Donald Trumpin runoutta, "Tanskan Knausgård" Kaspar Colling Nielsen ja naapurivihaa kirjamessuaikoineen

Lokakuun uutuuskirjoissa on Tanskan kauhukakaraksi kutsutun, Helsingin kirjamessuille saapuvan Kaspar Colling Nielsenin Tanskan sisällissota -romaani, Donald Trumpin runoutta sekä juopaa Itä- ja Länsi-Suomen välillä.

AULAN MEDIATILAISUUS kirjamessuilla pe 25.10. klo 14 Messukeskuksen pressitilassa. Esiintymässä Kaspar Colling Nielsen, Lucia Berlinin kääntäjä Kristiina Drews ja Lasse Nousiainen. Tervetuloa.

Kaspar Colling Nielsenin Tanskan sisällissota on tulevaisuuden kaapuun naamioitunut nerokas kuvaus nykyajasta ja pohjoismaisen hyvinvointivaltion ihanteen murenemisesta. Valtavaan suosioon noussut Colling Nielsen on saanut useita kirjallisuuspalkintoja, ja häntä on luonnehdittu Tanskan Knausgårdiksi hänen habituksensa takia ja Peter Hoegiksi hänen monipolvisen tyylinsä takia.
  • Nielsen kirjamessuilla la 26.10. klo 11 (Senaatintori), haastattelee kustantaja Niko Aula.
Donald Trumpin kauneimmat runot tarjoaa näkymän Trumpin syvällisimpiin ja herkimpiin ajatuksiin.

Minä olen paras
Minä ennustin Applen kurssilaskun
Minä rakennan suuren, suuren muurin
Minä rakennan rakennuksia, joissa on 94 kerrosta
Minun käteni eivät ole – ovatko ne pienet?
  • Donald Trumpin kauneimmat runot Trump- ja Putin-keskustelussa torstaina 24.10. klo 18.30 (Hakaniemi)
Lasse Nousiaisen Itärajatapaus-romaanissa kirjailijaperhe tekee perhematkaa Itä-Suomeen. Matkalla tutuksi tulee naapurikateus, sukuviha, pikkusieluisuus ja muut vaietut tunteet. Molemmille nauretaan makeasti, ja lukija saa päättää, kenelle nauraa eniten. Lasse Nousiainen kirjoittaa Ylellä Nenäpäivää. Hän on asunut mm. Venäjällä, Brasiliassa ja Nurmijärvellä.
  • Lasse Nousiainen Itä vs. länsi -keskustelussa la 26.10 17.30 (Esplanadi)

Haastattelu-, PDF- ja arvostelukappalepyynnöt nora.varjama@aulakustannus.fi

Nora VarjamaMarkkinointi- ja viestintäpäällikkö

Lisätiedot, materiaalit, haastattelupyynnöt Pelkät arvostelukappalepyynnöt: info@aulakustannus.fi