tärppi on etenkin ikäihmisille suunnattu helppokäyttöinen Doro Watch, josta löytyvät kaikki älykellon tärkeimmät ominaisuudet”, vinkkaa Aavikko.

Kierrätysmuovista valmistetut eko-SIM-kortit DNA:n matkapuhelinliittymiin

Marraskuun älykellojen ja aktiivisuusrannekkeiden listalla on myös kolme eSIM-valmiudella varustettua laitetta, Apple Watch Ultra GPS + Cellular 49mm ja Apple Watch 8 GPS + Cellular sekä Samsung Galaxy Watch4 4G. Digitaalista eSIM-korttia voi käyttää perinteisen SIM-kortin tavoin puhelimissa, tableteissa ja älykelloissa, joissa on eSIM-valmius.

”Digitaaliset eSIM-kortit ovat yleistymässä, ja markkinoille on tullut lisää eSIM-valmiudella valmistettuja laitteita. Otamme ensi vuonna myös kierrätetystä muovista valmistetut eko-SIM-kortit käyttöön kaikissa puhelinliittymissä sitä mukaa, kun nykyisten korttien varasto on käytetty loppuun. ESIM-korttien ohella eko-SIM-kortit ovat tärkeä avaus jätteen vähentämiselle ja kiertotaloudelle”, kertoo Aavikko.

Kierrätysmuovista valmistettujen eko-SIM-korttien tuottamiseen ei ole käytetty uusia fossiilisia raaka-aineita, mikä tekee niistä nykyisiä SIM-kortteja ekologisempia.

DNA julkaisee myydyimmät puhelimet ja älykellot -seurannan kuukausittain, aina kuukauden ensimmäisenä arkipäivänä. Lisäksi DNA julkaisee myydyimmät tietokoneet -seurannan jokaisen kvartaalin lopussa samassa yhteydessä. Tiedot perustuvat DNA:n eri myyntikanavissa kerättäviin myyntilukuihin. Aiempien kuukausien myyntitilastot löytyvät täältä.

DNA:n myydyimmät puhelimet marraskuussa 2022:

1. (3.) OnePlus Nord CE 2 5G
2. (4.) Samsung Galaxy A53 5G
3. (2.) Apple iPhone 13 5G
4. (14.) Samsung Galaxy S21 FE 5G
5. (7.) Samsung Galaxy A13 5G
6. (6.) Samsung Galaxy A13*
7. (-) Samsung Galaxy A04s*
8. (-) OnePlus 10 Pro 5G
9. (13.) OnePlus Nord 2T 5G
10. (1.) Xiaomi Redmi 9C NFC*
11. (8.) Apple iPhone 12 5G
12. (10.) Apple iPhone 14 Pro 5G
13. (9.) Xiaomi 11T 5G
14. (-) Samsung Galaxy S22+ 5G
15. (-) Samsung Galaxy S22 5G

Edellisen kuukauden sijoitus sulkeissa.
*) 4G-puhelin. Muut listalla olevat puhelimet ovat 5G-puhelimia.

DNA:n myydyimmät älykellot ja aktiivisuusrannekkeet marraskuussa 2022:

1. (-) Samsung Galaxy Watch4
2. (3.) Apple Watch SE GPS (2. sukupolvi)
3. (1.) Apple Watch Series 8 GPS
4. (10.) Garmin Venu 2
5. (2.) Apple Watch Ultra GPS + Cellular 49mm
6. (6.) Xplora X5 Play
7. (-) Huawei Watch Fit 2
8. (-) Garmin Fenix 6 Pro
9. (-) Samsung Galaxy Watch4 4G
10. (7.) Apple Watch SE GPS
11. (5.) Apple Watch 8 GPS + Cellular
12. (12.) Xplora XGO3
13. (-) Huawei Band 7*
14. (15.) Honor Band 6*
15. (-) Samsung Galaxy Watch5

Edellisen kuukauden sijoitus sulkeissa.
*) Aktiivisuusranneke

Toimitusjohtaja Sami Aavikko, DNA Kauppa Oy, puh. 044 044 3069, sami.aavikko@dna.fi

DNA Kaupan toimitusjohtaja Sami Aavikko

DNA on yksi Suomen johtavista tietoliikenneyhtiöistä. Haluamme tehdä asiakkaidemme arjesta mutkattomampaa. Tarjoamme yhteydet, palvelut ja laitteet koteihin sekä töihin ja pidämme näin huolta yhteiskunnan digitalisaatiosta. DNA:n asiakkaat ovat mobiilidatan käyttömäärissä jatkuvasti maailman kärkijoukossa. DNA:lla on noin 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Yhtiö on palkittu lukuisia kertoja erinomaisena työantajana ja perheystävällisenä työpaikkana. Vuonna 2021 liikevaihtomme oli 956 miljoonaa euroa ja yhtiössä työskentelee noin 1600 henkilöä ympäri Suomea. DNA on osa Telenoria, joka on Pohjoismaiden johtava tietoliikenneyhtiö.  Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi, Facebookissa @DNA.fi ja LinkedInissä @DNA-Oyj.

DNA Kauppa on Suomen laajin matkapuhelimia ja muita mobiilipäätelaitteita sekä matkaviestinliittymiä myyvä ketju, johon kuuluu noin 60 myymälää. DNA Kaupan valikoimissa ovat myös tv- ja laajakaistapalvelut sekä niihin liittyvät päätelaitteet. Ketju on osa DNA-konsernia, jonka liikevaihto vuonna 2021 oli 956 miljoonaa euroa. DNA:lla on 3,6 miljoonaa matkaviestin- ja kiinteän verkon liittymäasiakkuutta. Lisätietoa osoitteessa www.dna.fi, Twitterissä @DNA_fi ja Facebookissa.

DNA:n 5G-verkko yltää nyt Kanta-Hämeessä liki joka kolkkaan – ja paranee yhä11.4.2024 09:55:00 EEST | Tiedote

DNA:n 5G-verkon rakennustyöt Kanta-Hämeessä ovat saavuttaneet pisteen, jossa 5G-verkon peitto yltää maakunnassa liki kaikkialle ja asukkaiden tavoittavuus lähestyy 100 prosentin tasoa heidän asuinpaikkojensa perusteella. Koko maan tasolla kuuluvuudessa on kuitenkin yhä alueellista vaihtelua, minkä vuoksi verkkoa parannetaan yhä jatkuvasti. Tavoite on erityisesti maantieteellisen peiton vahvistaminen ja kasvattaminen. Laskennallisesti 5G-verkko tavoittaa noin 96 prosenttia suomalaisista koko maassa, yhteensä yli 250 paikkakunnalla. 5G-rakentamisen myötä paranevat myös 4G-yhteydet.